Taas on yksi harrastaja poissa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja DS 325, 10.11.2010.

  1. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Samoin täältä. :(
     
  3. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Osanotot myös täältä :cry: . Tuli mieleen noista tuntomerkeistä täälläkin kirjoitteleva nimim. SPORT TRUCK, että eihän vaan...
     
  4. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ei ole.
     
  5. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Ok.
     
  6. jaketin

    jaketin Gearhead

    Tämä oli erittäin ikävä uutinen. Luin netistä tästä onnettomuudesta ja seuraavana päivänä tuli puhelinsoitto, että tallikaverini on menehtynyt tässä onnettomuudessa :cry: :cry:

    Ihan turha kuolema, maailma menetti taas yhden hyvän tyypin..

    Voimia omaisille...
     
  7. ROD-32

    ROD-32 1st gear

    Tämäkin vielä

    En tiennytkään että oli alan miehiä. Onnettomuuspaikka tuossa muutamien satojen metrien päässä työpaikasta. Satuttiin paikalle kotia lähtiessä. Poliisiauton vauhti on kyllä ollut melkoinen, koska Opel oli lentänyt vähintään 25 metriä. Ja melko samanpainoiset autot kyseessä. Jos hieman spekuloi , niin siinä SAATTOI olla savon linjan bussi näköesteenä välissä.
    Osanottoni.
     
  8. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    :cry: voi voi... Osanottoni myös menehtyneen omaisille ja ystäville!!
    Tää oli ihan turha onnettomuus! (no, kaikkihan ne on) Ei voi tehdä muuta kuin toivottaa jaksamista läheisille!
    :(

    Mikähän oli niin tärkeä hälytysajo että muusta liikenteestä ei tarvinnu välittää mitään? Oliko tapahtuman sattuessa tuossa valoristeyksessä keltaiset vilkut vai valot ihan normitoiminnassa?
    Joka tapauksessa ei anna kovin ammattitaitoista ja luotettavaa kuvaa poliisin toiminnasta kun tollasen mällin menee suorittamaan..

    :wc:
     
  9. hapa58

    hapa58 Gearhead

    Osanotto laheisille. Tassa elaman raadollisuus nakyy. Sekunnin kymppi vaaraan aikaan vaarassa paikassa ja tulos nain murheellinen .Halytys ajoneuvot aiheuttaa kuitenkin vahan suhteessa lahtoihin ja ajonopeuteen onnettomuuksia .Skandinaavit puuttuu anteeksi tonkko teksti
     
  10. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Eihän sitä hälytyksen tärkeyttä voi ambulanssi-palokunta-poliisi tietää, ennenkuin itse tulee paikalle, ja näkee, mitä on tapahtunut. Hätäkeskuksiin tulee niinpaljon shittiä, että ota nyt sitten niistä selko. Ja ei varmaan poliisi ole "suorittanut" tuollaista onnettomuutta, kyseessä on hälytysajossa tapahtunut onnettomuus, jolla oli ikävät seuraukset. Ja onko meillä mitään muuta faktaa, kuin iltapäivälehden uutisointi, joka voi olla mitä vaan?

    Oli miten oli, mutta tapahtunutta ei saa muutettua, syvä osanotto omaisille.
     
  11. human62

    human62 1st gear

    Osanottoni, Chevyjen taivaassa nähdään...
     
  12. nash

    nash 3rd gear

    Ikuisesti muistettu....ikuisesti rakastettu ystävämme ja tallikaverimme

    Road Pilot forever....
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    repeli komppaa, vaikka en teidän tallissa Rusalla ole ollut jäsenenä, aikaisemmassa kylläkin.
    Soitin Luigille kun oli muutama vaihtoehto kuka hän olisi voinut olla?
    Ja se oli hyvä kaverini mikä ei ikinä vittuillut eikä kusettanut ketään.
    Pelkästään hyviä muistoja Roihupellosta.
    Ja taas mulle tulee ajatuksiin miksi miksi miksi??? Miksi just hän?
    Miksi ei minä millä elämä katkolla? Tossa joskus avauduin jollain palstalla täällä vastaavasta tapauksesta miksi just hän? Tää maa on täynnä sanonko mitä mitkä ei tiedä eikä osaa arvostaa elämää.
    Miksi yks meidän reilummista harrastajista lähti nyt ennenaikaisesti?
    Ja toi juttu hyppäs silmille kun yritin sitä lukea. Tänään hain Aamulehden postilaatikosta ja eikös heti kannessa ollut puhe kuolemasta eri muodoissaan? No mä sattuneesta syystä sairauteni takia luen asiat erilailla kun ennen ja kaikessa näen kuolemaa.
    En pystynyt lukemaan koko juttua tuosta linkistä. En pysty. Vähän luin ja jotain tutkintaa jatketaan törkeenä liikennerikkeenä tai kuoleman tuottamisesta. Luen kun pystyn. Kyttä oli hälytysajossa. Miten ne voi tehdä törkeetä jos ne tulee pillit päällä valot vilkkuen? Käsitin että J ei ajanut punaisia päin? Ei vittu mä en tajuu ja aina kun joku hyvä tyypi lähtee niin mun lanttu rupee pehmenee entisestään.
    Turha ja ennenaikainen kuolema hyvälle ihmiselle mikä olisi ansainnut hyvän pitkän elämän.
    Lepää rauhassa ja omaisille osanotot.
     
  14. nash

    nash 3rd gear

    Poliisi ajoi punaisia päin
     
  15. Kylänvanhin

    Kylänvanhin 3rd gear

    Juurihan oli jossain lehdessä että nykyajan poliisit ei osaa ajaa... :(
     
  16. shark

    shark 3rd gear

    Osanotot ja kestämistä kaikille.

    Tosi synkkää tollaset terveenä ja syyttömänä menehtymiset.

    Elämä voi olla tosiaan millistä tai sekunnista kii joskus.

    Sit on tosiaan sellasia jotka ei edes halua elää.

    Just juteltiin tallilla kun sellanen itsemurha-aalto oli täällä viime vuonna.Kolme nuorta tyttöä hyppäs junan alle kaupungilla samassa paikassa.Yks niistä oli tallikaverin pojan tyttöystävä.

    Koulukaverit tietty suri ja muistomerkkiä piti yllä tapahtuma paikalla.

    Siitä huomiosta suivaantuneena puki luokkakaveri enkelipuvun päälleen ja Luciapyhänä hyppäs samassa paikassa junan alle.

    Sorri,meni OT:ksi,mutta miksi kaikkea paskaa pitää sattua.

    Toiset haluu kuolla ,kun taas toisten on kuoltava vaikkei haluais.
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Voi tsiisus nyt teiltä tulee rankkaa mitä mä on koittanut välttää, vaikka joskus tosi pohjalla niitä itsesäälissä ajattelenkin ja kirjoitan tänne.
    Nash ja Shark ollaan yveitä vaihdeltu. En niitä tännekään kirjoita.
    Mä hajosin tänään ennen kuin luin tän surullisen uutisen. Nyt tiedän kuka hän oli ja nyt taas kiroan miksi miksi miksi just hän?
    Elämä on epistä. Itellä elämä katkolla ja oon jopa varautunut siihen.
    En ole kova jätkä ja kun toi Rinnewood, siis viikatemies on tossa lähellä takavasemmalla niin olen siihen jotenkin varautunut, vaika pelkään kuolemaa.
    Mutta kuka nämä valinnat tekee kuka lähtee ja kuka saa jäädä ja koska hän lähtee? Oon tästä avautunut ennenkin. Tää on niin vitun väärin etteä uskovaisten mulle lähettämät yyveet on jotain niin paradoksaalista ja suorastaan pervoa etten tajua niitä enkä ymmärrä miten joku ihminen voi ajatella noin että se on jumalan tahto?
    Tätäkö se saatanan elämä on että elämää rakastavat ihmiset ketkä tekee muiden elämää paremmaks kuolee eneenaikaisesti ja tää maa on täynnä kusipäitä ketkä joutais kuolla pois. Kieslowskia jollain pervolla tavalla siteeraten hänen leffojensa ohjauksista ja niden nimemeänistä kolmesta eri asiasta repeli heittää vastineen:
    -Vääryys!
    -Vääryys!
    -Vääryys!
     
  18. jakke ja sepi

    jakke ja sepi 2nd gear

    Osanottoni menehtyneen omaisille ja ystäville. Taas yksi harrastaja poissa rivistä. Mika
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Sorry pakko vielä kuittaa tää, vaikka me jutellaan yv, niin tää mun on pakko kirjoittaa tänne julki..
    Shark toi sun toinen lause. Se on tosi synkkää. Vastausta olen siihen etsinyt. Ette edes tiedä kuinka paljon? Se oli yksi syy mun hajoomiseen ja psykiatriselle menoon. Toi on niin väärin! Tohon en sano enempää kantaani, enkä muidenkaan kantoja ketkä olleet mun kuolinvuoteeni vierellä esim kirkon edustajat.

    Sit toi toiset haluu kuolla. Äsken puhuin yhden odelaisen kanssa puhelimessa tuosta asiasta. Se piti itsarin tehneitä pelkurina. Olen eri mieltä ja varonu kirjoittamasta tänne aiheesta ettei kukaan sen luettuaan saisi rohkeuta ja tekisi itsaria. Mulla on kaksi yritystä takana. Virallisesti vain yksi. En tiedä missä menee sen raja oikeasti. Päätös sen tekemisestä oli helpotus. Ei painanut mikään asia ja täysin 100% tasapainoinen ja rauhallinen olo. Pelkuri? No vittu sitten olin/olen. Se oli niin helpottava päätöstäältä helvetistä lähteminen. En niitä hyväksy ja monen kanssa oisin voinut vielä puhua jos se olisi auttanut että elämä jatkuu vaikka se on helvettiä. Mutta kun ihmiselle tulee mita täyteen tai millä vitulla te sitä kutsuttukin niin hän ei ole pelkuri.
    Kokemuksesta sanon ettei silloin kun olet sitä todella tekemässä ajattele sitä mitä muut ajattelee sen jälkeen. Se on helpotus kun tää helvetti loppuu mitä sinä et yksinkertaisesti jaksa. Ymmärrän täysin, vaikka en hyväksy sitä. Tein joskus selvittyäni tuosta vapaaehtoistyötä noissa piireissä, mutta se kutsumus katosi. Tais mennä mun itsekkyyteni piikkiin kun selvisinitse siitä? Nyt oon aloittamassa taas vapaaehtoistyötä kirkolle, mistä juuri erosin kun rupes räsäsen kommentit vituttaa. Periaatteessa olen uskovainen, vaikka en esim mulle yv lähettäneitä usko mitkä lukee isoo kirjaa kirjaimellisesti. Ei rivien välistä ja siihen raamattu perustuu eli vertauskuviin.

    Se siitä. Nyt ei puhuta minusta vaan onnettomuudessa kuollesta harrastajasta.
    Kertokaa mulle kun en uskaltanut lukea koko juttua kun soitin kaverille kuka kertoi kuka hän on.
    Lepää J rauhassa, mutta miks tyhmät kytät käsittelee tätä tapausta kuolemantuottamuksesta ja (törkeän?9 liikenteen vaarantamisena jos se oli hälytysajossa?
    Sorry, joku mättää ja tökkii todella pahasti.
     
  20. shark

    shark 3rd gear

    Juttelin markkinoilla toimittaja Erik Stigsonin kanssa joka kääntyi hulivilipojasta uskoon monta vuotta sitten ja hän sanoi että ei elämän tarkoitus ole että kaikki olis oikeuden mukaista, vaan kun ihminen tunnustaa rajallisuutensa ,niin silloin pelastuu.

    Meni mulla yli hilseen.

    En oo oikein samaistunut esim. tuohon kopissa syntien tunnustamiseen ,anteeksiantoon ja sitten taas mennään kunnes ollaan taas kopissa selittämässä :odroll:

    MUTTA toisaalta jotain täytyy olla ,kun jotkut pystyy hallitsee tunteensa tapahtui mitä tahansa ja kääntää toisen poskenkin.Ja sitä eivät ole pystyneet aiemin tekee.

    Meikäläinen rupee taas huitoo sillä toisella kädelläkin :oops:


    Meni nyt tääkin topiikki huisin Nevadaan tässä filosofoidessa...

    Ois pitänyt Rebelille lähettää privana kai.

    Kestämistä kaikille ja parempaa Huomenta-
     

Kerro tästä muillekin!