taas pukkas uutta veekasia...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja tampio, 14.12.2005.

  1. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Re: kateellisuudesta ...

    Nykyään ei ole enää "kanta-auto katsastusta".
    Ota selvää nykysäännöistä?
     
  2. sami

    sami Gearhead

    Voi vittu mitä kateellista paskaa :mad:
    Just sun kaltaisten takia on olemassa paljon asioita mitä ei julkisesti
    kerrota ja näin ollen jää monta hienoa laitetta esittelemättä.
     
  3. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    tuskin yksikään katsastusukko on työpaikkaansa menettänyt sen takia että on leimannut jonkun kotteron jota joku kateellinen persereikä pitää tieliikennekelvottomana :mad:

    liika tieto lisää tuskaa :poff: pieni kapina on aina paikallaan, kuten näissä perussuomalaisten touhuissa 8)

    fuck the system :wink:
     
  4. metriläinen

    metriläinen Gearhead

    Ei ne varmaan duunejansa joo menetä, mutta aika selviteyksen saavat tehdä jos aken, nyk. trafin, tarkastuksessa pomppaa jotain esille. Mä muutoskatsastin 90-luvun lopulla yhen japsipakun turbokoneelle ja kaikki meni ihan yhteisymmärryksessä konttorin kanssa ja sille konttorisetälle kasasin kaikki tarvittavat laput mitä se pyysi. Sen jälkeen auto kerettiin vuosikatsastaakin kaks kertaa, kunnes sille konttorille tuli joku tarkastus. No multa puuttu sieltä sitten papereita joista se katsastusukkokaan ei ollut tiennyt ja siinä sitten selviteltiin puolisen vuotta mistä niitä lappuja saatiin. Kaikki suju sillon hyvässä yhteisymmärryksessa sen konttoriäijän kanssa, mutta oli se vissiin jonkunmoisen ripityksen asiasta sitten saanut kun oli aika vaisun oloinen. Ja ei ollut tuttu katsastusmies. Sitä mä tossa jutussani ajoin takaa että katsastusmiehen on helpompi kieltäytyä tommosessa projektissa mukana olosta, kuin lähteä siihen mukaan.
    Nykyään ei onneks ihan kaikke tarvii tuolta trafilta anella lupien muodossa, hyvä niin ja täytyy nostaa iso hattu noille jampoille, jotka sieltä aikanaan on tommosille vastaavanlaisille projekteille kun toi kasin letukka, luvan saanet ja vielä katsastaneet sen.
     
  5. mke77

    mke77 Gearhead

    tuoki o ihme touhuu touhua toi "vanhoje paskoje kori vääntymis jutskat"??

    naapuri kyläs hakkaavat uusien kuormaautoje pääl simmosii härvelei et kierto jäykkyydest ol tietoakaa.ja kysees o kuitenki kuorkki mihnä saa 60t yhdistelmä koon..

    ja sit mussutettaa jostai 70-luvu taunuksest mist o otettu 2ovee poijes...tahi täs tapaukses vaihdettu kori toisel alustal?? entäs sitte!!

    ..sen vert kova luotto o suomalaisiin kori-seppiin et varmaan o vahvempi ja kestävämpi ku tommone alkuperäne laho-malibun koppa 8)
     
  6. jknR

    jknR Gearhead

    Jäi vielä vähän hämärän peittoon, että tilasitko GTI:n? :poff:
     
  7. Jas

    Jas Gearhead

    Jäi äkkinäiselle vähän epäselväksi että minkälainen on se Caminon 1,4 nostoinen nokka..?
     
  8. merc

    merc Gearhead

    Eikös se Gti magazinen mainos ole ollut jo iät ja ajat siellä välissä? Ja täytyisköhän ragtop64 hieman löysätä pipoa kun se noin tuntuu puristavan yhdestä mainoksesta.... :wc: :wc:
     
  9. 69

    69 Gearhead

    Sehän oli vitsiä vaan, mää kyllä katon aina ekana noi gt tytöt.
     
  10. impala67

    impala67 Double Gearhead

    mä luulin että se "gti" tarkottaa etupainoista alamittaista pikkupimua, eihän siinä lehdessä ole muuta "luettavaa", että kehtaisi edes pitseriassa plärätä. stooreissa mystistä tuupaa, subbaa ja spoikkaa. t.vanha setä.
     
  11. mke77

    mke77 Gearhead

    ^ja eikös se sama lehti-paja molemmat lehet tee...varmaan samat toimittajatki?

    vituttaa muaki ku joka viikko aku-ankan välissä o roope-setä lehden mainoksii
    :rotfl:
     
  12. paja1

    paja1 Double Gearhead

    olihan se mainittu oikein kahteen kertaan,jotta kyllä se varmasti on aika hyvä :odroll:
     
  13. tuntematon

    tuntematon 1st gear

    tarkkoitaisko keinuvipuja? vai 1.4 kertainen orggis nokkaan nähden? tai haastateltava puhunut kielillä...
     
  14. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    normi väritön paskapaperi riittää :wc: :wc:
     
  15. teardown

    teardown 1st gear

    Lopetin tilauksen ennen tätä uusinta numeroa, jutut tuntuu olevan samaa "matin projektin menopuolta piristettiin pikkulohkolla ja samalla päivitettiin jarrut vastaamaan uusia tehoja" -tasoa.

    Autoesittelyt on ihan kivoja, mutta faktaa pitäis olla enemmän, olis kiva tietää noista taloudellisista panostuksista tai sitten vaikka jotain teko-ohjeita tms, josta olis oikeasti hyötyä.

    Aattelin hakea kirpparilta vanhoja lehtiä, halvempia selata ajankuluks.
     
  16. jnieminen

    jnieminen 1st gear

    uusin numero sai tarttumaan luuriin ja perumaan tilauksen. Ei tätä vessapaperia enää tänne! :wc: katsokaa sivut 64-65, 74-75, 76-79 :wc: :wc: :wc:

    en mä aijo kattoo enää rihkamamainoksia joilla ei oo mitään tekemistä jenkkiautoharrastuksen kanssa autolehden toimituksen valitsemana. vitutta sekin et mainostetaan jotain v*n törrötukkaorkestereita ihan ku jenkkiautoharrastus olis joku s*n tekoelvisharrastus.
     
  17. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Täh, onhan kasissa ollut jo helvetin pitkään Pienoismallit-osio ja niin pitääkin olla, oma on ongelmas jos ei kiinnosta, mutta tiedän varmasti että monia ne kiinnostaa.
     
  18. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Arvokas maalaus siinä -59 Cädissä,vaikka onkin nimimiehen maalaama niin onko oikeasti melkein vanha milli markoissa,toisaalta voi ollakkii kun alla pyöri sitten halpis rätit :D
    Mutta hieno on kärry!
     
  19. 383

    383 Gearhead

    kannessa luki että 70 challenger sivuilta löytyi 71 :mad: :mad: :soosoo:
     
  20. MudMax

    MudMax Gearhead

    Tämähän on pieni moka siihen verrattuna, että muutama numero sitten kannessa, sisällysluettelossa ja otsikossa esiteltävän Auton väitettiin olevan Cuda, tekstistä tarkkaan lukemalla sentään selvisi epäsuorasti oikea malli, eli Barracuda.
    Ja sekään ei selvinnyt sellaiselle, jolla ei ole Moparin alkeistietoja hallussaan :soosoo:

    Ittellä tulee voortti ja gm-juttuja lukiessa mieleen, että onkohan nämäkin kirjoitettu samalla toleranssilla kuin moparijutut :poff: :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!