Efin muutos kaasarille ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja pop no lepo, 17.3.2011.

  1. chevy56

    chevy56 1st gear

    delet
     
  2. MotorFreak

    MotorFreak 1st gear

    Totta horiset. Alkuperäinen kysyjä voisi astua esiin ja kertoa vähän yksityiskohtia millainen keksintö on kysymyksessä, niin tietäisi kommentoidakin vähän yksityskohtaisemmin. Noita autoja sekä ruiskuja on aika erilaisia, niin vähän paha arvuutella homman kannattavuutta ja järkevyyttä.
     
  3. tw

    tw 1st gear

    Minäkin "tyhmyyttäni pilasin" -77 Caminon laittamalla siihen 350 TBI + TH 700r4 tekniikan siksi aikaa kun isolohko on pukissa.

    En sitten alkanut vaihtamaan alkuperäisiä johtosarjoja tai sovittelemaan boxia sun muita lisävermeitä.

    Laitoin koneeseen sopivan Edelin performerin, 600 vakuumi Holleyn ja tarvike Hei-jakajan.
    Vaijereiden kiinnike on efi koneesta ja sopi paikalleen sellaisenaan.
    Bensapumppuna on Carterin sähköinen tankin kupeessa.
    Turbiinilukko ei ole ollut käytössä ollenkaan kun ei ole 3.08 välityksillä tuntunut tarpeelliselta, napista sen saa päälle jos haluaa.

    Pari kesää toiminut moitteetta, vetää hyvin, jopa sutii, vastaa kaasuun terävästi ja kuluttaa vajaan 15 seka ajossa. Maantie kulutusta ei ole tullut mittailtua kun sitä kertyy sille niin vähän.

    Tänäkesänä poistuu 350 työvuorosta 454:n tieltä ja siihenkään en ajatellut ruiskua.

    Sport sidessa ja Astrossa mulla on TBI ja mun mielestä kylmäkäynti ominaisuudet on niissä on ainoa asia joka on selkeästi parempaa kun toimivassa kaasari autossa. Muuten on vähän mihin on tottunut.
     
  4. pop no lepo

    pop no lepo 1st gear

    Kiitos palautteesta , vaikka jotkut ohi aiheen! "Traktori" jossa kyseinen tekniikka (350 TBI + th700) on, ei sisällä nykypäivän hienouksia !
    On pa-säädin ja hei-jakaja ja käyntikunnossa !
     

Kerro tästä muillekin!