burnout party 2010

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja 383, 16.8.2010.

  1. Henski

    Henski 1st gear

    Siks kai siel lukeekin: Vanhaan hyvään aikaan kiikalassa.1994
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kyllä Kiikalan suurin ongelma ajattamisen suhteen on liiallinen moottoripyörien määrä.. Noiden määrää tulisi jatkossa rajoittaa tai järjestää niille omat karkelot. Uskon yleisöä kiinnostavan enemmän nää kadunmiehen kotiviritteiset autot kuin kaupasta ostetut hiukkaskiihdyttimet. Näin ainakin omalla kohdalla.

    Pyörillä kiihdyttämisen kyllä ymmärrän ja jopa sitä kannatan, mutta omana tapahtumanaan, ei tässä yhteydessä :-?
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Niin, ja jos se ei yleisöä kiinnosta autot vaan sitä kiinnostaa moottoripyörät, niin sittenhän sitä yleisöä ei ole, vaan se on siinä moottoripyörätapahtumassa. Ei kai se sen kummempaa.
     
  4. TomiT

    TomiT Gearhead

    Ja missäs tulokset viipyy...
     
  5. TBO552

    TBO552 3rd gear

    Oli siel prätkiä mut alle kymmenen!!. :lol:
     
  6. TBO552

    TBO552 3rd gear

    Voisin kyl laittaa uuden blogin kotimaisista street videoista. niin ei mene sekasin noitten muunmaiden videoiden kanssa koska niitä on ytube täynnä....
     
  7. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    En kyllä ymmärrä tätä itkemistä näistä mopoista. Ehkä se harmittaa jos itse laittanut johonkin valurautaläjään 20-30 keur, ja sit tulee joku susukikuski reppu selässä 10 keur laitteella ja laittaa sekunnin tai kaksi päihin, sekö tässä ahdistaa?

    Itsellä on kyllä myös mopotaustaa takana, joten 9-10 sekunnin mopojen katselu on enemmän mielenkiintoista kuin 14-15 sekunnin valiantin/eskort katselu.
     
  8. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Ehkä se valurautaläjän kuljettaja/omistaja olis sitten ennemmin ostanut 2 tai 3 kpl niitä helevetin hajapusia jos sitä olis kiinnostanut?
     
  9. TBO552

    TBO552 3rd gear

    Niin onhan tämä monimutkainen asia mutta luulen että pyöräpiireisä on niitä jotka tosiaan rakentaa laitteita aikaa parantaakseen ja niitä jotka ostaa jo kaupasta ollessaan 10sec, pyorän ja vähän keventelee ja maalailee. ja ketäänhän ei kiellä ettei sais tulla ajamaan. ja toivon nyt tästä asiasta tulleen haloon myös herättävän järjestäjiäkin koska pyöriä riittää ja enemmän jokavuosi tulee. Luulen ja olen melko varma etta jos joku esim mp, kerho tai muu vastaava otta järjestäjään yhteyttä niin sais oman mp kisan ja olen varma että yleisöä/harrastajia riittää. Itse automiehenä tykkään nopeista turbo pyöristä. sais ainakin lopun tää turhanpäivänen kinaaminen siitä kuka rasvaa radan ja kuka ei. Tämä oli minun mielipide koska rata aikaa tuolta saa ostaa melkein koska vaan......
     
  10. gremlin

    gremlin Gearhead

    Niin, tai joku autokerho jarjestais kisan missa ajetaan vain autoilla??
    Mutta aikalailla tosiasia on se etta meen pikkusissa kapinoissa tarvii ajaa molemmat. Ei sekaan haavilta nayta etta kisassa (kisaluokissa) ajaa 30-40 autoa ja siihen paalle 10-20 streetmannea noilla edella mainituilla 14s Valiant-Eskorteilla.
    Melkoset tynkakisat tulis olemaan, eika semmonen kauheesti yleisoa pitemman paalle kiinnosta.
     
  11. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Itsekkin haluisin katsoa kisoja missä olisi vain autoja. Kyllähän jo pyörien ajovuorolla näkee mikä yleisöä kiinostaa..alkaa nakkikiskalle tulemaan jonoa pyörien aikaan ja mahtuu kivasti aidan vierelle katsomaan..

    Jos jollain on aikaa ja rahaa niin puuhatkaa ihmeessä street sliden ja burnout partyn ohelle täysin pyörätön tapahtuma. uskon että tulis toimimaan jos nyttenkin on enemmän tulijoita kiikalaan kun mahtuu mukaan..
     
  12. repecab

    repecab 1st gear

    Pääsikö siellä kukaan maaliin asti, vai eikö kelleen tullut kelloa mukaan kun ei tuloksia ole missään :eek:
     
  13. KKOSKINEN

    KKOSKINEN Gearhead

    Tulin just Kiikalasta ja siellä oli sopivasti pyöriä ja autoja. Kalustoa riitti, vaikka prätkiä oli vähemmän kuin Burn Out Partyssa. Olen kolunnut näitä lentokenttäkisoja jostain 70/80 lukujen vaihteesta ja aina olen mieltänyt ne Katu Auto Kisoiksi. Hyvä jos niin tulevaisuudessakin, eli antakaa kadunmiesten ajaa. Tuli sitten hiekkaa tai ei.

    Kuuntelin tossa menomatkalla Cassettisoittimesta Ramomeksen kahtaa ekaa plattaa ja siellähän ne pojat soittivat auton lavalla. Hyvää settiä, Gabba Gabba!
     
  14. F-body

    F-body Gearhead

    Kyllä mä ainakin jaksasin kattella 14 sekunnin Valiantteja. Yhtään 14 sekunnin Eskorttia en oo kisoissa nähnyt kun kaikki ovat olleet nopeampia :rotfl:, mutta 14 sekunttia on tullut Valiantilla ajettua. Prätkät ei kauheasti kiinnosta, mutta tuleepa kannatusmakkarat syötyä ja motoristit saavat toteuttaa itseään.
     
  15. dodge340cid

    dodge340cid 1st gear

  16. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Millaista muuria olis ensi vuodelle Kiikalaan suunnitteilla?
    [​IMG]


    P.S. Ja mun mielestä kaikki ajoneuvot mitkä ei mee alle ysin Kiikalassa pitäis jättää himaan, ihan helvetin tylsää katsottavaa sellaset paskarottelot. Niille vois järkkää omat kisat vaikka veden päälle, lähtö laiturilta...

    Vahvalla pohjalla harrastajien/kiihdyttäjien yhteishenki ja läpät? Hävettää tällä hetkellä omistaa edes noita Amerikan vessoja. :wc:
     
  17. dodge340cid

    dodge340cid 1st gear

  18. TBO552

    TBO552 3rd gear

     
  19. 55&64

    55&64 1st gear

    Ihmetyttää varsinaisiin kisaluokkiin osallistujien vähyys; Streeman:ssä
    näyttää olevan jo monta autoa, jotka pesivät 'Stadin nopeimman' mennen tullen...No tämmönen huomio vaan.
     
  20. Jza

    Jza Double Gearhead

    Kuin? Jos kerran tänään rullattiin Duramaxilla 9.897 / 222.90 ;-)
     

Kerro tästä muillekin!