Kajaani Cruisingit & ym.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Virpi59, 1.6.2008.

  1. jariha

    jariha Double Gearhead

    onkos lauantaina kettää paikalle tulos???
     
  2. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Ainakkii miun liiteri sannoo suunnaks iisalami.. :rotfl:
     
  3. jariha

    jariha Double Gearhead

    ^ näkkee loppuvkost kumpaan osotteeseen?? ehkä iisalmeen myös :D
     
  4. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Siellä ku on rompetori ja pyramid cruising ja iltakemut ni ehkäpi enempi ilua siitä irtoo :D
     
  5. 7ups

    7ups 1st gear

    Ei nyt liity varsinaisesti aiheeseen, mutta joskus ei niin kauan sitten ja mahdollisesti edelleen pyöri/pyörii Kajaanissa harmaa 2d/ht '67 Galaxie. Jos joku tietää siitä jotain esim. millä koneella se on/oli, niin ihan vaan mielenkiinnosta ois kiva kuulla. Seuraavaks autoksi aika "vakavasti" harkinnu sellasta lotjaa 289-koneella, vaikka sitten jenkkilästä rahtaamalla, eivät näytä kovin mahdottomasti maksavan siellä, toistaiseksi. Lähempääkin toki, jos löytyy.
     
  6. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Taidan tietää auton. Se on 289.
     
  7. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Veskullahan se oli, nykyään Moilasen Mikolla Lumijoella..
     
  8. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Toi on falkkoni, eikös kalataksissa ollut surffilauta katolla? vai oliko se faikku?
     
  9. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Ai tuo mun kiesi, missä kalataksissa vai mitä? :rotfl: Mulla on mattemusta Falcon STW vuojelt '69, ei kai se liity tähä nyt kuinkaa; vai?

    Kajjaanissa Veskulla ol '67 kuppee, mattaharmoo ja musta katto. Muuta en siit tie, paitti BulletBitersista tuttu Mikko osti sen poesa Veskulta.

    Liekkö LeMiehellä menny ny rakkineet sekasi :rotfl:
     
  10. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :lol: Ja minun Falconissa oli polkupyörä katolla, mutta se oli 90 l puolella se. :rotfl:
     
  11. KJii

    KJii Gearhead

    Tännään oli apsilla hiljasta. :(
     
  12. palontie

    palontie Double Gearhead

    Perskuta,jokos siitä lapusta on parasta ennen päiväys mennyt :oops: .Mä oon unohtanut koko homman.
     
  13. Virpi59

    Virpi59 Gearhead

    Minä olin poikasen kanssa tulossa mutta piti palata takaisin kun tuli teknisiä ongelmia :odroll:
     
  14. Maxis-80

    Maxis-80 Gearhead

    Eipähän tuota päässyt tulemaan kun auto taas levällään :(
     
  15. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    No käöpikö siellä ennää kukkaa? Ei S-Salamelta taivu tuommosiin hienouksiin.
     
  16. jariha

    jariha Double Gearhead

    tuskin tuolla kukkaan o kesäkuun jälkeen käöny, outoja harrastajia? kajaani pullollaan autoja ja harrastajia mut ruisinkiin ei vahingossakaan tai muutenkaan, taitavat olla niin hienoja vehkeitä ettei niil voi ajaa ku heinäkuus ja ainoastaan hyvällä kelil :rotfl:
     
  17. Virpi59

    Virpi59 Gearhead

    Eilen oli aika hiljaista, muutama auto, tovi siinä rupateltiin ja kurvattiin siitä sitten kuka minnekkin..
     
  18. Maxis-80

    Maxis-80 Gearhead

    Elekäähän ny. Autot on kyllä vähentynyt ja varsinkin cruisingeista. Eilen sattu toisen kerran itellä löytymään aikaa ja autokin pelasi kohtuuella niin pitihän siellä käydä. Kokonaista 3 autoa kaikkiaan oli ABC:llä mutta kun kylälle meni niin heti tuli toiset 3 vastaan. Eilen taisi vain olla liian liki muitakin tapahtumia joka taisi verottaa autokantaa.
     
  19. wezq

    wezq 3rd gear

    Pitäsihän sitä varmaa käydä joskus kun kerkijäisi.Eipä oo vielä kertaakaan tullu käytyä. :-?
     
  20. Jaska

    Jaska Gearhead

    eilen arvottiin ylikuljun kans tallilla 6 aikaan että onkohan tänään vai ei...eipä tullu sitten kuitenkaan lähettyä ees kahtommaan
     

Kerro tästä muillekin!