Missä rekisteröinntikatsastaa G30 Vani Treella??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja barracud, 20.9.2011.

  1. barracud

    barracud 3rd gear

    Onko porukalla antaa vinkkiä missä saisi asiallista kohtelua kevyt kuorma-autoa katsastaessa? Paikkakuntana Tampere /lähistö.

    Kyseessä siis kilvetön 1995 G30 Vani ja tämän ikäisestä autosta jos katsastaja alkaa oikein hakemalla hakemaan vikaa niin kyllähän sitä varman löytyy...

    Nyt saa avautua tai suositella, varsinkin itse katsastusmiehet! :rotfl:

    Tällä tai ensi viikolla olisi tarkoitus käydä koettaa...
    044 55665o1, saa soittaakkin!
     
  2. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Kyllähän auto pomppaa konttorilla kuin konttorilla jos siellä on oikeasti vikaa.
    Eli katso nyt ennen konttorille lähtöä että onko ne jarruputket/letkut ehjän oloiset, renkaissa pintaa ja suurin piirtein etupään nivelet kunnossa. Plussaa on myös, että auto pysähtyy, valot ja vilkut toimii,jne.

    Mitä omiin kokemuksiin tulee, jenkkiä katsastaessani eri konttoreilla (Pirkanmaa ja pääkaupunkiseutu), niin mahdolliset hylkäykset ja huomautukset on aina annettu asiallisesti ja aiheesta.
    Eiköhän ne 80 -luvun pahamaineiset jenkkejä vihaavat nihilisti-katsurit ala olla katoavaa kansanperinnettä :)
     
  3. tammercity

    tammercity Gearhead

    No niin, kaikki autothan nyt katsastaa tarvitsee, mutta eniten niitä isoja vehkeitä olen Kangasalan a-katsastuksen pihassa nähnyt kun itse "pienemmillä" autoilla pihassa olen pörrännyt kans leimaa kärkkymässä.

    Tosin kai se on vähän makuasia sano koira kun kissaa polkas.
     
  4. 85840845

    85840845 Gearhead

    Ainakin henkilöauton rek.kats. halvin hinta on Lempäälän autokatsastus 150€,henkilökohtaisesti voin suositella.

    KK
     
  5. barracud

    barracud 3rd gear

    Jep, en ole ensimmäistä kertaa menossa katsastuskonttorille. Siitä ei ole kyse, mutta sen kokemuksesta tiedän että mitä tietämättömämpi katsastaja on ko. laitteesta, sitä varovaisempi hän on. Joka usein meinaa "turhaa" tarkkuuttaa, jos ymmärrätte... Kyseinen vani on kyllä kunnossa oleva laite, ei ole itsellä tapana pommilla ajella.

    Sikäli kevyt kuorma auton rekisteröinti katsastus ei näyttänyt olevan joka päiväistä hommaa koska yksikään konttori ei soittokierroksella osannut sanoa hintaa heti lonkalta. Osa jopa selvitti asiaa ja soitteli takaisin...!

    Kangasala oli muistaakseni hinnalta 70-80€ halvempi kuin Lempäälä (sis. päästömittauksen). Lempäälässä olen kymmenkunta kertaa asioinut auton tai moottoripyörän merkeissä, asiallista palvelua kyllä. Mutta toi hintaero on melkoinen...

    että tälläisiä mietteitä... :eek:
     
  6. samiharju

    samiharju Gearhead

    soita sille vakiokonttorilles ja sano että leimaatteko samaan hintaan kun kilpailija..
     
  7. arrakis

    arrakis 1st gear

    Laitoin yv:tä. 8)
     
  8. Jukka

    Jukka 3rd gear

  9. barracud

    barracud 3rd gear

    Sarankulmaa voin taas suositella! :pinup:
     

Kerro tästä muillekin!