SPET 2011

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja supo, 2.9.2010.

  1. Harri Sassi

    Harri Sassi Gearhead

    mistähän sä niitä sarjaanilmoittautuneita etsit ? ainakin tästä mun matolaatikosta kun katsoo niin, sc ryhmään on 3 ilmoittautunut sarjaan ja spettiin 1, oli miten oli, toivotaan et paljon tulee ja joka ryhmään
     
  2. Mopar

    Mopar Gearhead

    Täällä näkyy 3 sarjaan ilmoittautunutta, eikä tästä pitäs niin pitkälti sinne olla :odroll:
     
  3. chyevelle

    chyevelle Gearhead

    Nyt on Spetissä 2 ilmoittautunutta

    T:JN
    SPET 1661
     
  4. SG 448

    SG 448 Gearhead

    Sit kattellaan eri paikasta,mä katoin Akk Kitistä.
    https://kiti.akk-motorsport.fi/modules/ ... =2&C=54546
     
  5. joteam1

    joteam1 Gearhead

    Tuolta http://www.fhra.fi/pdf/sarjailmot_2011.pdf näkee FHRA:n sarjaan ilmoittautuneet.
    Tuonne pitää ilmoittautua erikseen, ei riitä että on ilmoittautunut KITIn kautta kaikkiin kisoihin.
    Näin olen ymmärtänyt :oops:
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Toi FHRA:n sivu ei oo ihan ajantasainen eli tarkimman tiedon näkee suoraan tuolta Kitistä :wink:

    Ja joo, sarjaan pitää kaikissa luokissa ilmottautua erikseen kilpailuun/kilpailuihin ilmottautumisen lisäks.
     
  7. triniemi

    triniemi Gearhead

    Ilmoita ittes vielä tonne Kitiin sarjaan. Se on siinä yläpalkissa ja sitten tietysti valkkaat FHRA Drag Racing SM/CUP 2011.
     
  8. supo

    supo Double Gearhead

    5kpl
     
  9. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Tavoitteena edelleen päästä loppukaudesta testaamaan, vaikka alkaa pikkuhiljaa projektin laajuuden paljastuessa loputkin hiukset lähteä päästä. :rotfl:
     
  10. ERT2

    ERT2 1st gear

    Jos etukäteen tietäisi tarkalleen mihin on ryhtymässä, voisi monta hienoa projektia jäädä tekemättä.........
    nimim. Itsekin taas ihmettelee mihinkä on tullut sekaannuttua... :poff:
     
  11. ari j

    ari j Gearhead

    Kaksi viikkoa aikaa ilmoittaua SARJAAN.
     
  12. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ja tosi moni jääkin...
     
  13. Jukka Kivineva

    Jukka Kivineva 1st gear

    Koko kausi ajetaan.
    Ilmoittaudun kitiin myöhemmin, maksoin FHRA:n jäsenmaksun ja odottelen koska pääsen kitiin.
    FHRA:n sivuilla löytyyDrag Racing lisenssi ja lisätietoa, ei ole auennut mun koneella tällä viikolla!
     
  14. supo

    supo Double Gearhead

    7 kpl
     
  15. triniemi

    triniemi Gearhead

    Näkyy FHRA:n sivuilla oleva listakin päivitetty tänään, muttei oo ajantasalla. SPETti on munkin laskujen mukaan vain yhtä vaille, koska Rajamäen Mikan ja Kivinevan Jukan ilmoittautumiset ei vielä näy FHRA:n listalla, vaikka Mikan sarjailmoittautuminen on jo Kitissäkin. Kukas ehtii kahdeksanneksi?
     
  16. supo

    supo Double Gearhead

    8 kpl eli Spet on saanut ainakin 8 kisaajaa ajamaan sarjan!!!!!Hyvä Spet!!!!
     
  17. triniemi

    triniemi Gearhead

    Hyvä SPET! Eka ryhmä, jossa vaadittavat kahdeksan koossa! Kiitos jokaiselle tasapuolisesti.
     
  18. Mopar

    Mopar Gearhead

    Kyllä fhra:n mukaan junnut oli eka ryhmä, jossa vaadittavat oli kasassa :poff: :poff:
     
  19. Putte

    Putte 1st gear

    Näinhän se on. Junnuissa on jopa SPETIN tuöevaisuus. :wink:
     
  20. Jza

    Jza Double Gearhead

    Minkähän vuoksi minä en näe kuin seittemän fyyran listoilla ja kitissä kuus kuskia? :eek:
     

Kerro tästä muillekin!