jenkin jarru ilmaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja buickregallimited-84, 17.11.2010.

  1. onko jotakin kikka kakkosta jolla saisi regalin jarrut ilmattua
     
  2. 370

    370 Gearhead

    Ei mitään ihmeellistä. Ihan kaavan mukaan, kun 2-piirijarrut kyseessä.
     
  3. ripe

    ripe 1st gear

    Mulla oli tossa hiljan vaikeuksia Dodge vanin takajarrujen kanssa.
    Ilmailin "perinteisesti" 0.6l nestettä, mugt ilmat ei tullu pihalle.

    Sit hain lisää nestettä ja avasin ilmausruuvin ja sotkin jarrua minkä ennätin, kaverin kaadellessa uutta nestettä säiliöön. n.0,3l.
    Sit ruuvi kiinni ja kerran ilmattiin taas "perinteisesti," sit löyty jo jarrut.
     
  4. 370

    370 Gearhead

    Biltemasta saa takaiskuventtiilejä letkuineen, niin saa yksinkin ilmattua.
     
  5. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Ostin viime keväänä tämän. Ei tarvi pumppailla poljinta.
     
  6. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    Mulla on sama ku Vuppella, kyllä toimii.
    Vaihdoin pärrään molempiin päihin jarrunesteet + kytkinnesteet alle puoleen tuntiin.
    Tuolla tekee öljynvaihdonkin jos oikeen laiskottaa.
     
  7. kole

    kole 3rd gear

    Kyl mun turboregalit ja caminot ja cutlasit on ilmautunut ihan normaalisti ilman ongelmia.On aika peruskauraa nuo g-koppaisen jarrut.
    Tuota Kummelia en ole tähän tarkoitukseen käyttänyt, vielä
    :poff:
     

Kerro tästä muillekin!