Turbiinilukko hassuttelee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Watti, 2.10.2010.

  1. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    No toimiiko se kierroslukuanturi kuumana?
    Sen lisäksi on vielä vain nopeusanturi sekä avautuva kytkin jarrupolkimella.
    Monestikohan nämä joutuu toistamaan?
     
  2. Watti

    Watti 3rd gear

    Kyllä sielä varmasti jotain muutakin on. Sen kytkentäkaavion jos jostain löytäis?
     
  3. JKF

    JKF Gearhead

    Autozonelta löytyy jotain.
    Moottorin lämpotila-anturi saattaa myös vaikuttaa asiaan kuten on laita esim. TBI-koneilla varustetuissa malleissa.

    [​IMG]
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Dieselissä harvemmin lämpöanturi vaikuttaa.
    Tässä saman ikäisen pikkarin kuvat, vani voi tietty vähän erota:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. rainbow6

    rainbow6 3rd gear

    Eikö se oo kaasuläpän asentoanturi nimeltään, ainakin bensavehkeissä (Throttle Position Sensor).

    Edit. Olis taas kerran pitänyt lukea se toinenkin sivu tästä threadista.
     

Kerro tästä muillekin!