Lahti Cruising 2010

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja sbc350, 30.3.2010.

  1. sbc350

    sbc350 Gearhead

    varmaan silloin ku joku jotain sinne roudaa :rotfl:
     
  2. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Tarkotus olis kyllä tulla 8)

    Tuo rompetori nyt on kai lähinnä vitsi...mä ainakaan ole koskaan nähnyt mitään varsinaista rompetta myynnissä...mikään tietysti ei estä sitä sinne tuomasta, peräkontti-swap ??? :rotfl:
     
  3. Ok! Lahdessa tuun sitten myymään suoraan kontista konttiin.
     
  4. sbc350

    sbc350 Gearhead

    juu vitsin tynkää, mutta monesti siellä roippeet vaihtaa omistajaa kun joku tuo jollekkin jotain 8) toivotaan nyt hyvää keliä ja vähintään yhtä paljon burniksia kuin viimeksi!
     
  5. G20

    G20 Gearhead

    Olisko tää niinku huomenna? 8) Jos ei tän sairaammaks muutu niin tullaan..
     
  6. sbc350

    sbc350 Gearhead

    juu tänään. toivotaan kuivaa keliä 8)
     
  7. Temutin

    Temutin 1st gear

    ja tullaan täältäkin...
     
  8. GMC Sprint 76

    GMC Sprint 76 1st gear

    Kai se on tultava Hennalan Shellille, :rotfl:
     
  9. sbf

    sbf Gearhead

    Mukana ollaan.
     
  10. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    ...tullaan
     
  11. ilu

    ilu 1st gear

    Täällä myös sairaana, mutta onhan se raahauduttava paikalle ehdottomasti 8)
     
  12. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Äh sataa kun saavista...pesin ja puunasin just, etuspoikkakin vielä irti leiman takia...joo haisee ihan selittelylle tiedän, mutta ei jaksa tällä kertaa, sorry... :oops:
     
  13. kippis

    kippis Gearhead

    ja on pilkkopimeetä & koska tuo amöriikan mouppedi kastelee kuskin selän märällä kelillä niin parempi jättää väliin. seliseli :rotfl:
     
  14. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Ja eka cruising kun oon päijäthämeesä ja sit kukaan ei muistuta tästä. Just olin tallissa vääntämässä systeemejä ja satuin vilkaisemaan kalenteriin ja koin ahaa-elämyksen. Olisitte tullu hakemaan! Nyt on jo myöhäista prkl...
     
  15. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Lisätää vielä että tyydyttävä sit kai imemään 2007 Ogieria ja luukutamaan Amorphista minkä HKsta lähtee ja Da:t kestää. Nii ja roukittava OD:llä tietty
     
  16. GMC Sprint 76

    GMC Sprint 76 1st gear

    Älä Teddy huoli, ei ollu kivaa vesisateessa. Porukka lähti jo pois. :pinup:
     
  17. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Ai :pinup: ? Mä oon pitänyt aina tuota yliarvostettuna.
     
  18. sbc350

    sbc350 Gearhead

    yllättävän hyvin oli autoja alkuillasta mut äkkii ne sit katos ku oli vähä paska keli.. kuviakin tuli aika niukasti, niistä lisää aamulla.
     
  19. destroyer-82

    destroyer-82 1st gear

    Paikal oltii piti vaa kätkeä auto risujen alle mettää,kun eihän käyttö datsuneil paikalle sais tulla.
     
  20. sbc350

    sbc350 Gearhead

Kerro tästä muillekin!