Gmc jimmy

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Temutin, 17.11.2011.

  1. Temutin

    Temutin 1st gear

    harmi kun ei saanu kuvia siitä.. se pesä näytti jo vähän halkeilleen, että se varmaan on sen vehkeen loppu.. se tuskin pelittää yhdellä nivelellä meinaan jos sen tupla hässäkän poistais ja jatkais kardaania, mutta tierä häntä.. kohtahan tuota nelikkoa rupee kelien puolesta tarvimaan.
     
  2. Mantariini

    Mantariini Gearhead

    Rockautosta osat
     
  3. sbf

    sbf Gearhead

    se pesä missä ne pallon vastineet liikkuu on toki prässättävissä irti ja sellaisen voi sit sorvauttaa uuden.ainakaan minä en sitä pesää varaosana löytäny.niin ja sorvautin uuden omaan mutta nyt kun ajattelee niin olis kannattanut ostaa koko akseli uutena, koska vähän jokapaikka mm liuku alkoi jo olemaan ehtoopuolella.
     
  4. Temutin

    Temutin 1st gear

    Nyt sain pöydälle ehjän käytetyn.. nyt kun tutkailin tarkemmin nuita niin tämä "uusi" on bensa vehkeestä muttei pitäis olla eroa?? ja vanhaan on vaihdettu putki näköjään jota on vielä jatkettu n:12cm , mutta "uuden" kardaanin kanssa näillä ei ole kuin 3 senttiä pituus eroa.. eli siis tämä uusi on n 3 senttiä lyhyempi.. riittääköhän tuo pituus kun en päässyt nyt sovittelemaan? kokonaispituus uudella on n 83cm ja vanha ois sitten 86cm... vai joudunko viemään jatkettavaks? ja sen 4 tuumaa se vehje on korotettu...
     
  5. Temutin

    Temutin 1st gear

    ja tosiaan rock autosta saa ton nivel hässäkän osissa.. mutta ne kun tilaa ja vie koneistamoon että tekevät kartaanista taas ehyen niin melkein huitelee jo hinta siinä uuden paikkeilla :-?

    on tää harrastaminen mukawata :wink:
     
  6. Temutin

    Temutin 1st gear

    noin 2 senttiä jää ulos jousto varaa kun on pyörillään.. eli varmaan täytyy joku holkki tehdä sinne jakiksen päähän että saa muutaman sentin jatkettu..

    samalla kattelin jakiksen öljyjä... n litran joutu lisää...

    ja yritin sitä palkkia kattella vähän taas mutta rupes :mad:
    ei kellään olis kuvaa miten se alkuperäsenä siellä möllöttää ni sais ees jotain osviittaa.. ja kuinka paljon tuota pitäs sitten laskea pakettia... nyt missä se paketti lepää niin takakulma on melko suorassa ja laatikon pääty on reippaasti enempi tuota kulmaa...

    kuvien kera tääkin olis helpompi selittää.. :D

    taka ristikko on melko tuoreen näkönen, mutta sekin jo väljä.. samalla huomasin että pinjonissa on myös välystä muutama milli elikkä perä remppaakin on tiedossa jossain vaiheessa :rotfl:
     
  7. sbf

    sbf Gearhead

    sopenkorvessa on sellanen kun autobaja.
    se omistaja jonkunverran harrastelee noit blazereita että sieltä varmaan löydät tietoa.
     
  8. Temutin

    Temutin 1st gear

    Ok! kiitos tiedosta.. käyn siellä jos en keksi miten sen toteuttaa muuten...
     
  9. Temutin

    Temutin 1st gear

    tuolal on muutama kuva niistä sähkäöistä minkälaista räpellystä sielläkin oli ja minkälaista sinne sitten yritettiin hätäsesti laittaa.. http://kuvablogi.com/nayta/3366738/
     
  10. mustonen

    mustonen 1st gear

    Tuon palkin vissiin pitäis olla pultattuna 'suoraan' rungon alapintaan. Ainakin tehtaan jäljiltä. Tee vaikka rhs 40x80x3 palkista koroke rungon alle.
    Tuossa oli kuva niistä sähköistä kuskin jalkotilasta, vuotaako hydroboosti paljonkin öljyä sinne lattialle?
     
  11. bootsi

    bootsi Gearhead

    Mahtaako tuo kone/laatikko pakettikaan olla ihan oikeassa kohtaa?? :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!