Vanhojen autojen romuksi viemisestä sakot!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Puli-Song, 27.10.2011.

  1. take

    take 3rd gear

    Missäpäin mukamas ilmaiseksi hinataan paskat pois?
    Viime vuonna paikallinen vastaanottopiste olisi laskuttanut 250 poisviennistä. Hinauskuluja siis. Vastaanotto olisi ilmainen. Voit miettiä kumpi matematiikka voittaa. Minä maksan 250 vai mulle maksetaan 50. Erotusta tulee 300E. Mun hyväksi. Sillä saa kuule paljon kaikkea kivaa noihin harrastuksiin. Jos edes ilmaiseksi haettaisiin kotipihalta niin ehkä se olisi melko sama antaa ilman tai 50E:lla.
     
  2. Rzlli

    Rzlli 1st gear

  3. signet

    signet Gearhead

    Ainakin täällä Kouvolassa.Meillä kun pyörii nosturi sekä hinausauto tossa kylillä niin noukitaan paluukyyteinä/joutoajalla romuautot,yleensä jo samana päivänä.Mutta romusta emme maksa,sitä tulee pihaan muutenkin.
     

Kerro tästä muillekin!