6,2D kasaamassa...apulaitteet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja rasse, 30.3.2011.

  1. rasse

    rasse 1st gear

    Kone on pilkottu ja laiteltu uusiksi, perusmotti on paikoillaan ilman apulaitteita. Itse kun en ole ollut purkamassa eikä muistikuvaa 15v takaa vaikka vastaava on ollut...
    Kyssäreitä...
    Meneekö jokin metallinen alipaineputki imusarjan alitse kun itse muistelin että menee vänkärin lohkon vieressä (imusarja on paikoillaan muttei kiinni,tuo metalliputki n. metrin pituinen ja kääntyy 90 astetta jonka jälkeen U-mutka)
    Mikä on noitten apulaitteiden asennusjärjestys.. kiinnikkeitä ja pultteja paljon...
    Jos jollain olis kuvaa motista niin olisin kiitollinen....
    Imusarjan pulteistakin on 3 eri versiota minne tulee pinnapultti ja minne ei ..mihinkäs noihin sitten uskaltaa luottaa kun ei ole fakta tietoa noiden apulaitteiden kera...
    [​IMG]
     
  2. rasse

    rasse 1st gear

    Itse itselleni vastaten kuvan kera...
    Eipä noista apulaitteista jurikaan löydy kuvatuksia joten pistetääpäs nyt jos jollain joskus tulee sama homma eteen...
    Alkaa olla homma kohta savuja vailla :eek:
    [​IMG][/img]
     
  3. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No enpä minäkään nyt äkkiä osaa muista noista apulaitteista paljoa sanoa (itselle kun tuli korjattu 6,2 ja apulaitteet mukaan, niin suurimman osan heittelin sivuun ja pistin itsetehtyjä/ muokattuja osia että sain toimimaan).
    No kuitenkin imusarjan alta kulki metallisena vain polttoaineputki... Ja juuri kuvailemasi muotoinen.
     

Kerro tästä muillekin!