Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    kyisyitkö samaan syssyyn, onko sama miesmaku? :poff:

    edit: niin joo, en mä tie saako mustalla enempi vai vähempi...en mä ainakaan oo tuolla mitään saanut, mitä nyt tänään yks eks laitta viestii että "komee auto" kun lähdettiin cruisii :poff:
     
  2. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    miun mielestä kuvien perusteella se ei ole ihan vakio... esim. vakioissa ei miust näy etu/takaperä ihan noi selvästi. omani oli vakio, vakiorenkailla, perus nelikko hiacee pikkusen korkeampi. ja se oli vähän alle 2m korkee...
     
  3. imohtep

    imohtep 1st gear

    Re: Panhard- ja sektoritanko

    No näin kanssa ajattelin ja laitoin Mikki Hiiren korvat>eteen valkoista ja taakse punaista...
     
  4. tötsi-89

    tötsi-89 1st gear

    jos mies maku olis sama ni tuskinpa mun kanssa sit olis :D
    vielä tosta mun dotken korkeudesta onko laramie mallis korkeenpi alusta tai muuten saanu tehtaalt korkeenpana ku myyjä jutteli sillo et olis tehtaalta asti ollu tommone?
     
  5. simu_l

    simu_l Gearhead

    Mittaamallahan se selviää, vakiokorkeus noin 195cm katolle.
    Toisaalta näkeehän sen etujousesta, onko siinä koropalikkaa tai jos on korotusjouset niin ainakin kuulopuheitten mukaan ne on aivan liian kovat (skyjacker ainaki sikakova).
     
  6. tötsi-89

    tötsi-89 1st gear

    toi mun kotelo on 285/75/16 kumeil n.213cm korkee.
     
  7. aakki

    aakki 3rd gear

    meni turbon takaa tuosta V-band klemmarista kierteet ja nyt ei saa kunnolla kiristettyä.
    Onkos tuosssa vakio kokona 3" klemmari?
    Sikahintasia suomessa ni ei viiti väärän kokosia ostaa.
     
  8. simu_l

    simu_l Gearhead

    Sulla tulee kumeista kokonaiskorkeutta vakioon nähen noin tuuman verran lisää, eli jostaki on tullut noin 15cm vielä...
     
  9. villeri

    villeri 2nd gear

    onko korin kannakkeiden välissä palikoita?
     
  10. tötsi-89

    tötsi-89 1st gear

    ei ole ku ne kumit vaan mitkä kaikis kuuluu olla. jos siinä on sit tehtaan joku oma pikku korotus en tiedä millasia muut on ajaa ku omal vaan ajellu mut aika kivireki toi on ainaki sillon jos ei oo yhtään painoo laval...
     
  11. simu_l

    simu_l Gearhead


    Mulla on itellä edessä vakiojouset +2" lift kit ja ajettavuus keulan puolesta herrasmiesluokkaa, takana taas on sitten kuormajouset ja on tyhjänä pikkusen turhan kova, noin 400kg kamaa kyytissä mukava ajaa, tonni kun alkaa olla kuormaa niin huomaa ettei ole vakaajia koko autossa :lol:


    Mittaa etujousen pituus?
     
  12. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Vakiokorkuisessa on navasta lokasuojaan edessä 625mm, ja takana 715mm.
     
  13. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    kuka tunnustaa:

    ajellut venerannassa Ristiinassa mustalla ramilla jonka rek.num. ÅLN-48?

    ajeli perjantaina Ristiina 2-koppasella valkoisella lavakatteellisella ramilla viime perjantaina?

    tuli mäntyharjun hevoskisoihin tänään mustalla ramilla, jossa oli kaappariovet ja rek.num. oli JOA-993?

    tällaiset on sattunu vastaan meidän kylillä päin.... :)
     
  14. Scottsdale1980

    Scottsdale1980 1st gear

    Saakohan suomesta mistään tota tuubia tonne ilmastointi järjestelmää?
     
  15. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    jos sulla on kattokorotus :poff:

    Mutta ainakin takapalikat, etujouset ja korin kumit näytti ihan vakiolle. silti sun auto ois ton mitan mukaan tosiaan korotettu. tiedä sitten, ja samapa se mulle :)

    Onhan toi mun ja "ram pystyputket":n autotkin ihan liian matalia, ei mahda minkään. liian pienet renkaat, liian vähän tehoa...ikuinen suo. :) Mutta niitä kaikkia saa kaupasta 8)

    Joku tommosen yhteiskuvankin räpsännyt
    [​IMG]
     
  16. Erska

    Erska Gearhead

    Kummallista touhua kun ihmisiltä puuttuu nykyään autoistaan puskurit ja lykitään vaan tommosia huonekaluputkia eteen. :rotfl: :poff:
     
  17. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    pori on aina pori, siel tarviikin olla panssarivaunun keula jos haluaa edetä :poff:

    täällä sivistyksessä riittää hieman ohkaisempikin puskurauta :)
     
  18. freeride

    freeride Gearhead

    ainakin tampereen autokylmässä se oli hyllykamaa..kysele paikallisilta ilmastointihuolloilta,luulis löytyvän.
     
  19. aakki

    aakki 3rd gear

    http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... c=5#amedia
     
  20. Swoop

    Swoop 3rd gear

    Voi sattua kivekseen toi tommonen.
     

Kerro tästä muillekin!