Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    Näin se tietysti on ja jääpäs sitten vanha hätävaraksi.
     
  2. tst

    tst Gearhead

    Pitääkös vetarikin irrottaa kun alapallon vaihtaa?
     
  3. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Ei tartte. Jokainen tyylillään, tulee tietysti enemmän "tilaa" mätkiä lekalla kun ei se vetari oo siinä tiellä...
     
  4. border013

    border013 1st gear

    Ongelma poistui uudella jakajapaketilla. Nyt kun saatiin ennakko säädettyä vielä kohdalleen niin tuntuis olevan vetojakin ihan kivasti entiseen verrattuna. Vaihtamalla paranee...
     
  5. tst

    tst Gearhead

    Onkos kukaan onnistunu rasvanippaa laittamaan noille etupyörän laakereille?
    Se tais olla aika hintava jos koko napa pitää uusia :odroll:
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Sen rakenne kestovoideltuna on sellainen että ei sitä nippaa sinne helpolla saa jos ollenkaan.
     
  7. tst

    tst Gearhead

  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    Muista että tuon painoiseen mötikkään tulee melkoisesti rahtikuluja.Voi löytyä härmästä samaan hintaan.
     
  9. tst

    tst Gearhead

    Joo 80€ nosti postikuluja kun kasassa oli 231 euron tavarat
     
  10. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    +tulli ja alvit.
    225euroo maksaa tuohon -95:seen paikallisesta varaosaliikkeestä(american autoparts). Kysytty tänään.
     
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    +jos paikkakunnallasi ei oo tullipostia ja matka sinne on kohtuuttoman pitkä niin saattaa tulliselvitys esim itellan toimesta maksaa päälle 20e
     
  12. freeride

    freeride Gearhead

  13. tst

    tst Gearhead

    Kovasti samannäköinen palikka mutta joutunee purkamaan koko keksinnön ettei mee rautaa sisään reikää poratessa :odroll:
     
  14. sbf

    sbf Gearhead

    Muistaakos joku paljon 6.5td:n kampiakselin runkokaulan mitta on stanuna?
     
  15. freeride

    freeride Gearhead

    amerikanjantteri meinaa,että magneettisella poranterällä ja siinä vielä vassut päällä,tätä ongelmaa ei ole.ja lopuks vielä o-rengas koukulla kalastellu kaikki pienimmätkin hiput pois.


    I drilled the bearings dead center with a small magnetized and greased bit. Next I used a 7/32" (or#3) bit to enlarge the outer part for 1/4"-28 threads. Next I probed the hole with a magnetized o-ring pick to make sure all metal was removed.

    ja aika pitkän pätkää se samoilla lakruilla on päästelly..

    I have personally put 341k miles on these bearings since installing the '96 Dana 60 axle back in 2001 shortly after I bought the truck from a body shop. Before buying the truck I failed to notice that a Dana 44 had been installed in place of the original so I had to buy a good used axle. If the bearings are original to the replacement axle, which had 126k on it when installed, then they have about 467k total miles on them. Even after all these miles they are still in pretty good condition. The driver side bearing does have a tiny bit of play in it at this time.
     
  16. Ama83

    Ama83 1st gear

  17. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    Oli kyllä aivan sairaan hienoo käydä kengittää gemssiä destian varikon kentällä rinkii ku lunta oli pikkusen :D nelikko päällä ja takavedolla melkoisen pitkiä luisuja. Meinas alkaa lapsettamaan ihan... Kunhan lunta tulee paljon, niin pitää sitten kokeilla et mimmoses hangessa se vielä liikkuu. Sitte ku loppuu liikkuminen, niin pitänee avuksi kaivaa liu gongi. Kyllä se melko hyvin lähtee kolmosella menemmään nelikko päällä iloisen näkösesti, alkoi vaan varastojen välit käymää pieneks 6m lotkolla poikittain reipasta tahtia edeten.
     
  18. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Näitä sivuja kun alkaa olla pikkusta vaille pirusti, niin viitsisikö joku ystävällinen sielu linkittää sivun, jossa olis ohjeita tai kuvia mekaanisen hukkaportin tekoon 6.5 TD:hen? Entäs ahtopaineentunnistimen eliminointi tietokoneelta?
     
  19. tst

    tst Gearhead

  20. paskamaha

    paskamaha 1st gear

    Vielä helpompi tapa värkätä on kun ottaa ne kaks kalvon kiinnityspulttia auki,kello pystyyn,rälläkällä poikki heti kalvon takaa,6mm jenkatangon pätkä heftillä kiinni vanhaan tankoon,dodgen laatikon accumulaattori jousi ja prikka siihen + 6mm mutteri.Ton tekee vartissa konehuoneessa
     

Kerro tästä muillekin!