Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    no en tiiä miks kukakin kyseleen kulutusta mutta nyt meni tollasen 21l/100km kohti lyhyessä työ matka ajossa :eek:
    rauhallisella ajolla.
    Mitähän tolle nyt sitten tekis?? :mad:
     
  2. Panze

    Panze 3rd gear

    Ota kässäri pois päältä :lol:
     
  3. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    kulutus kysymykseen miä vastaan aina, että vähemmän kuin se mitsubishi L200 (-99, 31-10.50-16 insa turbo sahara, vakio) :rotfl: :rotfl:
     
  4. pertsa08

    pertsa08 1st gear


    Nyt tarvittais pikaista apua! Auto lähti hyvin käyntiin, muutaman kerran ryntäytti. Käytin lämpöiseksi ja sammutin, sit yritin uudestaan käynnistää niin ei lähe vaikka kuinka sahaa. Vikakoodit 19 ja 39.
    Onko mitään itse tehtävissä??
     
  5. Panze

    Panze 3rd gear

  6. kuutio

    kuutio Gearhead

    kyllä vähän hurjalta toi tapsan kulutus kuulostaa

    mulla pahin mitattu oli 17l satkulla heti hankinnan jälkeen vakioahistimet kiinni ja kiinteellä kolmosella nilkka suorana reirut kolmetonnia koukussa,
    mäkisessä maastossa...

    onko ihan tuhat varma ettei jossain paluupuolella oo vain ajossa tuntuvaa vuotoa...

    ehkä vähän haettua mutta...
     
  7. kojo

    kojo Gearhead

    19 on se kampiakselin asentotunnistin siel jakopään kopassa, rikoitko sen tai johdon?
     
  8. pertsa08

    pertsa08 1st gear

    Lähti käyntiin pitkällä starttauksella. Tarkottaako se että tunnistin on rikki?
     
  9. Panze

    Panze 3rd gear

  10. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Minkähän kokosia noi polttoaine letkut on jos käyn huomenna hakemassa koko linjaston uusiksi niin on sekin ongelma pois. Olikos niin että meno on 12mm ja paluu 10mm?? ja varmaan 5m per letku riittää.
     
  11. pertsa08

    pertsa08 1st gear

    On aika mieltäylentävä olo :mad:
    Josko taas repis jakopään auki :poff:
     
  12. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Melkein väittäisin mutu-tuntumalla että 8 ja 10mm letkut olis sopivia jos orggiskoossa haluaa pysytellä... Mutta tosi viriviri-miehet laittaa isompaa letkua imupuolelle, mä oon nähny :wink:. Turbotki on ihan mahottoman kokosia :rotfl:. Nätisti kyllä meni silleen ihan pintakaasulla...

    Tapsa: Käy kattoo mun tallista letkua (tai sitten se kieppi on mulla autossa mukana), siel pitäis olla 3/8" hytikkaletkua toistakymmentä metriä... Noihin pa-linjoihin mä sen joskus otin Polarteknikistä mukaan. Ei mene luttuun eikä kepit/oksat riko niin helposti.
     
  13. Panze

    Panze 3rd gear

    Ei tarvii.. se anturi on yhellä pultilla siinä kopassa kiinni. Siis jos se tulee ylös sieltä :soosoo:
    Joudut kyl ehkä löysää tehostimen pumppua..
     
  14. tst

    tst Gearhead

    Enempi se vakio kinkappikin söi kunnes kyllästyin jokavuotisiin jarruremppaan,hitsaamiseen ja kannenvaihtoihin.
     
  15. tst

    tst Gearhead

    Onkos se syöttöpumpussa oleva valosilmä tjsp...sellainen että se mittaa löpön valonläpäisevyyttä ja syöttää sitten enempi soppaa jos se on tummaa ja kaipaiskohan tuo silmä joskus putsausta?
     
  16. kojo

    kojo Gearhead

    ei ja ei
     
  17. tst

    tst Gearhead

    The optical sensor is just a "safety" device that cuts out the fuelpump if the engine is not running.
     
  18. kojo

    kojo Gearhead

    googleta vähän lisää niin huomaat että aikamoisen sammokon copy pastasit tänne, tossahan ei oo mitään totuutta mukana...
     
  19. tst

    tst Gearhead

    näyttää olevan monenmoista käsitystä asiasta
     
  20. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Siis jos puhutaan kampi-akselin asento tunnistimesta niin tulee kyllä pois ilma tehostimen pumpun irroitusta ja alakautta kun sinne kattelee niin aika helppo vaihtaa, mulla vaan vanha meinas murentua osiin kun oli jumittunut o-rengas tiivisteestä jakopään koppaan.
     

Kerro tästä muillekin!