Mikä jakolaatikko traildusteriin (600 hp)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja Rokenrolli, 24.8.2010.

  1. Rokenrolli

    Rokenrolli 1st gear

    Eli 383 stroukkipeliin pitäs löytää jakolaatikko josta voi kytkee etupään irti, pitäs kestää max 600 hp, ja vehje tulee painaan alle 2500 kg, ja varmaan enimmäkseen asfalttipyöritystä 35"" renkailla ! javascript:emoticon(':webmaster:')
     
  2. Sten

    Sten 3rd gear

    NP 205 on varma veto mielestäni ja on alkuperäisenä 4wd Dodgen alla siinä 80 alkuvuodesta jotain.
     
  3. GT-Racing

    GT-Racing 1st gear

    ja sit löytyy dana 44 akselit 3.55 välityksellä ja 727aski jos alkaa voimansiirto väsymään :rotfl:
     
  4. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Noi d44 akselit ei ainakaan mettäkäytössä ole mitenkään erityisen kestävät. Perusjenkin vakioakselit. Ehkä kadulla sit kestää jotain, mut ei kyl 600hp koneen yhteydessä kuitenkaan.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi 383 stroukki taitaa tarkoittaa geeämmää ja ei kai kukaan laita mopar lootaa geeämmään vaan päinvastoin :poff: .
    Mutta joo ihan perus 241 jakis kestää ton ja enemmänkin! D44 aksilatkin kestää melko pitkälle kun toi teho ei riko mitään mutta jos sattuu pitoa saamaan niin sitten ehkä.
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Traildusterin orkkis hipo-lehtijousialusta voi tietty olla vähän pitorajoitteinen, mutta toisaalta jos kadulla suddaa 35" renkailla sen 600hp edestä, niin vois kuvitella että pallot vähä pomppii ja lehdet rytkää, niin vetarit on lujilla vaikka olis kuin liukkaat renkaat. Toivottavasti kestää ja koneesta kans lähtee se 600hp. Ottakaa videota sitte ku lähette polkee sillä!
     
  7. Rokenrolli

    Rokenrolli 1st gear

    Trailduster on MOPPE, ja kysyin jakolaatikoista. en peristä, enkä vetareista ! Silti nelilinkki on se mikä pitää ihmiset POIS Tieltä !
    Kiitos vastauksista, ehkä silti 241...
     
  8. hpotteri

    hpotteri 1st gear

    Ei mitään alsakuorista enään noille tehoille. Np205 tai sitten jotain spesiaalia amerikasta atlas, kluneV tai stak.
     
  9. tarzani

    tarzani 1st gear

    Jos osaa ja jaksaa värkätä voi käyttää toyota hj mallin jakiksia,
    noissa foffi peleissäki kokeiltu yli 600 hp.
     
  10. Erska

    Erska Gearhead

    Heitä se Np205 sinne. Nv241 on ketjuvetoinen ja sitäpaitsi niissä on etukartaanin droppi kuskin puolella. Np205 on apukuskin puolella. Paitsi Fordin käyttämissä.

    8)

    Jos akselit alkaa loppumaan löytyyhän sitä aina Dana 80 ja Dana 60 eteen...
     
  11. Rokenrolli

    Rokenrolli 1st gear

    jollain oli vuosia sitte jostain palaneesta ramista (kai) tarjolla joku jakoltk ja automaatti, mut yhteystiedot hukkunu, ja muutenki ollu kiirettä :wc: Tiätysti saa tarjota kaikkee, kiirettä ei viäläkään oo :eek:
     
  12. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Oikasua sen verran että 241 on myös apukuskin puolen dropilla olemassa. Tiedän koska mulla on niitä kaksi :eek:. Ovat mekaanisella nopeusmittarin otolla, muutenkin koko mekaaninen loota. Käytettiin 80-luvun lopun full-size, live front axle GM nelareissa. Heikkoutena on alumiinikopan ja ketjun lisäksi (tai ei kai se niin heikko ole) takakartaanin slip-yoke, joskin sen saa eliminoitua tarkoitukseen tehdyllä kitillä.

    Tähän loppuun avautuminen miksi helvetissä niinkin yksinkertainen asia kuin jakolaatikko on nykyvehkeissä saatu pilattua kaiken maailman sähkö- ja alipainevermeillä ja vahapatruunilla sun muulla humpuukilla :wc:
     
  13. pjtk

    pjtk Gearhead

    Mullapa on Dodgen 241 toosa joka on repsikan puolen etukartaanilla. Samoin siinä ei ole takakartaanille slipyokea vaan normi yoke. Luulin kyllä 208:in ostaneeni, mutta jakiksen tyyppikilpi sano muuta. No luulin kyllä samalla kertaa ostaneeni 727:an mutta se olikin A518.
     

Kerro tästä muillekin!