Entisten autojeni nykyisiä omistajia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja signet, 24.2.2005.

  1. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Tuo oranssi oli mulla muutaman vuoden tuossa välissä, sillä tuli mukavasti kilsoja mittariin kesien myötä.. mun aikaan oli/on kilvillä jkt-.. ei riittänyt silloisella moottorilla 6 litraa öljyä orimattila-porvoo välille... :rotfl: nykyisen/tänäpäiväisen projektin moottorin (225) luovutin tuohon oranssiin juuri ennenkuin meni vaihtoon..
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Jos en ihan väärin muista, niin toi NL-74 oli mulla käyttiksenä jonkin aikaa 90-luvun lopulla. Väärin muista tarkoittaa, että oliko se -73 Malibu raatovankkuri jossa ovissa luki Eloranta Tampere :odroll:
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Jos mä luin tota listaa oikein niin jokainen noista on ollut mopari, ja toi NL-74 näyttäis olevan valiantti. :wink:

    Jos nyt siis luin oikein tota listaa...
     
  4. darpen

    darpen Gearhead

    Oikein meni! Seuduilla näillä on tunnettu kala.. eiku moparmies tuo Signet.
    Itte en noista listalla olleista yhtään omista, mut onhan tuo ´67 dartti samalta laanilta noudettu. Unohtu vaan silloin ostaa samal vapaa-aikaa ja motivaatiota... ei sattuis löytymään?
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Vapaa-aikaa löytyy monesti viikonloppuisin, ja motivaatiota myös. Taidoista en niin tiedä mutta onko se niin justiinsa? :poff: Haluatko palkata mut motivaattoriks? :rotfl:
     
  6. darpen

    darpen Gearhead

    Ku löytyis iteltä kans... tässä taas puhelimen ääressä viettäny tätä päivää ja kertonu työkaverille vaadittavia tietoja asiakkaisiin liittyen.. :-? Tavallinen päivätyö olis ihan kiva, 5 päivää viikossa arkisin pelkästään. Tai sit vaivaa krapula, siitä ei oo edes tietoo miten sitä ei tulis.

    Älä kuule tollasta lupaile, tää kääntyy viel silleen että kohta sinä laitat ton minun auton kuntoon :rotfl:
     
  7. mörkö

    mörkö Gearhead

    Hähhää, sun ent.auto on maalattu ainakin KAHTEEN kertaan jo, ittekin maalasin auttavasti koko valkoiseksi ja sitten tuli myöhemmin se oranssimaalipinta....Ja kone+ vaihdelaatikko on vaihdettu myös Mörön toimesta.
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Niinpäs onkin. Kilpi on vaan jäänyt mieleen kun sen olen niin monasti Stadin liepeillä bongannut. Ja enhän mä nyt tommosta -73 Valtteria voiskaan omistaa.... :rotfl:
     
  9. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mulla noi rapulat on onneks melko nopeasti kärsitty, mut perskeleen väsyny sitä kyllä on koko päivän. Ja tuntuu et mitä enemmän illalla juo, niin sitä enemmän aamulla jonottaa. :rotfl: Onks muita kenen mielestä toi on jotenkin ihmeellinen yhtälö? :poff:

    :rotfl:

    Mä en vaadi palkaks ku bensakulut, mut :pinup: :sta saattaa joutua lahjomaan parilla ulkomaan matkalla, ja joillain muilla pikkujutuilla. :rotfl:
     
  10. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Joo, olishan se tosi ennenkuulumatonta. :rotfl:
     
  11. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Mun aikana taisi kolme konetta vaihtua siel pellin alla :rotfl:,
    eka kone tais kokee kovia Forssan picknickiltä takaisin kotiinpäin ajaessa kun tuli härnättyä jotain Gsi Astraa, ei vaan kantti kestänyt enempää rääkätä vanhusta, taisi vissiin 3.pytyn mäntä hieman kärsiä kun ei enää paineita jaksanu pidellä, toinen moottori olikin vaa nopee hätävara aspenista jotta sai loppusyksyn ajelut ajeltua..sitten nostinkin tuon projektin ylijäävän moottorin sen keulille ja se on kuulemma(?) toiminu hyvin... Mistä lie johtuu että katon etulaidassa molemmilla puolilla oli kittiä (?)
     
  12. mörkö

    mörkö Gearhead

    Johtunee siitä, että kummallekin puolelle kattoa oli porattu reijät, joko poliisi tai taksimerkin kiinityksiä varten (Puolueeton arvio) :rotfl:
    Oon siitä kittaamisesta vastuussa... 8)
     
  13. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Hyvin olit kitannu, jouduin vaa hieman siloittelee/viimeistelee :D
     
  14. duster70blower

    duster70blower Gearhead

    kaveri Sipoosta osti tän Valiantin möröltä useita vuosia sitten. Kaveri pisti ajoon pienten hipistelyjen jälkeen ja ajo sillä muutamia vuosia. Jossakin vaiheessa mä myin samaiselle kaverille mun -65 Valiantin 170cid tekniikalla...noh, kaveri otti tosta -69 Valiantista sen 225 mosan ja ajeli mielummin -65 Valiantilla joten -69 jäi seisomaan ilman konetta jolloin mä ostin -69 itelle. -69 ei ollu mulla kun muutaman viikon kun naapuri halus sen ostaa joten sille se läks. Osti ajokuntosen Aspenin josta nosti koneen -69 keulille ja taas ajoon. Muutaman vuoden jälkeen broidi innostui -69 ja osti sen pois. Mulla oli jemmassa suoremmat ovet + loksut joten ne vaihdettiin siihen...eikös moparisti sitte ostanu sen broidilta Porvooseen :eek:

    onhan tuokin paljon nähny, mutta mikä pääasia..se on edelleen liikenteessä :wink:

    broidin ajoilta huono foto

    [​IMG]
    tossa ehostettuna...
    [​IMG]
     
  15. mörkö

    mörkö Gearhead

    Näin on ja jokapäiväisessä käytössäkin viällä... :rotfl: :rotfl:
    Oli se mullakin vähän aikaa KOULUAUTONA....
    Kävin silloin koulua Espoossa, kun oli tuo auto ja samaan aikaan myös 69 Dart Custom (mallinimi) käytössä.
    Dart pyöri siellä sun täällä ja ajautui eri omistajien kautta Mörön vanhalle tutulle, joka myi sen Mörölle noin 15 vuotta sitten...
    JOLLA SE YHÄ ON JEMMASSA. 8)
     
  16. Leena

    Leena Gearhead

    Ajattelinkin jo kysyä Mörköltä 69 Custom Dartista - mutta selvisihän, että se on edelleen Mörköllä. Hyvä! Ja eikös me ihan melkein niin sovittukin...
     
  17. mörkö

    mörkö Gearhead

    Jemmassa on ja lämpimässä, kuivassa tallissa..
    Ollut jo melkein 11 vuotta. Kerran on kokeiltu käyntiin, mutta oli pensapumppu yms kuivunut niin pahasti ettei lähtenyt, vaikka vaihdoin startinkin parempaan...
    On hommattu myös ihan ehjä maski, joka jemmassa sekin.
    Ja talvirenkaatkin löytyy, mutta ne on jo aika pilannut. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!