Street CEE + DEE 2011

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 27.11.2010.

  1. Jza

    Jza Double Gearhead

    Re: j

    Eiks niitä oo aika paljon loppujen lopuksi? Vissiin jopa enempi kuin vapareita... Jos siis lasketaan myös B-läiset mukaan, vai oliko nekin tuossa visiossa tarkoitus jättää eri ryhmään?
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Re: j

    Beeläiset kun on ilmoittaneet kantansa, että haluavat ajaa omana ryhmänään. Mulle käy mikä visio tahansa, kunhan autoja saadaan radalle.
     
  3. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Re: j

    Kyllähän siinä radikaalimmassa uudessa luokkajakosuunnitelmassa oli kai ajatus se että Streetissä luokkien määrä säilyis kahtena niin että siellä olis sit toisena luokkana ne vaparit ja toisena kaikki ahdetut/ehkä myös naurukaasutetut.
    Toi olis hyvä kuvio noin tulevaisuutta ajatellen ja ehkä jo lähiaikoinakin kun kyllähän noita ahdettujakin alkaa olla aina vaan enempi tuolla ameriikankoneisissakin.

    Toi B:läisten kritiikki kohdistu käsittääkseni nyt viimeks kokonaan yhdistymiseen, luulisin.
     
  4. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    ^Sitten vaan kirjallista ehdotusta peliin, niin keskustellaan siitä sitten johtokunnassa. Jos nykyinen luokkajako jotakuta taas alkaa ärsyttämään, niin tarttee tehdä jotain konkreettista netissä saivartelun sijaan. Se kongreettinen on siis kirjallinen ehdotus uusiksi säännöiksi.

    Ehdotuksen voi lähettää mulle sähköpostiin ds325@suomi24.fi.
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Re: j

    Kyllä e todellisuudessa kohdistui siihen yhteen VIP merkkiseen autoon, jonka he kokevat liian ylivoimaiseksi BEEläsiten keskuudessa. 8 litrainen ahdettu kun poistuu hiukan helpommin viivalta kuin 2 litrainen. Se vääntö nääs... :rotfl:
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Re: j

    Ihme pelkoja, eihän se Vippi pelota meitäkään ja ihan hyvin voidaan aina koettaa onneamme sitäkin vastaan vaikka hitaampiahan me ollaan kuin ne kaikkein nopeimmat B:n autot :poff:
     
  7. Ck

    Ck Gearhead

    Me kun ei vauhdissa muille pärjätä niin loppusijoitukset ratkaistaan saunassa. :rotfl:
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Toihan se onkin se paras tapa ja kiitos teidän jopa mahdollista siellä kisavarikolla 8)
     
  9. ransu68

    ransu68 1st gear

    Me kun ei vauhdissa muille pärjätä niin loppusijoitukset ratkaistaan saunassa.


    Toihan se onkin se paras tapa ja kiitos teidän jopa mahdollista siellä kisavarikolla


    Mikäli oikein viimesuvena näin niin saunominen ( lue kilvanajaminen) oli osalle porukasta aika voimia vievää hommaa. Vai oliskohan ollut savunpoistossa joitakin ongelmia....... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :rotfl: :rotfl:
     
  10. mafo

    mafo 3rd gear

    jotain kummalista siinä saunassa on... :poff:
     
  11. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kyllä mä B-läisten tuskan tossa ymmärrän hyvin, kun tilavuutta on melkeen neljää kertaa enemmän ja painoo about 1.5 niin eihän se vaikuta kovin reilulta. Ei muuten tuu vaikuttaa sekään kun sinne tulee 3.99 litranen ajamaan samalla painolla kun 1.6 litranen. Mut nää on niitä ikuisuusongelmia... Oikee aika pitäis keksii tollaselle sääntöuudistusehdotukselle, sellasta vois ruveta hahmottelee. Meinaan oikee aika siten, et olis kumpaakin jäljellä ja siit hyvä ponnistaa eikä kävis niinku A ja B ryhmien kanssa aikoinaan.
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Niinkuin aikaisemminkin sanoin, niin hahmotelmia voi lähetellä mulle. Mä tuon ne sitten varikolle kaikkien pällisteltäviksi ja YHDESSÄ kuskien kesken sitten päätetään miten asian suhteen edetään. Näinhän me viime syksynäkin päätettiin, että sääntömuutoksiin ei ole tarvetta.
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    CEE ja DEE ryhmät ajavat kaudella 2011 yhdessä ryhmässä, niinkuin kuskien kesken on aikaisemmin päätetty. Tämä päätös sarjan osalta nuijittiin viime maanantain johtiksessa lukkoon.
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mut voi jättää sarjaan ilmoittautuneista pois. Kun kaikki mikä voi mennä pieleen, menee, niin joutuu taas kerran ihmettelemään milloin pääsee ajamaan. Asensin tänään mäntiä uuten Brodix alsalohkoon, siis uusia CP pistons turbomäntiä ja männät jäivät 2.5 mm alle dekkitason. Se siitä sitten taas. Nyt sitten tiilailemaan uusia 4.500 ahdinmäntiä ja odottelemaan koska ne saapuvat. Samoin kävi trullanostajien kanssa. Uudet Comp rullanistajat eivät sopineet Brodix lohkon nostajareikiin. Lohkon mukana tulleissa ohjeissa kun ei kerrottu, että noi pitää viimeistelyhoonata oikeaan kokoonsa. Nyt vi**ttaa senverran, että saas nähdä, koska taas viitsii tonne talliin mennä :mad:

    Hyvää kesää kaikille :rotfl:
     
  15. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    ^No voehan vee :(

    Meillä ei vielä koneen kasauksessa oo ainkaan vielä toistaseks tullu kun yks ropleema kun yks kansien arppi sano naps eli meni uusien pulttien ostoks.

    No, onneks ei oo mikään kiire kun yllättävän pyynnön vuoks auton pitäs ollakin jo ens perjantaina näyttelykunnossa ja esillä ja siihen mennessä pitäs nyt kasata se kone ja laittaa takas autoon paikoilleen, siistiä sitä autoa, hakea bussi talvisäilöstä ja muuta vaan sellasta pientä :poff:

    Mut tsemppiä sinne Vihtiin, olis se kiva kuitenkin nähdä taas Camarokin tositoimissa ainakin sit jossain vaiheessa ens kesän aikana :wink:
     
  16. mafo

    mafo 3rd gear

    No mutta...
    entä jos hoonaat reiät ja ajat dekistä vaadittava siivu????
     
  17. C-barge

    C-barge Gearhead

    Oma hommansa uudesta alsalohkosta lähtee tota reipasta dekinlaskua asianmukasesti tekemään.
     
  18. Ck

    Ck Gearhead

    Joo ei se varmaan kotikonstein onnistu mutta eikö koneistamolla tollasta tehdä. Tietysti jos ei siitä uskalla niin paljoa ottaa tai muusta syystä haluaa että dekki on korkeemmalla niin ei auta kun mäntäkauppaan mennä. Custom orderit tulee jossain järkevässä ajassa niin eikö ton jo "kesäksi kuntoon" sais?
     
  19. C-barge

    C-barge Gearhead

    Esimerkiks Rossilla on kyllä pikapalvelu mäntien suhteen mikä maksaa vähän ekstraa. Tos höyläyksessä lähinnä se et ku materiaalit on niin eri kovusia, ehkä tuottaa jotain murhetta tollasilla määrillä. Vois ehkä vaatia putkien irrotuksen ja niiden laskemisen sit vaikka sorvilla; tiedä kuinka innostuneoita koneistamot on lähtemään tollaseen hommaan ja vastaamaan siitä. Ja sit se et uutta alasalohkoo lähtee kauheesti muokkaa ehkä vähän potkii vastaan?
     
  20. 440

    440 Gearhead

    8) Onko varma kanssa ettei männät ole oikeat,mulla ainakin suurin osa männästä jäi alle dekkitason n.5mm.Mikä sulla on puristussuhde,mulla tuli 8,5 68cc palotiloilla,siis pikkulohko.T.Kartanonkosken Nopein :poff:
     

Kerro tästä muillekin!