dodge ram ei käy kunnolla!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja cubic_inch, 4.10.2011.

  1. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    joo elikkäs tbi 318 dodge 250 ramista on kyse. vika on sellainen että auto on ihan hyvä ajaa paitsi että 2 pari kertaa sadassa tapahtuu sellainen et jos ajaa normaalisti ja sitten painaa lisää kaasua niin kone tavallaan sammuu sekunniksi, ihan kun se sais liikaa bensaa. tapahtuu harvoin mutta on aika ärsyttävää silti...

    auttakaaaaaaa
     
  2. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Kuulostaapi tutulta. Haeppas keskusteluja täältä od:lta noista Ram Vaneista niin löydät turinaa aiheesta...
     
  3. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mulla kun oli tuommonen -90 rami niin siihen piti vaihtaa happianturi suunnilleen kerran vuodessa.
     
  4. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    anturia ei löytynyt ollenkaaan :eek:

    pitäiskö olla putkeissa vai pakosarjoissa?
     
  5. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mulla ainakin lähti katista metalliputki konetilaa kohden minkä päässä se anturi oli.
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mun autossa se oli kuskin puolen pakosarjassa
     
  7. gintonicice

    gintonicice 3rd gear

    Minulla oli toinen ruiskurungon suuttimista palanut. Tosin se ei tuntunut ajossa kyllä mitenkään.

    Lambdan pimahtaminen aiheuttaa kulutuksen merkittävän kasvun, joten sen pitäisi kyllä näkyä aika nopeasti tankilla käydessä. Minulla meni 25L satkulle pimahtaneella lambdalla. Uudella se normi 11-14L
     

Kerro tästä muillekin!