th350 ei vaihda???? mikä mättää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja v8rulez, 11.1.2011.

  1. v8rulez

    v8rulez Gearhead

    Pakki ja Ykkönen toimii ok, öljyä on mutta ei vaihda yköstä isommalle,
    osaako kukaan viisaampi kertoa mikä kusee lootassa??
     
  2. sbc350

    sbc350 Gearhead

    alipainemodulaattorin letku poikki?
     
  3. sbf

    sbf Gearhead

    Ottaa sieltä lootan takapäästä pyöreen peltikupin irti jonka alta paljastuu kierrosnopeustunnistin eli governori.Gove käteen ja tarkistus onko muovinen ratas ehjä.
     
  4. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Jos modulaattori on rikki tai letku vuotaa/ muuten alipaine ongelmaa, niin vaihtaa kyllä isommalle: Kakkoselle noin 50 kmh ja kolmoselle noin 90 kmh nopeudessa.
    Jos ei noin, niin "kuvernööri" tutkimuksiin...
     
  5. sbc350

    sbc350 Gearhead

    mulla vedätti reiluun viiteen tonniin kun oli letku sulanu peltisarjaan kiinni..
    toki kuvernööriki on voinut ottaa itteensä, sehän sen vaihtokohdan päättää, noilla muilla jutuilla vaan sitten nostetaan vaihtokohtaa esim juurikin alipainemodulaattorilla..
     
  6. jankinnu

    jankinnu 3rd gear

    Joops mulla kävi joskus sama, et oli jääny modulaattorin alipaineletku irti, niin sehän kiers pirun korkealle ennenkuin vaihto isommalle.
     
  7. mirage

    mirage 3rd gear

    modulaattorille ääni. Eli iso alipaine, niin vaihtaa aikaisemmin. Onko letku kiinni, ehjä ja oikeaan paikkaan liitetty imusarjan/kaasarin päästä? Jos on, kokeile uutta modulaattoria. Vanhaa voi testata, alipainetta letkuliitäntään ja että liikkuuko vai vuotaako vaan.
     
  8. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Mulla irtos joskus 350:stä modulaattorin letku ja kyllä multa loppui kantti painaa kaasua ennenkuin olis vaihtanut, sen verran lujaa kiersi.
    Toi on ainakin helppo tsekata, jos letkussa on punaista öljyä niin sitte on modulaattori sökö.
     
  9. mirage

    mirage 3rd gear

    impala1968: Periaatteessa governorin ois pitäny tulla ylärajallaan vastaan nolla-alipaineella? Eli täyskaasukiihdytyksessä joudut hölläämään kaasua, että saat seuraavaa pykälää?
     

Kerro tästä muillekin!