TF 727 Vahvistaminen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja petrib1, 5.5.2011.

  1. Ck

    Ck Gearhead

    Jos alumiinirummussa käyttää kevlaripantaa niin takuulla ei oo pitkäikänen rumpu. Kuluu rummun pinta nopeasti, red eaglen tasapintainen panta tossa pelaa. Lisäksi teräkset kitkojen välissä "kalvaa" alumiinirummusta tavaraa koko ajan vähän irti. niinkuin Carl Munroe joskus mulle vastas kun asiasta tiedustelin, "i dont like the galling of the aluminium drum, dont recommend it for street use"

    Toisaalta listassa luki myös "billet drums" eli mitäköhän sieltä oikeesti löytyy. Teräsrumpu kuitenkin?
     
  2. LUM-1

    LUM-1 Gearhead

    eikös tuo "alu front clutch retainer" oo pelkkä kiinnike tms :eek:
    ja "billet steel drums" viittais teräkseen :wink:
    ei mun enklanninkieli kyllä taivu näihin ammattisanastoihin :oops:
    koneen ja auton tiedot kuitenkin toimitettu A&A samoin käyttötarkoitus 90% katua ja 10% strippiä joten toivotaan että laatikko kestäis eikä tarvis laittaa PG:tä :poff:
     
  3. Loukku

    Loukku 3rd gear

  4. Ck

    Ck Gearhead

    No joo, eiköhän tolla rahalla pitäs jo tulla toimiva aski :rotfl:
     
  5. petrib1

    petrib1 Gearhead

    Mites noissa pakoissa. Onko mahdollista hioa ohuemmaksi noita välilevyjä, että saisi sovitettua pakkaan lisää kytkinlevyjä? Omaan rätkään tein tuollaisen muutoksen kytkimeen ahtimen asennuksen yhteydessä hyvällä menestyksellä.
     
  6. Ck

    Ck Gearhead

    Ei. Ohuemmilla kytkimillä, painelevyllä,lukkorenkaan paksuudella ja joissai tapauksissa männästä sorvaamalla saadaan tarpeeksi välystä. Näistä viimeinen vaihtoehto on toi männän sorvaaminen joka ei yleensä ole tarpeellista eikä läheskään paras vaihtoehto.

    Tekijöitä on paljon tollaselle askille suomen maassa, ei oo häpeä antaa jollekin muulle tehtäväksi jos ei ite kaikkia osaa. Mutta toisaalta tekemällä oppii. :poff:
     
  7. petrib1

    petrib1 Gearhead

    Ok. Joskus se proo ukkokin on sen ensimmäisen askin avannu. Ihmisen tekemiähän nämä on. Rahamiehet teettää muilla itse en kuulu niihin ikävä kyllä.. :-?
     
  8. Jora78

    Jora78 Gearhead

  9. Ck

    Ck Gearhead

    Noi sonnaxin 2 ensimmäistä linkkiä on oikeastaan aika turhia jos et tee mitään alloutracing 727 lootaa. Vakio etuservo ja accumulaattori riittää hyvin pitkälle.
    Kolmas on tarpeellinen jos koneisto on kulunut, ei muuten.


    4.2vipu ja se strut kannattaa laittaa. Lisäksi laadukas etupanta ja billetti takaservo. Päälle vielä tämä ja hyvä tulee.

    https://www.coperacingtrans.com/product ... 8b827cf949
     

Kerro tästä muillekin!