Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. HRTP

    HRTP Gearhead

    tarkista nyt ekana se hehkurele siitä,mullakin silloin joskus hehkut temppuili niin vika oli siinä releessä
     
  2. mpon

    mpon 3rd gear

    ittellä on nyt parina yönä ollut hehkun valo pimeenä kun avaimesta vääntää, ja välillä ei mitään ongelmaa, nyt vaihroin releen, kun oli käytetty hyllyssä....
    kiva tapella ja kontata pellin alla aamuyöstä, kun pitäs kotio lähtee... :mad:
     
  3. jallu80

    jallu80 1st gear

    Paljokos sieltä pitäs tulla jännitettä läpi hehkuille? Mulla ei tule kuin jotaki vähä yli kymmenen volttia. Ja vaikka laittaa releeltä lähtevään napaan suoraan akulta virtaa, niin hehkuille ei tule kuin 9,5 volttia!
     
  4. pertsa08

    pertsa08 1st gear


    Kyllähän se oli FSD mikä oli rikki...taas toimii ku ihmisen mieli 8) . Kiitokset kaikille vinkkejä antaneille, varsinkin Panzelle syvä kumarrus ja kiitos osista.

    Täähän on melkein ku olisin saanu jonku oscarin, joten kiitellään vielä kotijoukkojen kärsivällisyys :rotfl: :lol:
     
  5. vik227

    vik227 Gearhead

    ei voi kun ihmetellä miten hyvin lähtee toi 6.5 käymään -23C pakkasessa,ei minkäänlaista kakistelua vaan laakista tulille ihan ku ois tunti sitte ajettu vaikka oli seisonu pihassa joku 12 tuntia.
    tuli kokeiltua toissa aamuna ku webasto oli päättäny olla lähtemättä päälle.

    vajaa vuos sitte panzelta hankitut suuttimet ja hehkut varmaan auttoi asiaa... ja 2kpl optiman keltaisia akkuina.
    oliko niin et tossa kojon tuohessa oli hieman pitempi hehkutus ku vakiossa?
     
  6. kojo

    kojo Gearhead

    jep 8)
     
  7. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

    yksi tykkää.
     
  8. vik227

    vik227 Gearhead

    no ei siitäkään varmaan haittaa ollu...
     
  9. persus

    persus 3rd gear

    mikäköhän vika vois olla mun entisessä vanissa kun kaveri joka sen osti ajeli kotiin päin ja kun oli reilu pari tuntia ajanut ,loivassa ylämäessä laatikko heitti kolmoselle ja sen jälkeen ei suostunut enään laittamaan nelos vaihdetta ollenkaan?auto on kokeiltu sammuttaa,ei auttanut....onko ylivaihde sähköinen? ja autohan oli vm.2000
     
  10. HRTP

    HRTP Gearhead

    mun mielestä pitäisi kyllä enemmän tulla...eli tuo viittais kyllä siihen että nyt on jotain häikkää ja itse kyllä ottaisin sen hehkureleen irti ja koettaisin purkaa sen...omasta subesta aikoinaan sen purin ja siellä oli muovit sulaneet sisältä releen kärkien väliin
     
  11. Zuski

    Zuski 3rd gear

    No nimenomaan, ma en koskaan tieda, onko se pirulainen kaynnissa vai ei. :lol: Ennen putkiston parantelua tarttis kyllakin ostaa uudet renkaat ja jarruputket. Aattelin, etta jos alkaa ajoissa kattelemaan, niin tietaa sit mita ostaa. Eilen sit mietittiin, et jos ottaiskin lyhyet satsit, niin ei tartte koko putkistoon laittaa kerralla rahojaan. Mies katteli jotain Flowmasterin catbackia, mut eipa me viela sen kummemmin paatetty, mita laitetaan.
     
  12. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    .

    mikäli ymmärsin kytkentäsi oikein niin tuo jännitelukema voisi kertoa myöskin, että sulla on melko varmasti kaikki hehkut ehjiä :odroll: oletko mitannut hehkujen vastukset :odroll:

    akkujen kunto, kaapelit maadoitukset, myös koneen päälle ja runkoon jne?

    taisin lainata väärää viestiä, mutta olkoon.
     
  13. mikke20

    mikke20 Gearhead

    http://www.americanracingheaders.com/99 ... Truck.html
    onks tuttu? ainaki ls koneiseen f-body ponuun istu tosi siististi ja materiaali ja työn jälki on kunnossa
     
  14. caprice307

    caprice307 Gearhead

    Subbekuume on ja tuollainen olis muutaman kilsan päässä tarjolla: http://www.auto1.fi/chevrolet/suburban/453743

    Matkaa on taitettu jo 477 tkm, näkyy olevan uudelleenmaalattu, mikä ei ainakaan mua haittaa ja hienot ajovalot on laitettu. Mutta, mutta, mitä olis hyvä katsoa ton verran ajetusta, jos koeajolle ja kauppoja hieromaan menen? Jos edelliselle omistajalle soittelen, niin mitä olis hyvä kysyä?
     
  15. jallu80

    jallu80 1st gear

    Toisesta saamanlaisesta koneesta mittasin niin releestä tuli läpi aavistuksen alle 12v. ja hehkulta mitatessakin yli kymmenen volttia. Vastus näyttäisi olevan sama tuossa ehjässäkin. Mutta mites kun minä laitoin akkukaapelilla suoraan akusta siihen releen lähtöön virtaa niin silti hehkun päähän ei riittänyt kuin se nippa nappa 9 volttia! Onko siellä välissä jonkinlaista hässäkkää jonka olis tarkoitus alentaa jännitettä? Vai onko mulla vain rele paskana. Mutta silti, miks ei se yritä käynnistyä vaikka hehkuttaa suoraan hyppyjohdolla? Ja lisätään vielä yks "muuttuja", se alkoi startata huomattavasti hitaammin kun tämä show alkoi. Aikaisemmin starttas tosi nopeesti, ja nyt kihnuttaa ihan hitaasti apuvirrallakin.
     
  16. jokihai

    jokihai 2nd gear

  17. kojo

    kojo Gearhead

    Startti loppu tai sit se ei saa sähköö kunnolla. ja edelleen oon sitä mieltä et sellasella kihnuttamisella saa sahaa akun halki
     
  18. pantera

    pantera Double Gearhead

  19. the kuningas

    the kuningas 3rd gear


    eipä riitä pikku e. C1E vähintään, mut se on pienin murhe. eriasia miten saat kilpiin tuon yhdistelmän täällä hienossa suomen maassa. mulle kans tollanen kiitos :poff:
     
  20. Panze

    Panze 3rd gear

    Toi on käyny tässä mun pajalla. Siihen oli kone ja vaihteisto tehty. Tarkemmin en muista millainen oli.
     

Kerro tästä muillekin!