Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. vesaku

    vesaku 3rd gear

    Mistä löytyy hehkunsulakkeet , vanissa ne oli tulipellissä mutta -93 pick up K3500 ei löytynyt samoiltapaikoilta, varmaan täältä löytyy tietoa?

    Kiitos!

    -vesaku-
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tuota ajattelinkin.Onkos se ainoa ero noissa moteissa kun suomesta kyselin mottia niin ensimmäinen kyssäri oli että onko ilmastointia autossa.Ei se putki ollut paikallaan vanhassa.
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mitäs jos tollaisella öljynvaihto pumpulla vaihtais lootäölpät niin montakohan kertaa pitäis imasta että kaikki öljyt tulisi vaihdettua?Turbiiniin varmaan jää aika monta litraa.
     
  4. overdrivw

    overdrivw 1st gear

    Jos ihan kaiken haluaisit saada vaihdettua imemis-/lisäämistekniikalla niin äärettömän monta kertaa tarkkaan ottaen joutuisit toistamaan toimenpiteen :eek:

    Noin 80% vaihtoon päässee noin neljällä tai viidellä imukerralla, olettaen, että saat imettyä kerralla viitisen litraa :odroll:
     
  5. MTN

    MTN 1st gear

    Hei kaikille. Nyt löytyy Etelä-Savosta yksi pickup harrastaja lisää.:) Jos on tarvetta vikakoodin lukemiselle tai jollekkin muulle ropaamiselle niin löytyy GMTD SCAN Tech apua tarvitseville.
     
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tervetuloa joukkoon tummaan. :D
     
  7. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    nyt ei taas muista eikä löydä... eli paljonko pitäis olla takana spacerissa leveyttä, et olis melkein etupään kans yhtä levee?

    mistähän yleisimmin vuotaa paluulinjalta polttoainetta lohkojen päälle väliin? kerää siihen polttoainetta, siitä sitten lorahtaa alaspäin ja vaihdelaatikon päälle. eli sotkee käytännössä öljypohjasta vaihdelaatikon peräpäähän asti... mutta ei sitä siis nyt ihan älyttömyyksiä tule. pikku lammikko jää alle niinkuin ennenkin. suodattimen jalassa jokin tiiviste, paluuletkut kovettunut, tms?
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Paluulinjassa paine on 0 jos vaan linja on auki. Painepuolella on noita klemmariliitoksia enemmän kuin yx ja ite IP on pikkasen paineen alaisena koko ajan. Mekaanisen ennakonsäädön "stefa" esim. on niin pahassa paikassa ettei heti hokaa jos se falskaa ja kaasuvipukin O-renkaitten tiivistämä.
     
  9. mikniemi

    mikniemi 3rd gear

    2" spacerit:

    [​IMG]
     
  10. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    Arvelinkin, 1,5" tai 2" taakse leveyttä lisää.

    Mites tuo paluulinja, voiko letkut kovettua sen takia vuotaa vai olisiko ennemmin suodatinjalassa vika... Tiivisteissä siis.
     
  11. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Saako jostain kioskista ns. front end kittejä ´96 4wd Subbeen,vai pitääkö joskus tulevaisuudessa ostaa joka etupään palikka yksitellen?

    Sitten olisi myynnissä ylimääräinen aika asiallinen ´95:nen Suburban:

    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=228093
     
  12. border013

    border013 1st gear

    Onko kellään kokemusta offitarvikkeen kauppaamista spacereista 1,5" http://www.offroadtarvike.fi/verkkokauppa/parts/client_view/51375/152 ja saako noita 2" specereita jostain kotimaasta? Netistä en härmäläisiltä toimittajilta löytänyt... (6 pulttiset aksilat kyseessä)
     
  13. rkr

    rkr Gearhead

    Voin vaan kuvitella kuinka takana ajavat kiroo kurakelillä :rotfl: Ota nyt noi kuraläpän poikaset pois, ei niitä maastokuorkissa vaadita.
     
  14. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Mulla oli (tai on edelleenkin tallin hyllyssä) 1,5" spacerit takana, vanteena 8" leveä ja ET 0. Oli just sopiva, pysy juuri ja juuri takakaaren sisällä tollanen 305 levee rengas. 2" tarttee jos on joku kapeempi vanne. Tietty mitä kukakin tavottelee... :rotfl: . Noille nykyisille 10" leveille (ET -25) en kehdannu laittaa, tulee muuten aika reilusti ulos kaarista... Etupäässä tarviikin levikettä kaariin sellasen 50-60mm per puoli...

    Tos olis pihassa yx Subbari missä olis vielä reilusti enemmän levittävät kympin vanteet ja leveemmät renkaat, silti pysyy ainakin melkein kaarien sisällä kumit, edessä Metron monsterilevikkeet. Määkin tarttisin sellaset omaani.
     
  15. Panzertruck

    Panzertruck 1st gear

    Änkeänpä porukkaan :D Ostin taannoin -94 vuoden C2500 GMC Suburbanin, SLE mallin vieläpä.
    Haluaisin vaihdella alkuperäisen radion CD-soittimeen, mutta sepä on tuossa kolmiosainen, koostuen itse radiohärpelistä, 5 EQisesta kasettisoittimesta keskemmällä kojelautaa sekä kaasupedaalin yläpuolella olevasta boksista. Kysyisinpä siis, että onko kellään mimmosta tietoa, että toimiiko tuo boksi vahvistimena vai mikä lienee suurempi tarkoitus sillä?

    Kasettisoitin on nyt irroitettu ja tilalla on Metran asennuspaneeli ja uusi soitin, mutta vain kytkemättä. Mietin, että voiko omalla vahvistimella varustetun radion kykästä johtosarjalla kiinni boksista lähtevään johtonippuun vai pitääkö tuo mystinen loota kiertää, virrat ottaa muualta ja kaiuttimet piuhoittaa uusiksi vaiko mitä häh, kyselee tietämätön?
     
  16. haahuilija

    haahuilija 1st gear

    Kertokaas.

    Ongelmana keskuslukko. kaukosäätimestä aukeaa takaovi satunnaisesti kun auto käy. sammutettuna ei koskaan. rele ratin alla napsahtaa kyllä. Vika tuli laakista. Samalla lakkasi muut ovet aukeamasta kaukosäätimestä, lukuunottamatta kuljettajan ovea joka toimii moitteetta. Lisäksi kertoisin että jos on mitä oudompia käyntioireita niin ne ainakin vähenevät uudella pdm yksiköllä. Kerran vuodessa....
     
  17. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Re: Kertokaas.

    Ollu kans samoja oireita joskus.. Takaoven syynä ollu hapettuneet kosketus pinnat niillä "jousi" tapeilla. Kun aukes vaan ainoastaan kuskin ovi ni syynä oli patterien loppuminen kakesta :eek: Virtaa kun riitti vaan siihen yhteen kertaan :-?
    Mut ei kai niin hyvää tuuria olekkaan että noilla se korjaantuis :mad:
     
  18. kuutio

    kuutio Gearhead

    Hyvät Joulut lajitovereille!
     
  19. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    samoin muillekkin jouluja ja uusia vuosia toivotellen täältä kymenlaaksosta.
     
  20. RockAnA

    RockAnA 2nd gear

    Hyvää joulua myös täältä
     

Kerro tästä muillekin!