Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. tötsi-89

    tötsi-89 1st gear

    topicin aiheesee vastaus että yks 56 chevy townsman on ainakin meitin tallis :)
     
  2. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Kerro lisää :)
    Mulla on ollu kanssa 1 50-luvun farmari ja toivottavasti ei jää viimeseksi.
    [​IMG]
     
    jampero tykkää tästä.
  3. Rock-man

    Rock-man 1st gear

    Otsikon kysymykseen vastatakseni, -59 Kingsway 2d farkku, 1984 Mercury Colony Park ja 1986 Chevy Caprice STW löytyy pihasta.

    :D
     
  4. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No minä en ole aina edes pakollisia osia vaihtanut (jos ei ole sattunut olemaan rahaa tai omissa nurkissa käytettyä mutta toimivaa osaa...) varsinkin niissä tapauksissa joissa on ollut kyseessä sellaisella tekniikalla varustettu Auto joista en juuri välitä / ymmärrä...
    Ja myydyksihän en ole saanut kuin osa kerrallaan, eikä niin saa edes kokonaan myytyä...
    No muutama sentään pitää olla sellaisiakin joita ei pureta vaan koittaan edes jossain vaiheessa saada taas liikkeelle ja käyttöön...
     
  5. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Ainakin Espoon seudulla noitä pitkäkattoja pyörii useampi, joten ei ne kaikki ole pellolle ajettu vielään :D
     
  6. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    On pontiac nyt purkanut akkua taas..
    Lataa 14,4 v, eli on laturi kunnossa.
    Parissa päivässä vetää akun tyhjäksi.

    On kyllä muutenkin akku osoittanut jo pari kuukautta lopun merkkejä.
    Parhaimmillaan on jonkun viikon pitänyt virtoja sen verran että käyntiin juuri jaksaa lähtee.

    Muutenkin 62 Ah akku on varmaan aika alimitotettu näille vehkeille?
     
  7. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    70-100Ah akku on hyvä olla tälläsessä, ainakin jos talvikäytössä, ja ehkä muutenkin. Omassa tais olla nyt 75Ah ja tuntuu hyvin riittävän kylmäkäynnistysvirtakin, ja mahtuu vielä vakiopaikalle. Tupla-akkuja meinasin mut tolla pärjää hyvin.
     
  8. SäTäjÄ

    SäTäjÄ 3rd gear

    Täältäkin löytyy yks hieman lintahtava mutta ehjä pitkäkatto, 85 capriissi. Tällä hetkeellä keulaa ja sisustaa myöten täysin purettu ja vakio kone ja loota lähti just kiertoon. Turhaa sähköjohtoa tuli raksittua varmaan kilometri irti ja saastelaitteetkin sai lähteä kun toi toi tuleva 406 saattais olla hieman vaikee niillä saada pelittämään kunnolla . Mut ainakin sille ilmapumpulle keksittiin jo parempaa käyttöä, siitä tulee remmiahdin ruohonleikkuriin :rotfl: Tekniikaks on siis jo hommattu sbc 406 ja 400 loota manuaalikoneistolla. ens talvena saa sitte harjotella peräremontin tekoa. 8)
     
  9. taunusstyle

    taunusstyle Gearhead

    hemmetti eipä antanu katastus setä leimaa papruihin eilen ku kävin tyrkyttämässä konttorilla,mutta pomppautti ihan oikiasta syystä eikä mistään tyhjänpäiväsestä pikku viasta.takana ei ollu ollenkaan pelkääjänpuolella jarrua ei ees seisonta jarrua,tais tulla itellä joku kämmi ku kasasi jarrut.mutta kohta on taas yks farmi liikenteessä pelastettuna purkutuomiolta 8)
     
  10. ripe

    ripe 1st gear

    Mää kävin maanataina leimalla Dodgen vanilla -80vm.
    Ei löytynyt muuta vikaa kuin vasen takajarru ei pitänyt yhtään, seisontajarru kyllä toimi.
    Kotona sit tuli katottua rummun sisään, työsylinteristä ei liikkunut kuin toinen osa.
    Osat tuli ostetua tiistaina...nyt tarvis mennä ne vaihtaan. Kenkät ja yksi työsylinteri.
     
  11. Banzuik

    Banzuik Double Gearhead

    Tulossa olis 1 leppäjeeppi lisää meille ... tuli vaan miehen kans kinaa kumpi sen ostaa... mut eiköhän tuosta yhteisymmärrykseen päästä :lol:
     
  12. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    tuli ostettua käyttö harraste autoksi caprise classic.. on vaan niin hieno ja siisti että ei meinaa raaskia talvea ajaaa :eek: no ei vaan pitää vaan huolta :lol:
     
  13. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

  14. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Ite tuli hommattua talvirenkaat. Mutta ajetaan noilla mitä nyt on paikallaan kunnes se talvi todella tulee.

    Siistit on vanteet, paljonko köyhyit?
     
  15. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Periaatteessa maksoin noista 250€, tulivat mulle vaihtokaupassa...
     
  16. SäTäjÄ

    SäTäjÄ 3rd gear

    Hienot vanteet, ittellä vastaavan näköset kans capricen alla 8/10 tuumaa leveinä mut suunnitelmis ois vaihtaa leveisii peltivanteisii pillerikapseleilla 8)
     
  17. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Joo, henkilökohtaisesti tykkään tästä vannemallista ehkäpä eniten, less is more. Oli viime kesänä kuplassakin samanlaiset alla, ja nyt onnistuin saamaan Chevyynkin samanlaiset. Nuo mun vanteet on kooltaan 7x15", ja renkaina tällä hetkellä loppuunajetut 255/60-15. Mulle tulee tohon Galaxieen "uudet" vanteet ensi kesäksi mistä jää ylimääräiseksi tosi hyvät renkaat kooltaan 245/60-15 ja 215/65-15. Meinasin nuo pyöräyttää noille Centerlineille, mut onkohan nuo 215/65 liian pienet Capricen alle eteen...? Jos on, täytyy hommata isommat kumit tilalle.
     
  18. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Ikävä kyllä ne on pienet ja reilusti. Matala rohviilisesta 15 tuumaisesta rankaasta 235/60 menee vielä nippanappa kantavuutensa puolesta, mutta nekin on kokonsa puolesta vähän hölmön näköiset.
    245/60 on sama kantavuus, kun vakiokoossa ja 265/60 sama halkaisija.
     
  19. tyly

    tyly Gearhead

  20. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Muutamista pikkujutuista päätellen toi musta auto vaikuttaisi tutulta. Eihän siihen vaan sattumalta oo kairattu kaiuttimienreikiä tavaratilaan?

    Joka tapauksessa upeeta, että palautat moisen auton liikenteeseen!!
     

Kerro tästä muillekin!