Moottori kallellaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Karpov, 21.12.2011.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Niin eihän tuota pakko ole oikoa, jos ei mitään haittaa. Tuota tärinää tms en ol tosiaa huamannu.
     
  2. tb60

    tb60 3rd gear

    Onkohan tuo suurikin salaisuus, mistä autosta on kyse? Mun Mustangissa myös kone apparin puolelle vinossa about saman verran.
    Purin jo vanhat moottorinkiinnikket pois, joista toinen oli korkea ja toinen matala malli. Vähän auttoi kun laitoin uudet, silti jäi vinoon.
    No, kuskinpuolen etukulma on joskus saanut tällin, niin etuaisa vähän ylhäällä ja vähän oikealla. Seurauksena ylätukivarsi kääntynyt vähän myötäpäivään, niin ei saa casteria plussan puolelle. Paras arvo säätö tapissa, -3,5 astetta. No menossa Autorobottiin lähiaikoina.
     
  3. overdrivw

    overdrivw 1st gear

    Yrittääkö se mennä vastaantulevan kaistan yli vasemmalle käännyttäessä :odroll:
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    No voi stna, elin siinä uskossa että jo alus kerroin. Oldsin 350 vm 69 istutettu 81 cutlassiin joten tämän suhteen ei pitäs olla asennushaittoja.
     
  5. tb60

    tb60 3rd gear

    Jep, eikä meinaa oikein palauttaa. Pari tuhatta mailia tuli kesällä kiemurreltua, josko ensi suvena kulkisi vähän suorempaan.
     

Kerro tästä muillekin!