irtovalkosivut ja mistä??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja rakkari, 19.11.2011.

  1. JKF

    JKF Gearhead

    No niimpä näkyy tekevän. :rotfl:
    No ehkei sitten ainakaan joudu helvetin kiirastuleen jos nakki laukeaa vauhdissa. Tosin se ei taida estää suomalaisen viranomaisen kirousta.
     
  2. 7ups

    7ups 1st gear

    Tuolta on tullu pari kertaa tilattua ja hyvin on toiminut. Perinteisistä irtovalkosivuista poiketen tulee kiinni vannekehyksellä, joka on mallia biltema. Ikinä ei ole lepattanut tai lentäny pois motarillakaan tai kanttikivien yli ajettaessa..
     
  3. Lassi

    Lassi Gearhead

  4. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Kerran oon '90 luvulla autooni ostanu ja sen jäläkeen oon suosinu aitoja siivuja ja ollu iliman kaljaa muutaman kuukauen. Onhan ne törkeitä ihan oikeesti! Ennemmin mustatkylet jos on rahnusta tarkkaa. Masennan nyt, kun minua masennettiin sillon ku olin itelle ostamassa! :) Va ei mitään... kokheilkaa!

    Tuossa maalatut versiot. Joutusaan alkoi hilseilemään! :rotfl:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. cc.56

    cc.56 3rd gear

    7ups..osaatko kertoa voiko noita ruotsin valkosivuja käyttää koko-
    peittävien pölykapseleiden kera?? Esim. 56 BelAir.
    Kaikissa mainoskuvissa autoissa oli tuollaiset pienet pillerikapselit.

    t:cc.56
     
  6. Mantariini

    Mantariini Gearhead

    Onks maalista tullu jo kokemuksia?
     
  7. jifx

    jifx 1st gear

    noin kaksi viestiä ylöspäin? :)
     
  8. Mantariini

    Mantariini Gearhead

    Taisin kirjoittaa jo ekan sivun jälkeen ton kyssärin tai sitten oon todella sokee :D
     
  9. jifx

    jifx 1st gear

    usko pois, tiedän tunteen :wink:
     
  10. kotr

    kotr 3rd gear

    Tänään maalasin ryskyn kumeja.Maali oli meleko paksua ja en uskaltanu ohentaakkaan.Purkisa ohje,että 3 kerrosta 24 tunnin välein..Tulee kyllä helvetillisen paksusti ja maalia menee...voi olla,että maalaan vaan 2 kertaa
     
  11. 7ups

    7ups 1st gear

    En osaa sanoa pysyvätkö kiinni kokopeittävien kanssa. Mulla ollu Amazonin vanteilla, joissa luonnollisesti pillerikapselit ja sitten vannekehyksillä puristettu vanteen reunaan kiinni. Aika kallista kokeilla, jos ei sitten skulaakaan. En tosin sanois etteikö vois joillain kokopeittävillä kapseleilla pysyäkin.. Itse valkosivussa on sisäkehällä pieni kohoreuna, joka sopii vannekehyksen reunaan ja sitten vannekehys vain puristaa sitä sivua ja pitää paikallaan rengasta vasten. Kehykset omien havaintojen mukaan luultavasti täysin samat mitä Biltema kauppaa niin voithan käydä Belairin kapselin kans vertailee niitä ja sitten tehdä riskaabelin ostopäätöksen..
     
  12. kotr

    kotr 3rd gear

    Nyt on pari kerrostaa maalia kumeissa ja lupaavalta näyttää!!! tosi kumimainen pinta.
     
  13. cc.56

    cc.56 3rd gear

    Kiitos 7ups

    Pitää vielä harkita....
    Josko aluksi tyytyisi valkosivuttomiin renkaisiin ja ostaisi
    rikastumisen jälkeen??? oikeat valkosivut.
    "tavallisilla" renkailla ajelisi sen aikaa että huomaa ettei
    kuluta renkaita epätavallisesti.

    t: cc.56
     

Kerro tästä muillekin!