Millanen prätkä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja rb, 8.2.2010.

  1. coronet-66

    coronet-66 3rd gear

    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
     
  2. TompSa

    TompSa 2nd gear

    Suzuki Intruder VS 1400, -93 jenkkimalli.
     
  3. oldsmoppe

    oldsmoppe 1st gear

    kawasakit: gpz1100 dfi vm. 1983
    zzr1100 c3
    zx12r a1

    kaikkii käyttöpelejä, matkustamiseen ym. muokattuja kuskin vartalolle sopiviksi. autojakin ohessa tullut harrasteltua, tosin prätkät ovat olleet pikkupojasta lähtien se juttu ja pääasiassa nipponinpoikien kestävät ja tehokkaat pelit. kaikille yliverotettuja moottoripelejä harrastaville toki hatunnosto tässä kekkoslandiassa vai tavjalabdiako tää nyt on..
     
  4. DomDom

    DomDom 1st gear

    -82 Kawasaki KZ440 LTD, piti ostaa kaverilta pois tallista lojumasta ja sainpahan itelleni puuhaa pimeille talvi-illoille. :)
    Purkaminen aloitettu, menee varmaan melko osiks ja sit läjätään melko eri kuosiin. Jonkinlainen bobberihan tuosta ois tarkoitus tehdä.
     
  5. Mokomakin

    Mokomakin Gearhead

    Osaatkos sanoa sopivatko muiden mallien osat mitenkä yhteen tuon r5:en kanssa?
    Olisi mahdollisesti tulossa moinen projekti ja eritoten koneen osille olisi tarvetta. Kuutioita olisi 350.
    Lienee ollut harvinaisempi pyörä, kaikelle infolle olisi käyttöä.
     
  6. maratooni

    maratooni 1st gear

    Mul on Sunbeam 500 vm.1949
    ja itsemuseoitu Jawa model 356 vm.1959
    sekä Kawasaki Ninja vm. 1998
    ja mopo Helkama Export 1962 (myös museoitu)

    Toi Sunbeam on entisöity Briteissä ja ainoo -49 Suomessa ja mopo on kait ainoa punainen väriltään?
     
  7. austin/cbfour

    austin/cbfour 1st gear

    Mua kiinnostaa vanhat pyörät uuden voisin ottaa mutta vaihtaisin sen vanhaan :odroll:
    eka moottoripyörä oli 16 vuotiaana entisöimäni Twini joka oli ajettu lunastus kuntoon
    [​IMG]


    Toinen oli Fouri jota entisöin pikkuhiljaa mutta myin rahanpuutteen vuoksi
    [​IMG]


    Tämän hetkinen ajopyörä on BMW R75/5 museo rekkarissa
    [​IMG]


    ja tämä on se johon laitan rahani :) etin aina osan kerrallaan ja kiinnitän runkoon :lol: rupeaa siitä pyörä hahmottumaan
    [​IMG] :lol:
     
  8. tevo

    tevo Gearhead

    Se ainoo oikee jota muut kopioi: IC-350 1953 käyttömopona.
    Ikuisuusprojektina suzuki t500 1973, ollu työnalla vuojesta 1985, joka mahtanee vaihtua 1973 suzuki gt550 pikariisin hauduttimeen
     
  9. Holley

    Holley Gearhead

    Millanen: no XT600 Yamaha!! On aika uus, ei siis kelpaa veteraaniralliin. Ei siihen sovi viittä laukkua eikä ole stereoita, ei siis kelpaa Espanjan matkaan. Tehoa 45 hv, ei sovi Saksan motarille. Japanilainen, ei kelpaa HD-miittiin. Valot ja vilkut kaikkee painavaa, ei käy enskaspooriin. Korkea ja edelleen 45hv, ei käy siis Nürnburnringillekään. Eli ei Esson baarissa käy oikeen mihinkään tällanen anti-status-pyörä.
    Silti: taitaa olla lopultakin moottoripyöräily kaikista hauskinta, mitä tässä toistakymmentä vuotta näitä on ollut ja neljäs pyörä. Banditin scramblerointi avasi silmät sorateille, mutta XT:llä pääsee lopulta jopa metsään ja soratiellä sen voi viedä kurviin ja vasta siellä tarvii miettiä, että tuliko sittenkin ajettua vähän liian lujaa. Sama asfaltillakin itse asiassa, pitäis käydä vertaamassa aiempiin, että meniskö Ahvenistokin nopeammin, kuin aiemmilla pyörillä. 150 kg kuivapaino on sentäs yksi numeroarvo sekin. Nastarenkaatkin tuli hankittua, katsotaan mitä siitä sitten tulee...
     
  10. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Ensimmäinen rätkä hommattu ja muutama päivä pärrätty. Suunnilleen orggis Shovel isommalla padalla, ikää laitoksella liki 30 v. Onhan se pitkälle äijälle vähän pieni mutta on sillä helvetin hauska pärrätä. 8) , varsinkin kun alkaa pikkuhiljaa sujumaan.
     
  11. street and race

    street and race Gearhead

    cb125 k5 joka ois myytänä. Cb350twinin alta. Tuli hommattua 100% alkuperäis patina kunnossa. Nyt siitä tulee old school cafe racer. Honda siksi kun perse aukisen rahat ei riitä vanhaan brittiin
     
  12. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    tuleeks nykypäivänä halvemmaks? :-? tai ainakin bensaa säästyy
     
  13. street and race

    street and race Gearhead

    Projekti brittejä ei oo hirveesti myynnissä, valmiit maksaa jo ihan sikana. Hondassa on vain "pientä" laittoa, eikä maksanut edes kovin paljoo
     
  14. TaTsi

    TaTsi 1st gear

  15. street and race

    street and race Gearhead

    No joo oli, toi 2300e oli kaikkein kiehtovin hinnaltaan, ei sitä aina viittis kovin osa puuttellistakaan ostaa. Hyvin äkkiä rupiaa rahat menevään puuttuviin osiin. No se britti tulee joskus aikoinaan ja custom mallinen tai bobber
     
  16. 429

    429 Gearhead

    -98 FXD ollu pari vuotta.ei tietenkään kehdannu vuotta vanhaan tarjoukseen puihin mennä kun kaveri soitti et vieläkö tarjous voimassa.
    jotain 40-50 luvun vehjettä(tietenkin HD)tekis mieli.vois vaikka jonkun autoista vaihtaa semmoseen.esim -88 trans am.
     
  17. perkele

    perkele Gearhead

  18. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    Ymmärrän hyvin, -86 VFR750F tuli keväällä vaihdossa. Mahtava peli.

    [​IMG]
     
    Acelius tykkää tästä.
  19. Holley

    Holley Gearhead

    Rässi 66: hieno kuva!!
     
  20. Arttu78

    Arttu78 Gearhead

    Pari HD:a löytyy. Toinen on kopteri toinen on sitten olisko se bobberi tai jotakin sinne päin...

    Mutsin kotipaikalta navetasta löytyi ilmeisesti Simsonin moottori, vaihdelaatikko ja jotain muuta pientä roinaa. Niiden ympärille voisi kyhätä jotain jännää seuraavaksi.
     

Kerro tästä muillekin!