Chevrolet Blazer 91 s 10

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja rojals, 17.12.2010.

  1. rojals

    rojals 1st gear

    Olisko kellään tietoo millanen homma olis vaihtaa digi mittariston paikalle analoginen? Korjaamaan ei pysty tota digitaalista mikä mulla on ja mistään ei tunnu noita löytyvän.
     
  2. wcof

    wcof 1st gear

    s-10

    ootko kysynyt southwest tradelta?
     
  3. rojals

    rojals 1st gear

    joo kaikki menny
     
  4. taata

    taata 3rd gear

    Oletko kysynyt elektromeka nimisestä paikasta? Omistaja kirjoittelee täällä ja korjasi aikanaan mun s10 mittariston. Multa jäi sille vielä toinen mittaristo mikä tuli mulle auton mukana.
     
  5. rojals

    rojals 1st gear

    juu oon jutellu joskus. mut nyt toi mittari taitaa olla totaalisen kuollu. Ei auta kolvaukset eikä putsaukset.
     
  6. willalande

    willalande 2nd gear

    eikös se ole sama kuin astroissa se mittaristo?näin mulle on sanottu ja samalta se näyttääkin ,kun meillä oli sellainen astro ja nyt s10 pikkari jossa samanlainen mittaristo kuin blasereissa.
    tämä ei ole sitten kuin arvailua.
     
  7. taata

    taata 3rd gear

    Ei käy Astron mittaristo.
     
  8. jus57

    jus57 Gearhead

  9. pellonpecko

    pellonpecko 1st gear

    Ihteäkin kiinnostaisi vaihtaa analogi mittatisto tuon digin tilalle. Tympiää kun ainoastaan trippi näkyy kunnolla ja nopeus jotenkuten. Muuten on kaikki pimiänä.
     
  10. pellonpecko

    pellonpecko 1st gear

    Itselleni vastaten. Jenkkien s10 foorumin tiedon mukaan tuo vaihto onnistuu. Liitin pitää vain vaihtaa.
     
  11. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    Jos astrosta ottaa, niin ainakin rundimittari poistuu. Eipä sillä kyllä hirveetä käyttöä ole
     
  12. pellonpecko

    pellonpecko 1st gear

    S10 viisari mittarista taitaa kanssa puuttua kiekkamittari. Mutta luovun siitä mieluusti jos tilalle saa toimivan nopeus- ja tankinmittarin.
     

Kerro tästä muillekin!