Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. crane

    crane 1st gear

    Kysytäänpä uuestaan ko kukaan ei vastannu aikasemmin.
    Mistä tulee virta pakkivalolle.
    Tai missä se kytkin on... Tarttis saaha toimimaan
     
  2. villeri

    villeri 2nd gear

    eikös se ole samassa yhteydessä kun P/N switch? eli laatikon kyljessä sielä vaihdevivun juuressa.. 3 johtoa pitäs kaiketi mennä siihen?
     
  3. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    jos jotain on niin soita penalle :rotfl: :rotfl: :rotfl: http://penamazda.blogspot.com/
     
  4. elmer

    elmer 3rd gear

    eihän toosa ole kuin 3550 dollaria mutta päälle tulee rahdit, välitys palkkio , core ja turbiini...
     
  5. Aarne

    Aarne 3rd gear

    Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mikä ihme on core?
     
  6. villeri

    villeri 2nd gear

    osaiskohan joku sanoa että mitä eroa on 95 automaatin 160hv ja 96-98 ramin manuaalin 215hv suuttimissa? jos niissä nyt on eroa.. mutta voisin niin ainaki kuvitella..
     
  7. elmer

    elmer 3rd gear

    hyvitys vanhasta vaihteistosta kun laittaa niille aihioksi. "runko maksu"...
    se siis tulee hintaan lisää kun ei laita laatikkoa tekijälle.

    sama kuin ainakin joissakin paikoissa on suomessakin latureitten ja starttien kanssa. ja IKH:lla traktorien koneissa. puoli moottori hyvitys muistaakseni 1000-1500e ja kansi n.600e kun antaa vanhan vaihdos...
     
  8. fmj

    fmj Gearhead

    En tiä siittimistä, mut delivery valvet oli muistaakseni erikokoset. Olisko ollu 131 ja 181?
     
  9. seppä

    seppä 1st gear

    MORO ROTKE HEMMOT
    Mun rotke taru loppu kans tossa jonkun aikaa sitten. Rotke meni kovaan ajoon, Auraan 65v eläkeläiselle. Haikeeta on. Mut kai se tästä kuten Mäxälläkin. Freeridelle mäkin taisin kohtalon joku aika sitten paljastaa.

    Mä tosin hommaan uudemman tilalle, mutta en tähän topiciin kuuluvaa. Otan riskillä voordin F250 vehkeen kokeiluun seuraavaks.

    Mut jos joku meetingin järjestää niin tuun häiriköimään.
     
  10. JariV

    JariV 2nd gear

    No johan nyt myymisestä on tullu trendi. Ei siin mitää, en aio seurata sitä :D
     
  11. villeri

    villeri 2nd gear

    enkä minä 8)
     
  12. aakki

    aakki 3rd gear

    minun tekis mieli vaihtaa uusikoriseen sen takia että olis takaovet..
    Täytyy kesällä hieman miettiä et mitä tekee auton suhteen, joko heittää palikkaa tuohon kiinni tai laittaa kiertoon ja tilaa uudemman amerikasta.
     
  13. kvt

    kvt Gearhead

    Otin tossa Smarty S-06 Podilla vähän tehoja lisää. Laitoin ensin tuon #5 ohjelman eli +90hp lisätyllä ennakolla ja kyllä alko kulkua löytymään. :D Ainoa vika ohjelmassa on että tuon ennakon lisäyksen takia auton tyhjäkäyntiääni muuttui karkeamman kuuloiseksi, mikä kuulosti ärsyttävältä. Sitten laitoin #4 ohjelman missä on sama +90hp lisäys mutta ilman ennakkoa ja nyt auto käy pehmeämmin.
    Osaako joku selittää mitä tuo ennakon lisäys tuossa ohjelmassa tekee. Onko se vaan kulutuksen vähentämisen takia ja sitten taas esim. raskasta kärryä vedettäessä pitäis ennakkoa kuulema hiemen vähentää, eli vaikka tuo #4 ohjelma. Vai vaikuttaako tuo ennakon lisäys merkittävästi vääntöihin tai johonkin. Tuntui kyllä että ehkä tehot tulivat terävämmin tuolla lisätyllä ennakolla, mutta voi kyllä olla että luulen vaan.
     
  14. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Meidän naftalla pitäis olla muutenkin vähemmän ennakkoa kuin jenkeillä, joten luulen että toi #4 softa vois olla paree.
     
  15. villeri

    villeri 2nd gear

    taas mulla oli liian iso auto työkaluihin nähden. rupesin trackbarin palloniveleen laittaan luke pojan linkkiä niin eihän mun pallonivelen irrotushaarukka edes sopinu siihen. piti hakee sitten naapurista homemade ursukseen sopiva pallonivelhaarukka niin johan läks irti :D jos lakkais klapisemasta tuo panhaarti nyt. laitoin samalla uudet öljytki cummins moottoriin 8)
     
  16. Lord of flies

    Lord of flies 3rd gear

    Tänään alko kuulua outoa nitinää, natinaa ja rohinaa oikealta eestä. Rohina tuntuu lattiassa. Heittää pois kun kääntyy vasemmalle ja pikkasen voimistuu oikealle kääntäessä. Ei väliä onko nelikko päällä vai ei. Koitin myös nelikon pois oton jälkeen pakitella pikkasen että jos jää etupään lukot kantaan.

    Mitä tossa kaverin tykönä heiluttelin vetaria niin ei välyksiä tuntunut olevan.
    Mistäs tosta lähtis hakeen vikaa? Olisko jarruihin tullut jotain, en ainakaan mitään siinä huomannut ja satula tuntu olevan kunnolla kiinni.

    Pitäs vika löytää ja keretä huomenna Tampereelle kattoon näyttelyy ja kai siellä cruisinki olis myös.
     
  17. misi

    misi 3rd gear

    enkä minä. :D
     
  18. villeri

    villeri 2nd gear

    uujea vielä kun laittaa uudet iskarit rämiin niin voi että on hieno ajaa :D lakkas klopinat kun on tivis tracbarin nivel ja loppu myös se turha vempuloiminen. 8)
     
  19. Lampa1

    Lampa1 1st gear

    Eikä myöskään täällä :soosoo:
     
  20. Enkä mä 8)
     

Kerro tästä muillekin!