paikka/henkilö jarrubalanssin säätöön ja muuhunkin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja KiRu, 23.12.2010.

  1. KiRu

    KiRu Gearhead

    onkohan suomessa paikkaa/henkilöä joka on perehtynyt jarrubalassin säätöön (etu vs. taka)? Mielellään myös omaa näkemystä asiasta, ideaali tilanne olisi että sama paikka kykenee myös muihin alustasäätöihin ja niistäkin on näkemystä...

    Tiedän kyllä että lähes joka huoltiksella säädetään pyöräkulmia, mutta tää on vähän eri asia..
     
  2. nollakaks

    nollakaks 1st gear

    Äkikseltään luulisi että kilpurien rakentajilla olis osaamista, siis ralli/rata. LMS Turun suunnalla, ST Motors Stadin nurkilla, Saxspeed Jyväskylässä tulee ainakin äkkiä mieleen kaupallisista.
     
  3. KiRu

    KiRu Gearhead

    hyvä vinkki! jotenkin yksoikoisesti ajatukset pyöri vain näiden vanhojen hylkyjen kanssa puljaavissa..

    Tuleeko kellään muuta mieleen?
     
  4. FLSTSC

    FLSTSC 1st gear

    jarrupaineensäätimiä saa finnam tai esim. summit laitetaan jarruputkeen liittimin takapiiriin jos jarrut takapainoiset
     
  5. mke77

    mke77 Gearhead

    wilwood:in säädin omassa!! säätää noin 1200nm...itellä se riitti vaik takamäntien halkaisija suureni 1/4" ja rummun halkaisija 3cm :eek:

    etupää menee lukkoon noin 3800nm...ja takapää 2000nm...ja ei ainakaan edellistalven säilytyksen viennis tunkenu perää sivulle ku kokeilin mutkassa vähä testaa!!
     

Kerro tästä muillekin!