Mercury

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mercman, 9.11.2011.

  1. pee5

    pee5 3rd gear

  2. Remu63

    Remu63 1st gear

  3. mercman

    mercman Gearhead

    mara

    Faktaa:
     
  4. hotit

    hotit Gearhead

    :-?
     
  5. perkele

    perkele Gearhead

    näin olikin...terkkui makelle.
     
  6. Vapiti

    Vapiti 1st gear

    Ei oo Kapina tietoa siitä leffabiilistä, mutta kun tää Sherwoodin biili on tuttu, niin tiedän ettei se ollut leffassa. En tiedä oliko tällä Jaakkolan aikaisella omistajalla Harrikkaa, mutta ainakin jonkun Arielin ja jotain brittisportteja sillä näin, Triumph TR4 tai 3 vissiin. Asuin pikkukundina niillä kulmilla. Saattaa olla eräs eräs Tampereella vaikuttava brittipyöräguru tämä omistaja, ainakin sen perusteella mitä hänen juttujaan olen VMPK:n palstalta lukenut.
    Vetokoukku on Karvan asentama. Yritin tätä itsekin Iveltä ostaa vissiin 1988, mutta ei koskaan päästy kauppoihin. Tuli sitten 1960 Country Sedan, joka päätyi Laakson Kimmon kautta muistaakseni Loimaalle.
    Mitä niihin lommoihin tulee, niin muistaakseni se oikea takaloksu sai siipeensä, kun vetari irtosi pyöränlaakerista vauhdissa ja tuli ulos. En muista tuliko jotain kolhua silloin kun tuotiin mun Ariel takakontissa jostain Walkka-ajosta.
     
  7. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Ainiin, näin tässä kesällä Cape Fearissa erästä nykyään Iisalmessa vaikuttavaa, iältään jo varttuneempaa pyöräharrastajaa. Hän kertoi että oli omistanut aikoinaan Etelä-Suomessa asuessaan (eli joskus 70-luvulla?) mustan -64 Mercury 4d HT:n, se oli sitten mennyt eteenpäin seisottuaan aika kauan vanhempiensa tallissa. Eipä tullut rekisterinumeroa kysyttyä...
     
  8. mercman

    mercman Gearhead

    maru

    no nyt
     
  9. M.K.

    M.K. Gearhead

    Mainiota Mercman!

    Ehkä mä yritän joskus sit saada sen ruottiin menneen takas, ton park lanen kaveriks tonne takapihalle ruostumaan...
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hianoo Mercman!
     
  11. ss-65 2d coupe

    ss-65 2d coupe 3rd gear

    vaasan lähistölle tulos rapakon takaa valkoinen 2 d ht -64 ...ja myytäväksi kuulemma!!!!
     
  12. makemydayjew

    makemydayjew 1st gear

  13. Geebe

    Geebe Gearhead

    [​IMG]

    Tämä sattui Ruissalossa telttanaapuriksi juhannuksena joskus 1981 +- 1v
    Tämä ei ollut kaverini AKG-1 vaan joku toinen, varmaankin tämä Remu63:n Keravalla vuonna -85 kuvaama. Ainakin vanteet ja eriparipeilit täsmää.
    [​IMG]
     
  14. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Aaw-ziis tosta Ruissalo 81+-1 on jo 30v.
     
  16. tcb62

    tcb62 Gearhead

    pakitteleva farkkurotzi kuski Iivari ( myös Markku mutta eri kuin Karva; You Zee.....)
     
  17. slitre

    slitre 1st gear

    vähä offtopic, mutta speden 60 luvun leffoissa oli Fomoco
    tuotteita, tietty punainen mustang, mutta oli muitankin, x-paronissa ja jussipussissa...oliko muita?

    tossa näkyy merkkuri AAF-

    http://www.youtube.com/watch?v=zEaBIOzJ ... re=related


    alkaen kohdassa 0.51 sekuntia



    btw, olin rallikuskin merkkurin kyydissä matkalla kerava-nikkilä...
    tais tulla kulloontien nopeusennätys silloin, kaasu pohjassa koko ajan... :lol:
     
  18. makemydayjew

    makemydayjew 1st gear

    -56 stw..
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mitä vittua? Kerava-Nikkilä? Mä ajoin tolla Marauderilla kun se mulle tuli niin niin kovaa että rikoin enkan vasta Hemi Chargerilla. Olin ton pätkän ajanu Marauderilla niiiin monta kertaa ennen kuin se mulle tuli ja niistä esim Cracy Cavan keikoista olis juttuva. Sitte joskus. Kun auto tuli mulle niin vaimon ja perheen kanssa mentiin Keravalle moikkaa tuttuja. Mukana myös Eetu pari kk vanha poikani. Vittu vuoden poliisi homokallio näki auton ja lähti perään vaikka mä en oo edes ikinä asunu Keravalla. Kusipää lähti perään ja mä poljin varmaan nopeemmin Nikkilään kuin tää crossi einari. Ei tallille koska toi slurkki ties mun tallin. Kaverin pihaan ja sieltä jatkettiin toisella autolla. Silloin siinä ei enää ollut loppuun ajettu horo 390, vaan meidän Sipoon tallilta Jussin 62 XL 500 Galagaxiesta fresh 352. Väänti ja kulki silläkin eikä vuoden poliisi homokallio saanu kiinni.
     
  20. slitre

    slitre 1st gear

    Mitä kettua? Kuskina rallikuskina tunnettu Jouko P...
     

Kerro tästä muillekin!