GM 14bolt 10.5 open carrier or not?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Mazda, 20.2.2011.

  1. Mazda

    Mazda 3rd gear

    Perään hakusessa lukkoa ja noitten lockrightien ym. lukkojen tiedoissa lukee isolla että pitää olla OPEN carrier. Mitäs tämä tarkoittaa? Onks tää mun open carrier tyyppiä:
    http://kuvablogi.com/nayta/2943546/
     
  2. JanneB

    JanneB Gearhead

    Open tarkoittaa lukoton.
     
  3. SportVan-75

    SportVan-75 3rd gear

    GM 14bolt 10,5" differential

    Tuolla osoitteen alla on mainosten seassa asiaakin, perän osien termejä ja selityksiä, löytyy myös 14bolt manuaali(pdf), säätöohjeita, momentteja ja modauksia.
    Tietysti eri lukkovaihtoehdotkin käyttökokemusten ja arvostelujen kera.

    http://www.pirate4x4.com/tech/billavist ... index.html

    http://www.drivetrain.com/parts_catalog ... _bolt.html


    MUOKKAUS:
    Tarkemmin katseltuna tuo keskustelun aloittajan kuvassa pulttijako näyttä kovasti 9,5", vertaa kopan tiivistettä:

    http://www.performance4trucks.com/Drive ... mlprox=out
     
  4. Rytari

    Rytari Gearhead

    [​IMG]
    selkeesti semi floater 14 bolt, eli toi c-clippillinen pikku 14 bolt ja open carrier...


    full floater (10.5") akselissa on ihan eri näkönen carrier...

    mulla olis myydä levyjarrullinen, lukollinnen 14bolt ff :)
     
  5. Mazda

    Mazda 3rd gear

    Kiitos vastauksista. Katsoin väärin jostain listalta ton perän, kyllähän se 9.5 onkin.
     

Kerro tästä muillekin!