Hurriganes-Caddyn uusi tuleminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja KUSTOM -53, 29.9.2006.

  1. fe390

    fe390 Gearhead

    Mä luulen että jos Hurriganesit olivat Roadrunnerin kannessa istuneetkin Toyota Crownissa, niin Overdrivella olisi aika paljon vähemmän käyttäjiä.

    Kyllä tuosta autosta lähti niin monella unelmat jenkkiautosta liikkeelle, että se vaikuttaa vielä tänäpäivänäkin kaluston määrään. Jos juuri sinä et siitä saanut alkukipinää harrastukselle, niin varmasti joku niistä tutuistasi jonka kautta sinä tulit mukaan sai.
     
  2. Wesku

    Wesku Gearhead

    Kyllä itse olisin valmis maksamaan ylimääräistä tuosta autosta verrattuna tavalliseen '54 Kaukoon.
     
  3. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Samoin, vaikken tota aikaa oo elänytkään!
     
  4. MGB GT V8

    MGB GT V8 1st gear

    Joo ei sill tuhannen vuodenkaan jälkeen oo mitn arvoo muuta kun just Hurriganesien autona!
    Aina kun tehään menetetään alkuperäistä materiaalia. Toisaalta Hurriganesien täydellisyyttä hakeva gloori edellyttää et maali kiiltää ja sisusta siisti. Tää Caddy on "ihan vimosen" päälle jo nyt!
    Konservoiti on paras ja tähdäten ainakin 500v kestoon.
     
  5. get on

    get on 1st gear


    niin ne olivat lisättynä cissen hd:llä :)
     
  6. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Vanhoista Suosikin kilpailijoista - Introista voi myös bongata Hugen ja Caddyn komeissa kuvissa!
     
  7. Erppa

    Erppa Gearhead

  8. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Jep. Mulle tuli Suosikki muttei Introa. Se iso juliste jossa ganesit seisoo aja-buikin edessä oli jossain muussa lehdessä kuin Suosikissa. Se oli paljon isompi suosikin julistetta ja paksumalle paperille painettu.
    Ostin lehden pelkästään sen julisteen vuoksi.
    Hitsi kun löytäsi sen vielä jostain...
    Sliippareillahan oli myös vahva jenkkiauto- ja raggarihenkisyys kun tarkemmin muistelee. "ajan kioskille buikilla pop pop pom" tai "sit mä näin Desotoja kun mä käppäilin kartsalla, ne oli täynnä lumppuja ja ne ulvotti kumeja". Oisko sen vuoksi Desotot ja Buickit tullu suosioon kun semmoisia hommalin kun kynnet kykeni :)
    Sliippareiden konsertissa oltiin nuorukaisina kaverin kanssa joskus -75-76. Kaveri otti keikan jälkeen niiden julisteen seinältä jossa oli Sliipparit ja Lahden silloiset jenkkiraudat kuvassa (mm pari Desotoa) ja kävi pyytämässä nimmarit jokaiselta ja sai ne. Kyllä ketutti kun mulle ei ollut sellaista julistetta. Keikan jälkeen satiin apuna kantaa niiden kamoja keikkabussiin.
    oih Elämä on nostalgiaa!
     
  9. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    okay, mun tämän cadilakin ymmärtämisen sen auton lisäarvona ontuu kait siitä syystä että synnyin v 68, ja ensimmäisen musiikillisen
    heräämisen koin 70-80 luvun vaihteessa, kovia juttuja olivat silloin matchbox & Paul Oxley`s Unit. Jenkkiauto herääminen oli sitten vähän eri juttu, lukekaapas uusin veekasi.
     
  10. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    Missäs biiseissä ne laulaa tollein?
     
  11. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Ei oo kioskilla nakkeja (keep on knockin)
    ja Bill Heili
    Livet i bordel albumilta, jonka kanessa muuten siinäkin 54 Caddy :)
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Livet_I_Bordell
     
  12. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

  13. Deltapete

    Deltapete 1st gear

  14. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Minusta tuo näyttää turvonneelta -55 sevyltä.(sori Matti,oli pakko) :rotfl:
     
  15. Riku Rotten

    Riku Rotten 3rd gear

    Komia on caddy, paikkamaalata sen vois tosin paremmin.
     
  16. JJu

    JJu 1st gear

    :eek:
     
  17. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Vittu, mitää sorittele, soon satanen rahaa! Joskus on pakko, mutta eiköhän silti -57 ois lähempänä...

    Parempi turvonnut Sevy, ku turvonnut VAZ-2101 (vrt. Valiant)
     
  18. Temutin

    Temutin 1st gear

    Ja minä onneton kävelin tän vehkeen ohi ihan muina miehinä.. PRKL... seuraavasta vehkeestä on kuva näkyy caddystä kylkilinjaa vaan vähän :mad:

    ei sais rapulassa lähtee liikenteeseen...
     
  19. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Matti se lämpiää vähillä puilla :D
     
  20. amalo

    amalo Gearhead

    Mitämitä eikös se Cissekin huomannu lopulta paremmaksi siirtyä coupe valiantin puikkoihin :p

    Mutta kivasti viittasit valianttiin etkä darttiin, joka edestäpäin katsottuna muistuttaa ehkä vielä enemmän laatokkaa imho... mut senkinhän voi ajatella vähän niin että hittibiisejä kierrätetään eniten jne. :p
     

Kerro tästä muillekin!