Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Panze

    Panze 3rd gear

    Pulttipyssyllä mä oon sen aina irrottanu. Ei tosin varmaan irtoo millään bilteman pyssyllä.
    Ja ei valu öljyt
     
  2. pertsa08

    pertsa08 1st gear

    Pultti lähti kun sain sen kiilattua niin ettei päässy pyörimään.
    Mutta nyt on murheena värinänvaimennin (vai mikä se on mitä se pultti pitää kii) en saa sitä pois millään helvetillä! Onks kellään mitään vinkkiä?

    Hermot meinaa välillä mennä tämmösessä alottelijan touhuissa :mad: ..noh, tekemällä oppii...kai :odroll:
     
  3. Panze

    Panze 3rd gear

    Se lähtee sopivalla ulosvetimellä kuten se jakopään alempi rataskin.
     
  4. elmer

    elmer 3rd gear

    paljonko olette saanu kuluttamaan dieseliä? emäntä sai viikonloppuna käytettyä n.400km matkalle n.85 litraa :odroll: ilman raskasta kuormaa.
    keski nopeus on ollut ilmeisesti vähintään riittävä.......
    per.... sentään....
     
  5. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    mulla oli nyt 17.2 keskikulutus vaikka suurin osa oli moottori tiellä pidempää työ matka ajoa sellaista 80-90 koko matka.

    Mitähän sitten tekis että sais kulutuksen jollain putoamaan lähemmän 14l satasella?
     
  6. rkr

    rkr Gearhead

    Pudotat sen kopan alemmaksi ja laitat normi renkaat :lol:
     
  7. kojo

    kojo Gearhead

    korjaat matkamittarin virheen... nyt näyttää luultavasti liian vähän...
    ja niinku itekin sanoit ahdin on huonos hapessa.. kyl siin hyötysuhde putoa kun siivenpäistä vuollaan lastua :rotfl:
     
  8. Ama83

    Ama83 1st gear

    Mulla oli WIF anturi oikosessa
     
  9. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Onko nämä 1994 --> suburbanit kaikki kevyt kuorma autoja? onko leimattu pakettiautoks tai henkilöautoks montaa? :-?
     
  10. tst

    tst Gearhead

    Onkos tuo polttoaineen lämmitin aina päällä tai voisko sen laittaa katkaisijalla päälle talveksi?
     
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    Taitaa lähestulkoon kaikki olla.Ehkä joitain 2wd tai joitain bensakoneisia lukuunottamatta.
     
  12. rkr

    rkr Gearhead

    Henkilöautoja on jonkin verran. Käyttömaksu on sitten se kaikkein korkein kun menee painon mukaan. Huoltoautoja taisi olla myös?
     
  13. kuutio

    kuutio Gearhead

    no tätähän tää just on joo... kun on näitä kulutuksen kyselijöitä ja kun
    rehellisesti kertoo et jotta koska kun tommonen 11literiä sataselle nin kukaan ei usko.... nin olkaa sitte uskomatta
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kaikki kiva maksaa!Tunnen minäkin yhden subun omistajan joka laskee epätoivoisesti kulutusta ja varmaan työntää subun töihin jotta kulutus olisi mahdollisimman pieni :rotfl:
     
  15. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Mittasin kulutuksen kun ajelin tänne Kajaaniin: 14,1 litraa sataselle.
    Trippimittarissa yth. 670km, josta 190km sekalaista edestakas kurvailua, loput maantieajoa. Ajonopeus 80-110km/h, jokunen ohitus tuli suoritettua 8). Kaasu pohjassa tottakai.
    Ja autohan painaa tällä hetkellä kuskin kanssa noin 3550kg kun kaikki kamat on kyydissä...

    Menipä matka mukavasti tällä kertaa kun sai Subbarilla päästellä menemään, ei oo selkä yhtään kipee ja jaloissakin on tunto :rotfl:. Kyllä meikäläisen ajelut firman hommissa on Mersulla ja Transportterilla ajettu... Mitä sitä suotta itteensä kiduttamaan kun kerran autojakin on tarjolla 8).
     
  16. pertsa08

    pertsa08 1st gear

    Jakopään ketju/ratas vaihto sekä vesipumppu vaihdettu. Vielä kun sais oikean pituisen apulaitehihnan niin vois alkaa käynnistelee, ei löydy sellasta puljua läheltä missä olis hyllytavarana.
    Kiitokset panzelle neuvoista!
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    onkos porukalla tullut sateella jalkatilaan vettä ?mulla on joskus tullut ja ihmetellyt mistä tulee. Lorina vaan hetken kuuluu ja sitten loppuu pääsekös sinne puhaltimen kammioon mistään vettä?
     
  18. kuutio

    kuutio Gearhead

    Join the club..
    rankkasateen jälkeen aina apparin kumimatolla vodaa... :odroll:
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    olen jo tottunut kun ex musse vuoti kuin seula!
     
  20. tst

    tst Gearhead

    Joo eihän ne sitä usko, itse oon kulutusmärehtijöille sanonu että onhan niitä sellaisiakin päiviä kun ei tarvitse tankata ollenkaan kun auto on remontissa niin eivät yhtään ihmettele :poff:
     

Kerro tästä muillekin!