Uusi Mobilisti lehti....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mercman, 3.5.2007.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Uusin lehti ostettu ja hartaasti luettu. Kommentia on paljon, mutta kirjoitan vasta kun olen Impalan kanssa puhunut ja 68 antaa luvan siiheen. Jusu 0468842018 soittaa sulle huomenna. Puhuttavaa on paljon, mutta rajoitetaan se nyt 68 Impalaan. Amen.
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Olipa mukava turista Rebelin kanssa kaikesta, paljon jäi vielä puhumatta.
    Lisää tarinaa luvassa tänne(kin) lähiaikoina.
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kiitos Jusu. Joskin olen hieman pettynyt kun et kirjoittanut enempää mitä puhuttiin. Mä pyysin sitä kun en itse pysty. Sulle pystyin äsken puhumaan. Sekin taitaa olla viimeisiä? Kirjoitus ei enää tahdo sujua. Sanomaa on ja niitä sulle äsken puhuin. Ei mulla tarve, mutta me saatiin yhteisymmärrys? Mulla tarve että sä kirjoitat siitä tänne.
     
  4. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Älä hätäile Simo, kaikilla on parempia ja huonompia hetkiä, mä uskon että vielä tulee parempia ja silloin sä saat itse kertoa. Multa ei tarinaa synny läheskään samalla tavalla kuin sulta ja nämä jutut vaatii sun kertomistyylin ollakseen mitään.
     
  5. homer

    homer Double Gearhead

    Mikäpä se piristäisi paremmin flunssaista sairaslomapäivää kuin postiluukusta putkahtanut uusi Mobilisti.
    Oli sitten juttua entiseltä kotikylältäkin ja eikös nuo olleen Mersun taustalle löytäneet kylän ränsistyneimmän talon.
     
  6. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Olenkin ollut hiukan kateellinen Mobilistin toimituksen kyvystä löytää niin upeita kuvausympäristöjä.
     
  7. xp

    xp Gearhead

    Joo, Mobilistin kuvat on ollet pitkään upeita. Taustat hienoja, kuva terävä, valaistus kunnossa. Oikeita lehtikuvia, eikä sellaisia huitaisuja tallin pihalla joita kuka vaan räpsii.
     
  8. orlovi

    orlovi 1st gear

    Onko muilla sivut 36,37,40,41,44,45,48 ja 49 kokonaan valkoisia ja noiden välissä olevat sivut ihan kummallisen sävyisiä? Vai onko tämä painokoneen tuotos ainoa lajissaan?
     
  9. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    ei ole ,paperit on sotkettu kuvilla ja teksteillä :D
     
  10. xp

    xp Gearhead

    Ja lisäksi vielä nuo 50-luvun Pikes Peak kuvat. Niistä pitäisi jokaisen hot rod-lehden olla kateellinen.
     
  11. pas2

    pas2 Gearhead

    Yllätyin kun "eräs iltalehdissäkin tunnettu sotkamolainen harrastaja" KYSELEE että mistä autosta osa on :eek: :rotfl:
     
  12. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    KBL:n jutut alkaa kyllä pikku hiljaa väsyttämään: teit niin tai näin, niin aina menee väärinpäin. Kovasti kyselee osavinkkejä tms. mutta kuka sille viitsii mitään viestiä laittaa kun seuraavassa numerossa jupistaan ko. viestistä tai jostain sen sivulauseesta / rivien välistä luetusta kolmella eri sivulla.

    Mutta pakko ne on silti kaikki lukea :D
     
  13. Vemppu

    Vemppu 1st gear

    Jou, minua(kin) tökkii tuo KLB mutta onneksi moblassa se on paremmin kurissa kuin Höpilistissä :) Höpilistiä väsyttää lukea kun siinä sitä "asennetta" on sen verran vahvasti tarjolla :/

    ONNEKSI Höpilistä ei kuitenkaan ole pakko lukea vaan se on vapaa valinta :rotfl:

    Mobilisti lehti on ehtaa takorautaa 8)
     
  14. T-bird

    T-bird Gearhead

    Sehän on juuri Mobilistin Suola :eek:
     
  15. Buick55

    Buick55 Gearhead

    Näyttäis olevan tulossa taas mielenkiintoinen numero(huomenissa?)ja aivan mahtavan hieno kansikuva,miten sitä saa nyt nukuttua,niin ja jossei se sitten tulekkaan huomena :lol: ?
     
  16. homer

    homer Double Gearhead

    Mutta kun pitäis olla päivä työmaalla raastavan epätietoisuuden vallassa jotta onko postiluukusta tippunut muutakin kuin joulukortteja. Tiedä vaikka huomenna posti toisi molemmat eli perinteisen sekä seniorin.
     
  17. mike-79

    mike-79 1st gear

    Loistava numero jälleen. Veronkierto-erikoisnumero :lol:
     
  18. Remu63

    Remu63 1st gear

    Pikaisella vilkaisulla tuhti lukupaketti jälleen. Ja mielenkiintoista kuva-aineistoa ovat löytäneet(taaskin) :D
     
  19. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Ei tullu lehtee, lasku vaan...
     
  20. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Ei tullu lehteä mullekkaan, mutta mullekkin tuli lasku, tosin mainoksesta...
     

Kerro tästä muillekin!