Vantaan varjocruising 04 kuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Anonymous, 18.5.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Onk perjantaina, onhan?
     
  2. Jona

    Jona 1st gear

    Tämä kiinnostaa minuakin, eli mitä missä ja milloin. Vois tulla Mustia ulkoiluttamaan. En oo oikein vielä tapahtumista perillä, eka jenkki alla nyt neljättä viikkoa.

    -Jona
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    klo 21 aikoihin alkaa Heurekan parkkipaikalle ilmestyä kalustoa.

    Vantaan harrasteautot ry:n sivuilla saattaa olla jotain
    http://www.vanhary.org/
     
  4. Slas

    Slas Gearhead

    Mikäs 'varjo' se on? Onhan tuo ollut jo vuosia ja kruisaajan kannalta meno on ollut paljon rauhaisampaa ja mukavampaa kuin Helsingissä keskikaljateinien seassa puikkelehtien. Minä ajattelin poiketa.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Se on vitsi, olen käynyt jo vuosia siellä. Alkuaikoina kun nuo automäärät oli aika pieniä, no ei sielä vielä nykyisinkään mahotonta tungosta ole, niin silloin tuli tuo "varjokruisinki"-nimitys. Ja oikeassa olet niiden pussikaljateinien suhteen, loistavat onneksi poissaolollaan tiksissä. En käy enää jäähallin maksullisessa kuminpolttoparkissa, ei oikeen sytytä. Alkaakohan sitä tulla vanhaks???
     
  6. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Täytyy tulla. Mä tuun sinne muovipussin kanssa keskikaljateiniks, että olis vähän enempi cruising fiilis.
     
  7. veekasi

    veekasi Gearhead

    Muista työntää pää jokaisen ohimenevän auton sisään ja sönkätä jotain...**ttu polta kumii...onks tässä mum..mumsolohko...mullakin on **ttu semmonen peli himas **ttu :grin:
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Joo, ja jos maksaa mulle pullopantin, niin voin sitte rikkoa tyhjän :grin:
     
  9. ruuvari

    ruuvari 2nd gear

    Kylläjees. Vantaan cruising on tänä perjantaina. 21.5. Ei se oikein mikään varjo cruising ole vaan paremminkin sade cruising. Ei siellä muita örveltäviä idiootteja kaivata kuin allekirjoittanut. Minä olen maksanut örvellyslisenssistä kalliin hinnan. Kaikki lisenssittömät örveltäjät saavat haasteen tekijän-oikeus loukkauksesta. :-x
     
  10. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Ei taida olla varaa tulla, tuli viime perjantaina örvelletyy vähän liikaakin...tietääkö joku paljonko suurinpiirtein maksaa kerrostalon ulko-oven lasi asennettuna?
     
  11. MustangSally

    MustangSally Gearhead

    Olihan siellä muutama ihan tosi nättikin peli :smile:
     
  12. Jona

    Jona 1st gear

    Oli joo hienoja autoja, ottiko kukaan kuvia?
    Olis kiva katella.

    -Jona
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    löytyiskö niitä vantaan cruisingkuvia joltain? oliko nopeita autoja liikkel??
    kiitos jos kuvia löytyis!!!
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    oli niin nopeita, ettei tarttunut edes kameraan
     
  15. fe390

    fe390 Gearhead

    Kuvia otettiin, mutta uusi tietokoneeni hylkii kameraa joten niitä ei ole vielä saatu sivuille.

    Jos jollain on vinkki miksi tietokone sanoo että kameraa ei ole kytketty koneeseen, vaikka johto onkin tankasti USB liittimessä kiinni, niin kertokoon.
    Kone on Fujitsu Siemens, Kamera HP ja käyttis Windows 2000.
     
  16. HenkkaS77

    HenkkaS77 1st gear

    Väärä USB-portti? Kokeile laittaa kameraan virta päälle kun kytkettynä USB:hen.
    Faijan kone sanoo Ixukselle ettei ole kytketty jos ei oo päällä.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: HenkkaS77 2004-05-27 16:34 ]</font>
     
  17. fe390

    fe390 Gearhead

    Eipä auta. Kaiken näköistä on kokeiltu mutta ei toimi. Kone käyttäytyy kuin USB-porttia ei olisikaan. Täytynee turvautua ammattiauttajaan.
    Mutta alkuperäiseen aiheeseen palaten, kyllä niitä kuvia vielä tulee.
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    lataapas usb 2.0 ajurit niin sitten pitäis toimia, lukee muistaakseni ihan hp ohjekirjassa ja itse jouduin saman homman tekemään ennen kuin kone tajusi kameran olevan kiinni.
     
  19. fe390

    fe390 Gearhead

    ajureita on yritetty asentaa tietokoneen ja kameran levykkeiltä, Windowsin updeittaussivuilta, googlaamalla ja vaikka mistä mutta ei onnaa. Jos tiedät mistä saa asennettua, niin kerro ihmeessä.
     
  20. fe390

    fe390 Gearhead

    no nyt toimii. cruising ja muuta kuvaa tulossa lähipäivinä vanhan sivuille.
     

Kerro tästä muillekin!