Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tämä olikin mun eka ja vika kulutus testi.Korttii on ollut hallussa vuodesta 82 lähtien ja autoja on ollut noin 25kpl joista amerikan Joen tekemiä 7kpl.
     
  2. palontie

    palontie Double Gearhead



    On se aivan mieletöntä tuo kulutus ero autojen kesken!
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kukas se toinen kaveri on sun lisäksi?Aika vähän aikaa oot täällä itse hillunut ja aika agreevisisti kirjoittelet.Minä tiedän ainakin täältä pari tyyppiä jotka myyvät osiaan ja auttavat myös näin kysymyksiin.Kannattaisi pitää pää kiinni jos ei ole MITÄÄN sanottavaa,voi nimittäin loppua sulle kommentointi pahimmassa tapauksessa myös meille jotka ystävällisesti on saanut neuvoja ja osia kilpailukykyiseen hintaan.Hyvää uutta vuotta kaikille ja varsinkin teille kahdelle jotka auttavat meitä näiden ritsojen kanssa.


    Mä en pidä minään tollaista tyyppiä joka joka osiossa vastaa kysyjälle aina tosi
    hyökkäävästi.Pitää olla käytöstapoja tai pitää pysyä jossain habbo hotellissa vai mitä niitä on.Vittu ärsyttää


    :mad: :mad: :argue: :argue: :poff: :argue:
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    ja unohdin vielä lisätä saman mikä sulla on:vitun mäntti
     
  5. Mica70

    Mica70 1st gear

    Kyllä sitä joutuu lisäilemään jonkun 4 L varmaan öljyn vaihtojen välillä,en ole kirjaa pidellyt.
    Olen vaihdellut n.4000 mailin välein.Tosin se hieman merkkailee tuolta lauhduttimen letkujen letkuista,pitäis ottaa työn alle jossain vaiheessa,kunhan sauna remontin sais valmiiksi 8) ,auto jäänyt hieman huonommalle hoidolle vaikka joka päiväisessä ajossa on :D ja kerran vain jäi käynnistymättä kun startilta oli se heräte piuha mennyt poikki,vai mikäsenytoli :odroll:

    Hukkaportin letkut siinä vuotivat ,ne on uusittu ja ahtoja antaa max 1 kg,pitäisi siihenkin masteri rakennella :lol: ja ohjaus simpukastakin tiivisteet vaihdella,mut ehkä ensi kesänä sitten :oops:

    Tosin tuo polttoainehan ei paljon mitään maksa kun käy tankilla "ulkomailla" 8) ,ja alla on nyt ne 35 x 12,5 x 16,5 BFG:n renkaat ,ajattelin ajella ne loppuun,kun lumet tulee tänne niin vaihto takaisin 275/65/20 goodyeareihin.


    Hyvät uudet vuodet vaan kaikille oikean auton kuljettajille :rotfl:
     
  6. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Tohon autojen kulutus eroon voi kommentoida elämässä ainoastaa pelkillä korotetuilla maastureilla isoilla renkailla ajaneena. niin yleensäkkin jos on pitkä perä välitys niin mitä isommat renkaat niin pitkän matkan kulutus putoaa kun välitys suhde pitenee mutta koneessa täytyy olla voimaa mennä,jos tehoton vapari diesel niin usein kulutus suurenee.

    kokemusta on nyt noin 65-75 omistetun maasturin jälkeen tosin kaikilla en koskaa ajanut maanteillä. :rotfl:

    suurin muutos on ehdottomasti tossa patrollissa jossa oli 3.3 turbo diesel metanooli ruutalla ja se oli tehty mitä koti tallissa pystyi virittämään niin vakio 205r16 renkailla kulutus oli 26l/100km koti ja vaihtamalla alle 39.5x18" renkaat niin meni tollasella 12l/100km kohti :rotfl: tosin perä välityskin on riittävän tiheä 7.55 :D


    no jos jakopään kattomalla ei parane niin saa subbari lähteä kokonaisena tai osina :rotfl: ja siinä ei kauaa nokka tuhise.
     
  7. overdrivw

    overdrivw 1st gear

    Näytätkö sen kohdan, jossa olen hyökännyt sinua vastaan :odroll: Ja mistä vitusta sinä tiedät kauanko kukakin on hillunut ja missä? Onko Tuo nimimerkin "hillumisaika" jokin tae jostakin? :poff:
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    Et sä mua vastaan olekkaan hyökännyt vaan kerroit että täällä palstalla on pari myyjää jottka kamojaan myyvät ja plaa plaa plaaa...
    Sä vaan käyttäydyt hiukan(vitusti)hyökkäävästi.Asioista saa naljailla ja vittuilla hyväntahtoisesti.Minäkin oon tänne tehnyt tyhmiä kyssäreitä ja saanut niistä kuittia :D :D

    Pöytätavat kunniaan
     
  9. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    No koskas tuut kaveriks kattomaan vai teenkö tuntitöinä? Laskutus on sen mukanen :rotfl:... Vai rupeenko purkamaan, sulla olis pari osaa mitä voisin hyödyntää omassa ekoherrasmiesökymaasturissani..:poff:.

    Vaikka niitä "maastureita" on ollu sen 75kpl niin tää on sun toka auto mun laskujen mukaan :poff:.
     
  10. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Mica70: Mä jouduin lisäämään öljyä sellasen pari litraa vaihtovälin aikana, orjallisesti ite vaihdoin öljyt ja suodattimen 3500ml välein... Ilestä en tiedä, mut eipä se auto sillä onneks kovin kauan ollu :rotfl:.

    Onko edelleenkin sama ahtopainemittari? jos on niin siinä on psi-asteikko...
     
  11. overdrivw

    overdrivw 1st gear

    OK. Peace. Mielestäni kuitenkin olisi kiva, että varsinainen korjaamotoiminta ja kaverijeesitoiminta olisivat erillisiä asioita, vaikuttaa siltä, että täällä ne sekoittuvat, mutta eipä siinä mitään. Se on vain minun mielipiteeni. Mielipiteet on vähän kuin persereiät eli jokaisella on omansa :rotfl:
     
  12. Ama83

    Ama83 1st gear

    Onkos sinun mielestä asiallista käytöstä alkaa vittuilemaan siitä jos ostaa sieltä mistä halvemmalla saa? Tilanne on aivan sama jos yritän myydä sulle kaljalaatikkoa 35€ ja suutun jos et osta!?
    Ja vielä kerran, mulla ei ole mitään näitä kavereita vastaan, toisen olen tavannut ja erittäin mukava mies ja apua olen saanut ja vastauksia kysymyksiini. Siitä pitää erottaa se että jokainen laittaa tuotteelleen hinnan, jos jostain saa edullisemmin niin turhaa siitä suuttumaan ja naljailemaan. Valintakysymys.
     
  13. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    just laitoin vaimon kulkineeseen ja joulun kunniaks oviin ja kojelaudan alle lasikantaset punaset, polttimot se se on rakkautta nääs 8)
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    :D No bad feelings.Tämä on jo aika vanha sivusto ja tässä jo oppii vähän jo nimimerkeistäkin tuntemaan tyyppejä.
     
  15. CCM1

    CCM1 1st gear

    no niin,päivällä seiso pihalla lyhyen ajon jälkee 15min ei ongelmaa lähti heti.
    sitten ajoin joku 50kilsaa,auto halliin,ja 30minsan pääsät kokeilin,ei lähteny millään vaikka sahasi,30minsaa odotin,ei vielläkään mitään taas 30min odotin eikä vielläkään mitään.. sitten vesiletkulla reilusti kylmää vettä pumpun päälle ja sinne ympärille ,sitten se lähti tulille kyllä!ihan kun vikaa ei oliskaa ollu.. mikä tekee sen/vaikuttaa siihen että ei kuumana jos maagiset noin30min seisoo ei starttaa, mutta jos viilentää vedellä niin se lähtee ??
     
  16. overdrivw

    overdrivw 1st gear

    Hydrokefalia rikki :eek:
     
  17. CCM1

    CCM1 1st gear

    mikä on hydrokefalia ? :D
     
  18. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    onks tää joku deja vuu ilmiö vai eiks joku just kertonu et ku heittä kylmää vettä pumpun päälle niin lähtee tulille niin sillon nestepää mättää :odroll: :odroll:
     
  19. CCM1

    CCM1 1st gear

    mutt miten se nestepää siihe kylmään reagoi? ja miks toimii ihan lämpösenä mutt ei 30min jälkee ?? sitä täss mietin.. eiks siel oo mitään antureita tjs ?

    ja kuulema se märkäpää itsessään ei olis heikko kokonaisuudessaan vaan esso legendaa semmonen!
     
  20. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    ääh! kojo ja mutaraaseri! apuva :rotfl: :rotfl: :rotfl: niin ja sori :oops: pantze 8)
     

Kerro tästä muillekin!