syylärissä porisee!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja metsänmies, 8.12.2005.

  1. Watti

    Watti 3rd gear

    Miten puavon kävi loppupeleissä, menikö kansirempaks?
     
  2. Sturmer

    Sturmer 2nd gear

    Jos kyse on vai pienistä kuplista niin kannattaa nostaa paisarin puoli ylös. Katsoa että vettä on tarpeeks ja käyttää lämpimäks.
    Tietty lämppäri täysille.

    Ylävesiletku ja läppäri lämppäri taitaa säästellä ilmaa pitkäänkin.
     
  3. toivaja

    toivaja Gearhead

    Muistaakseni kerroit pulputuksen alkavan heti koneen käynistyttyä, termari ja syylarien vaihtajat kertokoon miten näissä oleva vika voisi aiheuttaa oireet?

    Itse veikkaisin kansipahvia tai kannen halkeamaa, viittaa selvästi paineen karkaamiseen sylinteristä vesitilaan.
    Autokorjaamoilla pystyvät testaamaan tuleeko pakokaasuja syylariin, sen jälkeen ei tarvitse arvailla.
     
  4. RooZe

    RooZe 2nd gear

    Lainaanpa tätä topikkia. Tuli pihaan audi 2.6 v6 ja oireet samanlaiset. Eli kun auton lyö tulille, ei ihan välitön pulputus paisarissa mutta melko pian. Syylarikin vuotaa.. Putkesta ei tule kyllä yhtään mitään ylimääräistä....
    Mutta tuo diagnoosi että pahvi ois mennyt ei ole kaukaa haettu, topikin aloittajankaan tapauskessa.. Ei temari tee painetta systeemiin..
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Audissahan se kansipaffi tais olla kans menevää tavaraa.
     
  6. RooZe

    RooZe 2nd gear

    Tässä tspauksessa taidetaan selvitä pelkällä kunnon ilmauksella..
     
  7. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Eikös noi audit osaa välillä olla vähän haasteellisia ilmattavia. Jotain semmosta amiksessa joskus puhuttiin, siellä tosin kiertää paljon esson baari tason juttua :D
     
  8. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Ja toinen esson baarin vastinehan on se,että amiksessa/amiksissa ei todellakaan tiedetä näistä hevonpaskaa....Vaikka puheita kylläkin riittää :lol: :wc:
     
  9. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    :D ei se ole mikään esson baarin juttu, se on ihan tosi :)

    Miettikää sitä, kun ens kerran viette autonne merkkihuoltoon, sieltä ne amispojat löytyy! :D
     
  10. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Just tämän takia en käytä autoani/autojani merkkihuollossa...kun sinne on päästetty amispoikia sähläämään...mutta alkuperäiseen aiheeseen,niin toiset autot ovat haasteellisempia ilmata,kuin toiset....Mutta jokaisen saa kuitenkin ilmattua,niin että toimii :wink:
     
  11. toivaja

    toivaja Gearhead

    No merkkikorjaamossa itsekkin, mutten enää amispoika (ikää 49).
    On hyvä systeemi täyttää järjestelma ns:alipainetäyttö laitteella.
    Samalla kun vetää alipaineen niin tietää järjestelmän olevan tiivis.
    Löytyy mm billikkateemasta nro19-1364.
    Edelleen kansihalki/kansitiiviste poks mielipiteeläni jatkan.
     

Kerro tästä muillekin!