Maalauskammio

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja vrm, 31.10.2010.

  1. vrm

    vrm 1st gear

    Olen hankkimassa maalauskammiota ja tiedustelisin kokemuksia noista kiinalaisista. On tietonimukaan joutunut tekemään muutoksia paloturvallisuusmääräysten vuoksi.Kyllä eurooppalainenkin kävis mut hinnat alk.25000€ plus vero... Halvalla ei taida saaha hyvää?????
     
  2. timoknihti

    timoknihti 1st gear

    pari käyttäjää tunnen ja ovat olleet tyytyväisiä.
     
  3. dust71

    dust71 1st gear

    Minkäslaisia kiinalaisia kammioita ja mistä olet katsellut?
     
  4. vrm

    vrm 1st gear

    Olen selaillut netistä . Ja suomalaisten toimittajien sivulta. Jmt , Yokistar jne, jne.
     
  5. lapiosarvi

    lapiosarvi Gearhead

    mä tein ite poksini ja maalaan sielä osa että ylimaalaukset suht sujuvasti. yksityisistä vak.yhtiöiden hommiin... ei maksanu paljoa,kun köyhänä kaikesta 2-laadun roinasta sen kasas. mulla on kuvia täälä: http://kuvablogi.com/blog/1876/27/ jotenkin ahtaan oloisia nuo kiinan kopit..
     
  6. vrm

    vrm 1st gear

    Tuohan näyttää ihan hyvältä. Miten tuo ilmanvaihto ja lämmitys on toteutettu? Ja voiko tulla tutkailemaan kun en ole tämän kauempana?
    Laita puh no yvllä jos käy.
     
  7. JPA

    JPA 3rd gear

  8. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Ei onnistu ihan joka ukolta ees 1-laadun kamoista :eek:
     
  9. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

  10. THE61OHV

    THE61OHV Gearhead

    Huutokaupat.com:ssa on nyt kaappi + tarvikkeita kaupan eikä hinta ainakaan vielä päätä huimaa. Linkkiä en osaa laittaa mutta katsokaa itse.
     
  11. STT

    STT 1st gear

  12. THE61OHV

    THE61OHV Gearhead

    Kahdeksan tuntia vielä, hinta 4500....
     
  13. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    Eipä ihmetys että meni konkurssiin tuo munkkiniemen hillomaalaamo. Sillä OK LASKUTTAMATTA kansiossa on paljon papereita. Siinä muuten ostajalle oiva paikka pistää laskut liikkeelle, ties kuinka monta tonnia poloset asiakkaat ovat velkaa!
     
  14. -TH-

    -TH- Gearhead


    vau, tuo on todella hieno koppi, olisi tosiaan mukava lukea lisää härvelistä ja käytetyistä kamppeista.
     

Kerro tästä muillekin!