Hot Rod & Rock käsiohjelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Antti.K, 12.4.2011.

  1. smuige

    smuige Gearhead

    Ihmeen väljää tuolla mun mielestä oli, olis jenkkipuolelle mahtunut paljon lisää kalustoa, tuninkipuolella oli suorastaan autiota eikä tasokaan mikään häävi siellä ollut. Mitään erityisesti pulssia nostattavaa ei oikein osunut kohdille, paljon hienoja vehkeitä kyllä. Mun mielestä noi ruotsin vehkeet tunnistaa kaukaa tyyli täysin eri kun kotimaisissa ja taso todella hyvä.
     
  2. ´71 formula

    ´71 formula Gearhead

    Oma suosikki oli myös ehdottomasti tuo 59 Electra
     
  3. Liisa62

    Liisa62 1st gear

  4. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Mun silmää miellytti avo Bonneville. Komea ja I S O 8)

    Kun vielä olis ollut vuotta - paria nuorempi niin ihan taysi 10.
     
  5. starcraft

    starcraft Gearhead

    Melko tasavahva näyttely oli jälleen missä mukavasti eri tyylisiä ja ikäisiä autoja näytollä. Erikoismaininta sille -61 nelioviselle impalalle. Hienoa että joku viittii tehdä noin upeaan kuntoon neliovisen auton eikä aina oteta aihioksi kaksiovista tai avoa.

    Myös -59 buick oli upea laitos. Varsinkin värit sopi hyvin.

    Ne -60 Edselit oli mahtavaa nähdä livenä. Noita ei juuri vastaan tule. Avojakin valmistettu reilu 70 kpl. Varmaan ollut haastavaa rakentaa tuohon kuosiin.

    Rodien suosio on kasvanut viime vuosina ihan hirveesti. Tuollakin noita oli melkoisen monta. Ehkä jo vähän liikaakin?

    Kuviakin tuli napsittua jokunen:

    http://public.fotki.com/starcraft/nytte ... k-show--3/
     
  6. Fastback

    Fastback Gearhead

    Jes, otti kakkospokaalin katuautoissa!!! Asialliasta. Auto on mahdollista nähdä tositoimissa 9.7.2011 Ford Nationalsseissa.
     
  7. M

    M Gearhead

  8. 500 CDV

    500 CDV 1st gear

  9. VilleTre

    VilleTre 3rd gear

    Mun mielestä näyttely oli vähän alakanttiin, ihan selvästi oli päähallissakin tilaa lisää autoille. Enemmän olisi voinut olla muskelipelejä näytillä... Vaikka e bodyt lähinnä sydäntä niin musta pumppukoneinen challe oli ostettu nettiautosta ja tuotu näytille... Hmmm.. Luulen että täällä kotomaassa on valmistunut muitakin laitteita tänä vuonna. Ja jos jonkinmoista peliä voisi niihin panostaa. Ja miksei jos joku viitsii tuoda näytille niin voisi olla projekti luontoisia autojakin näytillä.Osa yleisöstä ei kuitenkaan koskaan oikein tajua millaista vääntämistä tämä autonrakennus välillä on.
    Bändit olivat loistavia, etenkin Popeda!

    Järjestäjille silti Suuri kiitos!
     
  10. Squarebird

    Squarebird 1st gear

    "

    ^Vähän sama fiilis, jotenkin oli laimea näyttely tänä vuonna, mutta silti ihan kivasti nähtävää :eek: Se on vähän niin kuin jääkiekossa ja muissakin joukkuelajeissa, että jos tuodaan vahvistuksia ulkomailta, niiden pitää tosiaan olla vahvistuksia!!! Esim. se swedujen -49 Buick Sedanette on eräänlainen peiliin katsomisen paikka, jos tuon tasoisia pommeja tuodaan näytille, niin se on ihan oikeasti kävijöiden aliarvioimista! Bjuikki oli kaiken lisäksi vielä myytävänä eli oivan myyntipaikan oli omistaja keksinyt autolleen... Nyt en kritisoi varsinaisesti itse autoa, joka oli jokunen vuosi sitten vielä ihan mageessa kunnossakin, vaan sitä, että tässä kuosissa olevia "näyttelyautoja" ylipäätään tuotetaan tänne näytille...

    BTW, näyttelyn hienoimmaksi autoksi olisi hyvinkin voinut rankata Granvikin -68 Super Been, mutta taitaa tuo ekan vuosikerran Super Mehiläinen olla ehkä se vähiten "seksikäs" ilmestys suurelle massalle. Vuotta tuoreemmassa olisi jo esim. paremmin ehkä yleisöä kosiskeleva maski. Yhtä upeasti rakennettu -70 Super Bee olisi jo räjäyttänyt pankin :odroll:
     
  11. jupe---

    jupe--- 1st gear

    Itellä jäi toi show kokonaan väliin tällä kertaa, mut kyllä tuolla Pomona Swap Meetissä oli varmasti yhtä paljon nähtävää.. x5 :)
     
  12. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Re: "

    Rapatessa varmaan roiskuu. Näyttelyjärjestäjän on mahdotonta jokaista esinettä etukäteen tsekata muuta kuin kuvista ja ne voivat valehdella enemmän kuin 1000 sanaa ja otettu niiltä mageilta vuosilta. Tuskin tarkoituksella kukaan näyttelyjärjestäjä kelvotonta kalustoa hommaa. Nuo for sale-kyltit kieltäisin kokonaan, se tuo halpamaisen autoliike tunnelman.
     
  13. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    ARGH!! Ei meinaa aika riittää. Ekan päivän kuvat ladattu galleriaan.

    http://tulilanka.pic.fi/kuvat/Car+Shows ... Show+2011/

    Toisen päivän räpsyt tulee heti ku kerkiää!


    Hieno oli näyttely. Molemmat päivät tuli kontattua osastolta toiselle. Se ruottalainen Buickki oli sävähdyttävä. No veihän se ison kasan pokaaleja. Paljon tuttuja tuli bongattua.

    No viikon päästä kontataan sitten Stadissa.
     
  14. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    Iha komea näyttely. harmitti vaan helvetisti kun sitä porukkaa oli ihan sikana silloin klo 13 aikaan kun sinne tultiin. takit ois joutanu jättää autoon ja pelkkä kamera mukana kulkea. ärsytti raahata kaikkea kamaa siellä ihmismassassa mutta minkäs teet. :lol: paljon jäi näkemättä vaikka monta tuntia tuli kierreltyä ja kaarreltua. eniten sydäntä lämmitti Heath Garagen El Choco 8)

    parkkipaikka toiminta myös oli vähän omituista, olisivat vaan päästäneet sinne eteen kunnolla niitä harrastepirssejä. muutama rodi oli rivissä ja muita siellä sivummassa.

    helvetin hauska reissu oli kaikinpuolin. mitänyt tehostimen pumppu irtosi tulomatkalla jyväskylän ensimmäisessä liikenneympyrässä ja kaikkea muuta pientä hienosäätöä oli matkanvarrella mutta hauskaa oli :lol: illalla koetettiin vielä aiheuttaa pahennusta kaupungilla mutta suuria härdellejä ei saatu aikaan :wink:
     
  15. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Jokunen vuosi on tullut pyörittyä näissä kuvioissa, mutta Tampereen näyttelyn neitsyys meni vasta nyt. Siksipä kysymys:

    Miten tämän vuode näyttelyn taso sijoittui aiempiin vuosiin?
     
  16. Putte

    Putte 1st gear

    Re: "

    Varsinkin noiden ulkomaan autojen kohdalla on luotettava kuviin ja mahdollisiin suosittelijoihin. Ei aina helppo rasti ja joskus voi tulla missejä eli auto ei olekaan enää sitä mitä kuvissa on ollut.
     
  17. corvee

    corvee 1st gear

    Pääosin oli todella kovaa tasoa tarjolla ja hyvät oli kemut koko v.lopun! Nyt on sitte aika hiljanen fiilis töis...
     
  18. ata

    ata Gearhead

    Huh huh, viikonloppu Tampereella takana ja sunnuntaina minulla oli pedometer eli askelmittari päällä paidantaskussa ja siihen tuli 4810 askelta pelkästään halleissa kävelystä sunnuntaina... nyt on jalat vähän makkaraa.

    Tuli oltua itse mukana parilla osastolla ja kerholla oli vielä kolmas osasto, jossa en tosin ollut itse mukana, mutta kyllä tuolla nähtävää oli, tuttuja oli paljon ja hienoa kalustoa.

    Kun tässä on otsikkona käsiohjelma, niin siitä en sunnuntaina löytänyt aikataulua, eli lähinnä milloin palkintojenjaot ovat, varsinainen ja pienoismallikilpailun sellainen, joista jälkimmäisen sitten missasinkin, vaikka olin jopa mukana siellä osallistumassa...

    Mieleenpainuvaa kalustoa oli kyllä paljon, kuten se camaro cup-kilpuri, jossa ei tainnut oikean Camaron osia olla kuin sivupeilit (no moottorinlohko tai sen tyyppi nyt tietysti tavallaan), kun edes takavalot eivät olleet Camaron valot, vaan vain sen muotoiset teipit joiden keskellä oli tarvikevalot... :) Samaten se musta E30-Bemari oli aika mykistävä laite ja se yksi avo-Pontiac. Corvettekerholla oli hyvä idea tuoda näytille C3:n runko tekniikan kanssa. Rodeista eniten omaa silmää miellytti se musta liekitetty 34.

    Itse päivystin pääosin siellä C-hallissa Opel-kerhon osastolla, jossa joitakin ihmetytti tuning-luokan palkinnon voittanut lähes täysin vakion näköinen valkoinen Opel Omega, mutta kun todellisuudessa auton ulkonäkö vastasi ihan eri vuosimallia mitä auto oikeasti edusti, samaten kuin tekniikkana oli sellaista mitä ei tehdas ollut koskaan konehuoneeseen istuttanut, eikä näitä mittavia tekniikan ja korin peltimuutoksia asiaan perehtymätön huomaisi ollenkaan. Se oli siis 97-mallinen ns. B1-Omega, joka ulkoisesti näytti täysin faceliftatulta 2000-luvun Omega B2:lta ja tekniikkana oli piristetty Astra OPC:n turbomoottori...

    Tänä vuonna ei C-hallissa mielestäni ollut yhtä paljon häiritsevää jumputusta kuin aiemmin, tai sitten siihen ei tullut kiinnitettyä niin paljon huomiota, kun vain silloin tällöin kuului vähän sitä bassoa. Samaten voisi unohtaa jo termit "jenkkihalli" ja "tuning-halli", kun molemmissa halleissa oli sekä jenkki- että euro- ja japsikalustoa ja euroista ja japseistakin vain aika pieni osa oli ns. "tuning-autoja".

    Hyvä näyttely kyllä omasta mielestä. Palkintojenjaon kuulutus toisaalta olisi voinut kuulua paremmin ja se voisi kuulua myös C-hallissa, vaikka itse palkitojenjako tapahtuukin A-hallissa.
     
  19. Hyvä näyttely , ei tullu ees vilkaistua toiseen halliin , Kankaan Tomin uus tuotos oli hieno , värimaailma oli kohdallaan tuossa pikkis rodissa.

    Lisäpoltetta tuli taas oman auton tielle saamisen suhteen...
     
  20. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Kymmenet kerrat on tullut HRRS:ssä käytyä,nyt ekaa kertaa näytteille asettajan roolissa. :)

    10+ tapahtuman järjestäjille mukavasta viikonlopusta.
    Järjestelyt huippuluokkaa alusta loppuun.
    (+ tulee lauantain garage tourista)

    Tässä muutama räpsy perjantailta

    Lisää kuvia tulee kun tulee :wink:
     

Kerro tästä muillekin!