Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Hatsku

    Hatsku 2nd gear

    Aika leveä hymy gemssulla :rotfl:
     
  2. suburman-62

    suburman-62 3rd gear

    kilkkee peli!

    No sehän kiiltää kuin suden kulli kuutamolla :D Mitäs jos ja kun pitää pellin alle päästä?antaako riteliköt periks vai pitääkö emännän köökki jakkara hakee apuun? :argue:
     
  3. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    En oo tainnu pestä vielä kertaakaan tänä vuonna, huomenna kylläkin suunnittelin että vois sellasen toimenpiteen tehdä...Tosin eipä se pesemällä kyllä parane. Mut olihan toi Subbe koko paluumatkan luontoäidin tarjoamassa pesussa, hyvin huuhtoutu oven kahvoista alaspäin...
     
  4. uti69

    uti69 1st gear

    Auttoiko ton jakiksen anturin vaihto absien rutinaan? Itsellä sama vika :poff:
     
  5. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Joo kyllä se autto, mulla oli just toi jakiksen anturi mykkänä. Anturin vaihdon jälkeen ei oo ollu mitään ongelmia. Ja itseasiassa se mun uus anturi on tällähetkellä Tapsan autossa testissä (ollu jo 1,5kk).
     
  6. uti69

    uti69 1st gear

    Mikäs se anturi on lontoonkielelle käännettynä :rotfl:
    Oon rockautolta tilaamassa rojua, niin laittais samaan pakettiin...
     
  7. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Sitä en kyllä tiedä, munkin pitäis sellanen tilata. Ja samalla ottaa noi ylä ja alapallonivelet.. Ja ehkä jotain muutakin :rotfl:.
     
  8. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    juu, näin onkin. tuossa kävin asentelemassa taas vähän erilaisen kytkimen pääsylkyn, kun se katsuri särki sen omalla ajotyylillään. :mad:

    niin tuli tuijoteltua mittaristoa ja kuunnellen hehkun relettä... sama glow plug tms.. jännä tuo kytkin, ettei sitä saa kerralla ilmattua kunnolla. eivät viimeeksikään saaneet sitä "osanvaihtoliikkeessä" ilmattua, meni 3 viikkoa niin että kävin vkl:n polkemassa kytkinpoljinta. ja taas poljeskellaan ja odotellaan. katotaan kauan tuo kestää, kun ei ollut vieläkään ihan oikeanlainen...
     
  9. pertsa08

    pertsa08 1st gear


    Anturi vaihdettu ja taas pelittää :lol: 8) kiitoksia taas kerran avusta.


    Nyt kun on vesipumppu vaihdettu ja uudet nesteet sisällä, niin täytyykö tota jollain lailla ilmata?
     
  10. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Pikkusen levee juu... Saa ny nähdä ku saa enempi tota kylymää ni alakaako sit nenä vuotamaan :poff:
     
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    En muista mitä siinä viimeksi oli,mutta oletkos katsonut sen koko linjaston läpi?Toi nimittäin kuullostaa uskomattomalta että ei tulisi ilmat pois normaalisti.
     
  12. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    en oo käyny koko linjastoa läpi, ihmettelivät moista vikaa myös korjaamolla. mutta ei pitäisi olla vikaa järjestelmässä, ei ilmavuotoa, eikä neste tms. viimeeksi ilmaantui ku kävin aina välillä ajelemassa sillä, joutu kyllä joissain risteyksissä polkee poljinta erään kerran. mutta sitten kun sain sen työsylkyn ja ajtus oli vaihtaa se, niin eipä se sitten mennytkään löysäksi enää. mutta nyt on taas tilanne sama. polkemalla tunto palautuu, menee hetkessä löysäks. eikä ilma ropusta tule perus ilmauksella ilmaa, eikä myöskään alipaineella, eikä myöskään niin et kierrättää koneellisesti sitä järjestelmän läpi.
    voiphan se olla väärän kokoinen tuo pääsylkkykin edelleen, sitä epäilivät korjaamolla aikaisemmin. eli paineet ei mene ihan tasan työsylkyn kans... mutta testit jatkukoon :) jäi vaan tuo leiman saanti takajarrudynosta kiinni.
     
  13. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    onkohan kellään muulla palstalaisella moista vekotinta manuaalina...? meinasin vaa, et ois kuvasta nähny et onko samanlainen/minkälainen pää-/työsylkky
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jos mulla olisi sama vika,niin tekisin ton linjaston uusiksi.Siellä on mun näkemyksen mukaan joko paskaa tai joku repeemä.Mutta se on vaan mun mielipide.
     
  15. 4 wheel ride

    4 wheel ride 1st gear

    paljonko 6.5 td koneessa on vakiona "nyyttöneitä", ei vissiin hirveitä eroja 6.2 d koneen kanssa.
     
  16. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

  17. kuutio

    kuutio Gearhead

    päivittelin tossa syyshuollon yhteydessä akunkenkiä ja kaapeleita

    paremmiksi ja oikealta patterilta koneen päälle menevä maadotus oli

    melki poikki.. vaikka se kyllä tutkittiin edellisen rempan yhteydessä

    kohta olis tullu takuulla jtn outoja oireita

    startti muuttu selkeesti vihasemmaksi 8)
     
  18. kuutio

    kuutio Gearhead

    nii ja sitte vielä oma havainto tosta hehkuhommasta
    siis kun akunkengät ollu irti niin toihan antaa tosi lyhyen hehkun, käytännössä valo vaan vilahtaa

    tein tota päivitystä kahteen otteeseen, kun piti välillä kaupasta hakee lisää asennusjuomaa, niin kaks kertaa kokeilin

    3-4 kertaa virrat päälle ja toteaa ettei juuri hehkuta

    sitten TAUKO vaikka puol tuntia ja hehkutti normaalisti

    on näissä tietsikoissa omat omituisuutensa :poff:
     
  19. tst

    tst Gearhead

    Se taisi tämä ilmiö olla esteenä pääkatkaisijan laitolle :odroll: mutta tuo mun kosla kyllä hehkutti taas normaalisti pariinkin kertaan testattuani kun akunkengät oli puoli tuntia irti, no aamulla näkee hehkuttaako enää vai kaivetaanko fillari tallista :rotfl:
     
  20. kuutio

    kuutio Gearhead

    joo, tota samaa mietin..

    kylhän päävirtakatkasijat hyvä olis olla..
     

Kerro tästä muillekin!