67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Siis jestas että oli viitseliäästi kirjoitettu raportti - ja vielä kuvalinkeillä että pystyy heti yhdistämään nimen ja auton - kiitokset!!!

    Sitten offtopic-muistelua mutta raportointiin liittyen:

    Kun olin muuttanut Englannista pois seurasin sellaisen kaverin kuin Ian Hook kotisivua, hän piti ajan tasalla paikallisesta katuautokehityksestä. Tässä miehen oma "katu"auto:
    Fatboys racing
    Mutta nyt on näköjään kotisivu hävinnyt. Mutta nyt katselen paikallisia katuautoja tältä sivulta:
    Street eliminator

    Mukava mies muuten tuo Ian Hook, kun kävin eka kerran Santa Podissa 1999 ja ihmettelin paikallista kalustoa ja otin kuvia niin heppu tuli spontaanisti jututtamaan ja kysyi jotta haluanko että työntävät Fordin pois katoksesta, ihan vain että saisin otettua helpommin kuvan. Kyllähän se tietysti minulle kävi...
     
  2. Mikkoli

    Mikkoli Gearhead

    On se vaan hienoo että joku jaksaa nauttia niitä päivän keittoja että syntyy tällästä raporttia... 8)
     
  3. mxu

    mxu 3rd gear

    Loistava raportti jällen, kiitos!!
     
  4. sbm396

    sbm396 Gearhead

    Hyvin se tuuppaa kun hanskalokerokin lävähti auki :lol:
     
  5. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Aivan erinomaista kisaraporttia. Helmisellä on tämä sanallinen puoli kaikin puolin hallussa ja tällä kertaa tosiaan tuo loistava kuvitus tekstin ohessa. Kiitoksia!
     
  6. mafo

    mafo 3rd gear

    käsittämätön juttu että joku joka viettää aikansa baarissa, voi olla niin perillä asioista :poff:

    kiitoksia, loistava raportti taas kerran
     
  7. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    Juu, se nyt viela olis puuttunu kun sielta olis pyorahtany lattialle joku Helmisen eestin matkan evaspullo.
     
  9. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    ^Helmine ei jätä juomattomia pulloja lojumaan joten tyhjä se olis kuitenkin jo ollu eli nou hätä :poff:
     
  10. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

  11. triniemi

    triniemi Gearhead

    Se on hyvä että on odotettu kunnon talvikelejä ennenku lähdetään 7 sekan autoa siirtelemään :D
     
  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mistä noin leveitä talvirenkaita löytyy??? :eek: :lol:
     
  13. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ei vielä tartte, tosimiehet ajaa tiukasti lain sallimaan marraskuun loppuun asti kesägummeilla, satoi tai paistoi :poff:

    Valmistautukos Vippi-tiimi tossa jo talven jääratakisoihin vai mitäs siellä on meneillään :rotfl:
     
  14. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Niin joo. Enpäs muistanutkaan et talvirengaspakko ei oo vielä astunu voimaan. :rotfl:
     
  15. Kalle Koo

    Kalle Koo 1st gear

    Uskallan veikata että tossa liipataan jo jonkunlaista ennätystä siitä, kuinka nopealla autolla ajetaan -15 asteessa. Tai no mitäs sen on väliä, asiameininkiä joka tapauksessa!
     
  16. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kyllähän se niin on että suomenkaltaisessa järjenkäyttövaltiossa talvirenkaiden käyttötarve katsotaan kalenterista, samoin nopeusrajoitukset ja auton päästöt tsekataan kokonaismassasta. Mutta ei siinä mitään, hyvin tuo katusliksi näytti pitävän kadullakin.
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mä ajoin toissa yönä 15sek autolla -7 pakkasessa ja luulin olevani talven kingi. Taas hävisin, voi minua.. :x

    Ja te arvoisat keskuskomitean toverit. Jukka vaati katuautoon veivattavat ikkunat ja tuhkakupin. Taisin saada hyväksynnän sähköikkunoille? Nyt nekin on jäässä eikä aukea. Voi minua.. :cry:
     
  18. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Keskuskomitea hyväksynee talvikokouksessaan katuautoihin sähköikkunat, ainakin tuollaiset brittiläisesti toimivat. Nyt kun sähmölaseista tuli puhe niin itseasiassa kuvausautona toimineesta chrysleristä jäi kuskin ikkuna alas, kun menin sen avaamaan vasten parempaa tietoa. Hieno ominaisuus näillä keleillä, mutta kuntoonhan se jykä senkin laittoi.
     
  19. C-barge

    C-barge Gearhead

    Oikeesti yllättävän hyvä pito noissa katuslikseissä lumella/jäällä. Eturenkaiks sen sijaan vois kaivata nastiksii ni puskis vähän vähempi. Ei ku vaan johki jäälle vaikka 150 metrin talvikiihdytyskisat kuusineen ja ajanottoineen, kyll mä oon mukana ja veikkaan et vois olla aika moni muukin.
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Meiltä löytys kotoa varastosta pari sarjaa tollasia vanhoja piikkisikoja:
    http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2866899.jpg

    Vähän kaposet ja huvittavan näkösethän noi olis pikkukakkosessakin takana mut jos laittais siihen puolelleen aina kaks tollasta, tekis sellaset paripyörät :poff:

    Tosin noikin alkaa olla jo sen verran vanhoja ja haperoita että taitais pikkukakkosen potkullakin heti eka polkaisulla löytyä kaikki noiden nastat takana vuoroaan oottavan auton tuulilasista :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!