Stadin Cruising 5.7.2019

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja kautsi, 2.6.2010.

  1. WBBC

    WBBC Double Gearhead

    Jees. Tuli käytyä.
    Mainio keli avoautoiluun 8)
    Hienoja kärryjä Kauppatori täynnä.
     
  2. lumlum

    lumlum Gearhead

    Hyvää settiä oli. Kohta voikin talvi tulla. 8)
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Vitut sano vatanen. :wc:
     
  4. HENKKA2

    HENKKA2 1st gear

    Kyllä oli hyvät ruisinkit taas tori oli jälleen ihan täys. Laittakaahan kuvia näkyviin. :wink:
     
  5. sakkomiina73

    sakkomiina73 1st gear

    Eilen Kauppatorin Cruisingista;
    Tietääkö kukaan kenen se uuden sukupolven punainen Camaro oli???!! :D Oli meinaan mieletöntä nähdä unelmiensa auto aivan livenä. Melkeen meinasi synnytyskin käynnistyä, kun olin niin onnesta soikeena!!

    Tässä linkkikuva kyseisestä autosta!!
    http://mursu.1g.fi/kuvat/Tapahtumat/Sta ... C_9307.jpg
     
  6. E.P.

    E.P. 1st gear

  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Miitvit? Kuvista löysin 3 autoa mitkä luulin että menneet ruottiin. Tai menneet ja tulleet takasiio
     
  8. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Kyllähän meitä oli yllättävän paljon torilla. 8)
    Sääkin suosi tilaisuutta.
     
  9. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Stadin Cruising

    Tuossa on kanssa läjä kuvia joita tuli eilen otettua.

    edit: muutin kansiojärjestystä tuolla saitilla ja korjasin tähän oikean polun, jotta kuvat näkyvät... :)
     
  10. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Hyvää shittii!!
     
  11. a

    a 1st gear

    Upeita kuvia ja kiitos lainasta;-)
     
  12. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Kiitoksia, kiitoksia ja eipä kestä... :)
     
  13. lazy cruisers

    lazy cruisers Gearhead

  14. Le Sumo

    Le Sumo 1st gear

    "Kyllähän meitä oli yllättävän paljon torilla.
    Sääkin suosi tilaisuutta."

    Kiitos taas kuvista. Mä en oo vissiin koskaan käyny lokakuussa kruisingissa mun vuonna 1984 alkaneen Stadin kruising -historian aikana.

    Kerran oon yksin ollu joulukuussa ja ihmettelin mis kaikki o :eek:

    Miks muuten kukaan ei käy talvella kruisaamassa?
     
  15. HÖBS! Kyllähän joka kuun eka perjantai kruisataan. Oot vaan ollut väärässä paikassa.
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Yeah Aspen, näinhän me ollaan tehty aina. Muistan että ollaan oltu kaksistaan torilla kun kermaperseet oli sokeriautoilla talviunilla.
    Oisit soittanu kun tulit. Olin ja olen vieläkin aivan paskana, mutta seura auttaa aina. Niin kuin eilen. Kävin sun vanhassa talossa. Pari tuttua kun näki niin olo ok eikä tarvinu esittää eikä selittää mitään. Oikealle ostajalle myit talosi! Sanoin Tonille että tässä paikassa on perinteitä. Esim legendaariset Aspenin pihakirppikset joiden tuotto on mennyt kodittomille Pieitarin katuautoilijoille. Siis yks hailee kuka sen tönön omistaa ja kuka siellä nyt asuu, Aspenin legendaariset pihakirppikset jatkuu.. jatkuu. jatkuu..
    Toiv seuraavaan kruuzingin pääsen. Tai sit on lähdettävä sairaalasta -taas- puntikselle. Siellä nähdään, ok?
    Vaikka viralliset cruisingit on ohi. Aargh! Voi vittu että vihaan tota virallinen sanaa yhteykissä kuin yhteyksissä, mutta varsinkin tässä yhteydessä.
     
  17. Jep! Kruisaillaan vaan edelleen. Tai siihen saakka, kun bensaa saa. Kiinteistön mukana meni myös kaikki sinne jääneet roippeet. Siinähän on nyt hallissa rompetori auki joka viikonloppu ja tarvittaessa arkisinkin.

    Pihakirppiksistä on monia hyviä muistoja. Muistan myös sen kun jonain vuonna ennakkokatselmuksessa löysit 58 Buick pölärin. No joo. Aikansa kutakin ja nyt on taas enempi aikaa rakentaa kun ei tarvii purkaa mitään.

    Mulla on täällä tosi hyvät tallit, joten ei muuta kun tervetuloa käymään myös Idässä!
     
  18. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Vieläkös huomenna kruisaillaan vai onko jo amerikan raudat naftaliinissa?
     
  19. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Taitaa olla jo suurin osa naftaliinissa, päivitin kuitenkin tuon otsikon varmuuden vuoksi. 8)
     
  20. VSOP

    VSOP Gearhead

    Jep. Siis cruisaillaan..
     

Kerro tästä muillekin!