Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. kolli22

    kolli22 2nd gear

    Joo takajarruillehan se säiliön pienempi osa onkin ja takajarruputkihan se siellä vuotaa ja juurikin tuosta yllämainitusta syystä johtuen. Maanantaina pääsee "kyläsepälle" jarruputkien vääntöön...
     
  2. kunnes

    kunnes 2nd gear

    Suositelkaas mulle tulpat c1500. oisko boschin alkuperäset? vai mitkä ois hyvä laittaa 350tbi efi.

    US center myy champpion tulppia 2.66€ mitäs sanotte?
     
  3. h.harju

    h.harju 1st gear

    Mulla ollu ajoittain samaa vikaa, mut enempi toi pakki prkl reistailee. Kylmänä ei päälle millään ilveellä, ja lämpösenäkin vaan kaasulla pikkasen härnäämällä. on vittumainen hakee aina semmonen parkki, et pääsee eteenpäin lähteen.. :( Pakin ku laittaa päälle, se ikäänkuin ihan pikkasen nykäsee, mutta mitään ei tapahdu? Ja tosiaan mulla kakkosta jättää päälle, ei niin sitten millään vaihda isompaa.. mikähän lääkitys ongelmaan?
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    masteriin on tullut etsittyä sopivaa jousta ja aluksi oli aika löysiä ja nyt tuli purettua vanha ilmakivääri vuodelta puukko ja kirves :lol: Jousi poikki ja masteriin kiinni ja minimissään paineet tuolla 1.2 onkos tuo vielä kohtuuden rajoissa koneen kestävyyden kannalta?Tuossa kuva

    http://kuvablogi.com/nayta/3397940/
     
  5. Impala76

    Impala76 Gearhead


    Minimissään 1,2.... Kuulostaa aikapaljolta....! No tarkoitit kuitenkin varmaan 1.2 maksimissaan... No kai se on ok vielä,mutta enempää ahtaaa tuskin kannattaa...
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kolonen ja pakki käyttää samaa pakkaa !
    Öölinpaineen haistelijat takkuaa varsinkin paklkasella ja liian kova paine rikkoo ton pakan osia. Tehtaan pahin lapsus ja sitä mukaa heikoin lenkki tossa plootassa.
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kyllä minimissään että nylock pysyy paikallaan.No talvi ajellaan näin, ja etitään lievempää springiä sitten kun tiessä on taas pitoa enemmän lumien sulettua.
     
  8. kuutio

    kuutio Gearhead

    ja minimissään etit sitte kansipahvit/kannet lumien sulettua :poff: ja sitte lievempää.... :poff:

    Trust me....
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Eikö se sitten pidäkkään paikkaansa näissä koneissa, että ilo alkaa kilosta?Vaan remppa alkaa kilosta! :lol: No katsotaan miten käy tänään mentiin aikas monta kertaan jousen vasta antauduttua :rotfl:
     
  10. captainpera

    captainpera 2nd gear

    c30?

    Onko kenelläkään tätä lukevalla 6-pyöräinen 70-luvun c20/c30 pickup?! On tullut usein vastaan Tre/Ylöjärvi-Virrat kantatie 65:llä.

    On siinä kyrväkäs laite! Morjestelinkin toissapäivänä kun näin Kurun kohdalla. Hävetti olla Skodalla liikenteessä kun tuollainen tuli vastaan... :oops:
     
  11. tst

    tst Gearhead

    Mikä helevatan trottle, otti ja sammui valoihin mutta lähti heti käyntiin ja mittaristos paloi hetken joku service trottle soon tai jotain sinnepäin?
     
  12. kojo

    kojo Gearhead

    se meinaa kaasupoljinta...
     
  13. mpon

    mpon 3rd gear

    Re: c30?

    Tarkotat vissiin sitä 3 akselista pikkaria, Ruoveden Absilla sitä loppuvuodesta kans mulkoilin. kyrväkäs peli 8)
     
  14. captainpera

    captainpera 2nd gear

    Re: c30?

    Khyyyl!! Hienoa nähdä liikenteessä. Komia on!!
     
  15. kunnes

    kunnes 2nd gear

    ?
     
  16. Harbo

    Harbo 1st gear

    Hyvä kun vika löytyi.Kuten aiemmin mainitsin,itsellä ollut sama vika kahdessa eri autossa.
    Ohi aiheen,mutta onko porukoilla kokemuksia noista maahantuontifirmoista?
    Toimiiko takuut jos heti jotain lojahtaa jne.
    Jos vaihtas lavamalliin ja samalla hieman tuoreempaan..
     
  17. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Mulla jäi käymään mutta ei vastannu kaasuun.
    Mites toi nyt sit toimii? Oon käsittäny että siellä on kolme potikkaa joista kaikista tulee suht samaa tietoo...

    Lukeeko kompuutteri kaikkia potikoita yhtä aikaa vai yhtä kerrallaan?
    Nyt varmaan on joku potikka pois käytöstä...
    Uudel startil pääsi taas liikenteeseen.

    Näkeekö GMTD Scannilla noiden toimintaa?

    Pitäisköhän rakentaa tuollanen korotettu tyhjäkäyntinamiska varoiks...

    Kompuutterin piuhoista puheenollen niin minkä väriseen johtoon ja liittimeen tulee lämpöanturin tieto?
    On käyny mieles jos laittais siihen piuhaan vaihtokytkimen jolla sais huijattuu koneen lämpötilaks esim. -10C (6kohm vastus) kun välillä webaston lämmitysajan jäädessä turhan lyhyeks(alle puol tuntii) niin anturin seutu on kyl hyvin lämmenny mutta loppukone ei oikein, se yhdistettynä lyhyeen hehkutukseen ei oikein oo hyvä.
    Oonkin välil nykiny anturin piuhaa irti ni hehkuttelee kunnolla mutta se on vähä työläst...
     
  18. pertsa08

    pertsa08 1st gear

    Kun kaasun painaa n. puoleenväliin niin lähtee hienosti käyntiin kylmänä, tänäänkin - 19 astetta...edelleen kysyn et kannattaisko vaihtaa uus siirtopumppu??
     
  19. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Nyt pitää kiireesti ilmottautua, kun sain "uuden" hankinnan kotiin:
    1990 Chevy Fleetside 4x4 ext.cab 6.2D+th700, 3+3 hengen paku.

    Ai että oli mukava tuoda laite kotiin perjantain lumipöperöpöllyssä.. On jokseekin suuntavakaa laite Jeeppien ja Pajeron jälkeen. :rotfl: Siis oli oikeasti kiva ajaa. :rotfl:

    Myyjälle kiitokset hyvistä kaupoista, jos tätä sattuu lukemaan :p Ruosteet on suurin osa jo laikattu pois. Kunhan saan tallin lattian lämpenemään riittävästi niin alkaa hitsaushommat :poff:
     
  20. ssi

    ssi 2nd gear


    Accel. ped. pos. 1: 0.75 Volts
    Accel. ped. pos. 2: 4.31 Volts
    Accel. ped. pos. 3: 3.98 Volts


    Tollasia tietoja se softa antaa tais olla tyhjäkäynnillä kun nuot otettu.
     

Kerro tästä muillekin!