Olipa kerran.... johtokunta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 21.5.2011.

  1. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Ekkai sä vakavissas luule, että fyyra muuttais turkuun, vaikka täällä olis ilmaset tilat? Mä en niissä kokouksissa jaksa käydä just sen hesalaisuuden takia. Mä teen vaan duunit ja sillä selvä.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Sehän riippuu ihan turkulaisista. Jos kahdeksan hengen johtokunnasta oli kuus vaihtovuorossa ja lisäks puheenjohtaja, niin kahella bussilastillisella kokousedustajia on johtokunnan enemmistö ja puheenjohtajuus Turkulaisilla, ja nehän voi siirtää silloin koko järjestön ihan mihin haluavat.
     
  3. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    Pitäsköhän sua läiskiä ja herättää, että sä palaisit todellisuuteen. :poff: :poff: Tässähän on kohta 40 vuotta mennyt ja fyyra on edelleen pääkaupunkisudulla. Tuskin seuraavaan 40 vuoteen siirtyy yhtään mihinkään. Mut mähän en sillon enää kumita, muutaku tulijoiden listaa helvetin portilla. :mad:
     
  4. pontso

    pontso Gearhead

    entäpä jos savolaiset tulee kans ja hesalaiset kuuntelee niiden puheita ja niille tulee kotiikävä ja sit ne liitoutuu savolaisten kans ja vie fyyran savoon :oops: :cry: :poff:
     
  5. Jza

    Jza Double Gearhead

    Jätit lukematta kenties tarkoituksella viimeisen lauseen? Turkulaiset jos fyyraa pyörittäisivät, niin kokoukset lopetettaisiin kokonaan ja johtoon valittaisiin vähintään viidestä talousrikoksesta ja pahoinpitelystä tuomittu demari :rotfl:
     
  6. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    :rotfl: Nii, ja jos nyt on jotain salaliittoteorioita, mitähän ne sitte olisi. Jos Turuntauti tarttuisi fyyraan, sitte alkaa olemaan jo tosi hankalaa pysyä päättäjien toimissa mukana. Eiköhän täällä Turussa ole ihan omasta takaa tarpeeksi ongelmia siltoineen ja parkkitalo veivauksineen.
     
  7. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Tämähän kuulostaa mainiolta :poff:
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Että tällaista. On tää kummallinen yhdistys tää FHRA. Jäsenistöä koskevista asioista ei ole suotavaa keskustella eniten jäsenistön käytössä olevalla keskustelupalstalla. Sitten kun niin kuin toivotaan teet ja jätät asian viralliseen kokoukseen esiteltäväksi, niin saat vastaasi huutomyrskyn ja naurunremakan johtokunnan hämmentyneen ilmeen kera. Kyllä oli hauskaa seurata eräiden nimeltä mainitsemattomien kiemurtelua johtiksessa ja muutaman täysääliön möykkäämistä salissa. Ihmettelen vaan, että missä ihmeessä niistä FHRAta koskevista asioista pitää puhua jos jäsenkokouksessa ei yleisen kaaoottiisuuden nimissä niin voi tehdä ja harrastajien suosimalla palstalla sellainen ei ole suotavaa. Kertoisko joku.

    Ei vissiin kauheesti enää muuten naurata toi kokouksessa esitelty kohta 7.5. Yhtään kommentttia sitä vastaan tai sen puolesta ei ole tullut. Kuitenkin useampikin nimimerkki tähän topiikkiin kirjoittaneista oli paikalla. Mikä mättää. Kertokaa nyt joku muutakin, kun tommoset asiat ei kuulu tänne vaan kokouksiin. Kokouksiin kun niitä ei kannata näköjään tuoda kun niitä ei saada yleisen hässäkän vallitessa käsiteltyä. Enkä tarkoita pelkästään tätä juttua, vaan muutenkin täällä käsiteltyjä asioita jotka ovat juuri sellaisia kun ne on tänne kirjoitetut. Ihmettelen vaan, että 80 henkilöä vajaasta 2000 jäsenestä saa päättää naureskelullaan ja huutoäänestyksellään hiljaisen ja odottavan johtokunnan edessä, miten oikeasti tutkintaa vaativiin asioihin suhtaudutaan. Mutta jos tää on maan tapa, niin olkoon sitten :rotfl:

    Mutta niinkuin jo useampi on sanonut, on kokous pidetty ja jäsenistön tahto saatu vallalle. Näillä siis mennään. Toivotaan, että seuraava johtokuntamme on osaavampi ja varovaisempi tekemissään päätöksissä. Mä tyydyn siihen ja annan asian puolestani olla. Olenhan jo useasti todennut, että se tärkein eli älyttömän kallis vuokrasopimus saatiin järkeistetylle tasolle ja se on täällä keskustelleiden jäsenten ja asiaan mielenkiintoa osoittaneiden ansiota. Näillä siis mennään kohti parempaa huomista. Rehellisesti ainakin toivon niin :rotfl:

    Ps. Alkää kyselkö siitä 7.5 kohdasta multa YVllä tai sähköpostilla niinkuin moni on tehnyt. Toimistolta tiedon voitte saada, mutta mä en sitä palstalle riepoteltavaksi heitä. Asiahan on jäsenistön päätöksellä loppuunkäsitellty ja munkin osalta vain ilmoitus siitä viimeisestä pisarasta, miksi johtokunnasta lähdin. Toivottavasti edes joku paikalla ollut ymmärtää eroamiseni syyn nyt paremmin. Jos ei, niin mulle se on ihan sama. :rotfl:
     
  10. Putte

    Putte 1st gear

    Itse en huomannut kokouksessa mitään kaoottisuutta vaan pääasiassa asiallista keskustelua. Toki siellä joku ylilyöntikin oli, mutta nehän ovat normaaleja noissa kokouksissa eivätkä saaneet kokousväeltä minkäänlaista kannatusta. Näinköä erilailla voi kokousta katsoa.
     
  11. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead


    Miksi veivaat sitä 7.5 kohtaa jatkuvasti jos et siitä halua keskustella?
    Sä oot veivannu tätä asiaa nyt jo kolme kertaa kokouksen jälkeen, aina tuoden sen uudelleen esiin, kuitenkaan kertomatta asiaa.

    Minun mielestäni sinä alat vaikuttamaan huomionkipeältä "tapaukselta" minkä pitää päästä aina olemaan oikeassa ja sanomaan viimeinen sana.
     
  12. rane58

    rane58 Double Gearhead

    :poff:
     
  13. C-barge

    C-barge Gearhead

    En mä tiedä mikä ihmeen salaisuus toi asia on. Kyse siis oli siitä, et FHRA:lla oli joku diili tekeillä mistä kuulemma toimitusjohtaja yritti vetää välistä ja johtokunta jätti asian tutkimatta. Mul ei oo mitään käsitystä et minkälaisista summista on kyse tai et millanen tää väitetty välistävetoyritys sit lie, mut sellanen sattuma kävi et törmäsin ite yhrn ex fhra aktiivin ja toisen kilpailijajäsenen kanssa tohon toisen osapuolen neuvottelijaan ennen kun asioista oli vielä mitään nimiä paperissa, ja ihan perätön väite ei lie. Hemmo tuli ite juttelemaan kun kuuli tän ex aktiivin, jolla siis ei ole mitään tekemistä DS325:n kanssa, sättivän fyyraa, ja siinä sitten keskusteltiin enemmänkin. Itse diiliä rakentaneet, sittemmin irtisanoutunut J.Nykänen sekä toinen silloin fyyralla töissä ollut sai kyllä ihan puhtaat paperit neuvotteluista ja TJ tän mukaan tuli kuvaan vasta loppumetreillä.
    Mut en mä nyt tiedä et onks tota asiaa tarvetta loputtomiin vatvoa; siinä ilmeisesti on käynyt virhe johtokunnan osalta, joka ainakin kokouksessa vaikutti aikalailla tahattomalta, ja mitäänähän väärinkäytösyritystä siis ei ole näytetty toteen. En tiedä mut luulen, et johtokunnassa tohon aikaan kuohu enemmänkin ja tutneita puolin ja toisin lienee ollut pinnassa. Sen lisäks, noi johtokuntalaiset ei ole mitään ammattilaisia vaan jäsenistön valitsemia luottamushenkilöitä. Mun mielestä niiltä ei voi edes odottaa mitään virheettömyyttä, vast siinä vaiheessa asiassa on enempi selvittelyn tarvetta jos kyse on järjestelmällisestä väärinkäytöksestä, eikä ainakaan johtiksen reaktioista päätellen tossa tapauksessa niin vaikuttanut olevan. Oon aika varma, et tollasiin asioihinkin tulevaisuudessa suhtaudutaan tarkemmin, mut ei juuri tuota asiaa mun mielestä ole tarpeen yhtään sen enempäää vatkata. Sit on toinen juttu jos tollasia 'laiminlyöntejä' ilmenee lisää, mut ainakin kokouksessa nähdyn perusteella toi ettei johtokunta ollut asaiaa tarkemmin selvittänyt tun tu olevan aidon hämmästyttävää johtokunnalle itselleenkin. Se amaatööri luottamushenkilöille mun puolesta suotakoon.
     
  14. transport01

    transport01 3rd gear

    Tahallisuuttahan noissa vastuissa katsotaan. Aika harvoin tahattomasta mitään mitään rangaistaan. Jos kyse oli tuontyyppisestä asiasta ja olisin ollut johtokunnassa, niin tuo olisi ollut minulle syy jäädä johtokuntaan, vaikka olisin muuten ollut eroaikeissa. Yksikin aktiivinen johtokunnan jäsen pystyy käytännössä tappamaan tuollaiset yritykset todella tehokkaasti.
     
  15. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kiitokset Mikkikselle asiallisista kommenteista :rotfl:

    Mun puolesta nää tän ketjun asiat saa jäädä tahän kun kerran uusi ja VALOVOIMAISEMPI sekä OSAAVAMPI johtokunta on saatu kasaan. Toivotaan, että tää uusi johtokunta tekee parempia päätöksiä kun se edellinen, jonka edesottamuksia täällä olen osaltani arvostellut. Nythän se edellinen on historiaa ja uudet tuulet puhaltavat yhteisessä FHRAssamme, eikä kukaan enää usko edellisvuosien virheiden ja keskustelua aiheuttaneiden tapahtumien toistuvan. Sellainenhan ei missään tapauksessa enää ole mahdollista kun vasta Viitisen vuotta on joutunut samojen asioiden kanssa täällä arvuuttelemaan. Onneksi semmonen on nyt ohi :rotfl:

    Kiitokset kuitenkin palstalaisille aktiivisista mielipiteistä ja vaikuttamisesta. Jos noin 2000 jäsenestä vain 80 mielipide kokouksissa tulee kuulluksi, niin täällä heistä loputkin saavat äänensä framille. Uskaltakaa siis kysyä ja tuoda mielipiteenne esiin , niin hyvässä kuin pahassa. Omalta kohdalta toivon, että jatkossa vain siinä hyvässä. Nähtäväksi jää :rotfl:
     
  16. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    näyttäisi kyllä enemmänkin siltä,että just sun puolelta noi asiat ei saa jäädä siihen,kun kokoajan jatkat saman venyvän nauhan veivaamista,vaikka jo ties kuinka monta kertaa oot sanonut että asiat saa sun puolesta olla.
    Raskasta luettavaa. Alkuunsa sulla oli ihan hyviä pointteja ja jotain juttuja varmasti parantui sun avautumisen takia,mut lopeta jo se jankkaaminen hyvä mies.
     
  17. pontso

    pontso Gearhead

    se pointihan noissa avautumissa oli DS325 että ne herätti keskustelua ja useamman ihmisen kommentit niin vasta kuin myötämäes ja ehkä siinä oli pientä tahallista kärjistämistä mistä saatiin noi hyväveli puolustukset myös takajaloileen . jos tähänkin topikiin olisi heti vastattu , TURPA KIINNI SIAT ETTE MEITÄ ARVOSTELE , ja tämä olisi heti lukittu niin ei olisi tullut mitään keskustelua koko suomen alueella ja taas oltaisiin vain kyräilty ja maksettu kaikki mitä pyydetään ja kyräilty lisää ja huhut olisivat vaan lisääntyneet teboilin kuppilassa :mad: :argue: :poff: :soosoo: . ehkä tämä keskustelu sai aikaan jonkunlaisen ilman puhdistuksen ja saataisiin sitä avointa tiedottamista aikaiseksi tuolta kerhon puolesta paremmin , toivotaan !
     
  18. Porsas

    Porsas 3rd gear

    Overdriven ylläpito voisi nyt poistaa tämän threadin nyt kun kaikki mahdolliset tahot on saatu julkisesti haukuttua ja nolattua, ettei jää tulevien sukupolvien painolastiksi.

    No affiliation, kauheeta vaan katsoa tällaista julkista kirjoittelua.
     
  19. ransu68

    ransu68 1st gear

    Overdriven ylläpito voisi nyt poistaa tämän threadin nyt kun kaikki mahdolliset tahot on saatu julkisesti haukuttua ja nolattua, ettei jää tulevien sukupolvien painolastiksi.

    No affiliation, kauheeta vaan katsoa tällaista julkista kirjoittelua.



    Eikös se oo hyvä että julkisesti kirjotellaan? Nytkin fhra säästi mukavan summan rahaa ku kirjoteltiin? Vai onko niin että HAVAITUISA epäkohdista tarvii pitää turpansa kii?
     
  20. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Ole hyvä Luigi..
    Mut voisitko laittaa noita sun suosikkihymiöitä, eli vihreitä pyöriviä palleroita vähemmän, aina kun ei tiedä mikä on tarkoitettu sarkasmiksi, vitsiksi, vittuiluksi tms. kun aina perässä on toi hymiö. :rotfl:


    Toivottavasti nyt lopetit tän veivaamisen ja seisot sanojesi takana. Kiitos.
     

Kerro tästä muillekin!