Line lock tuottaa ilmaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja garagektc, 14.1.2012.

  1. garagektc

    garagektc Gearhead

    Eli kuvatun mukainen ongelma ihmetyttää. Normiajossa kaikki pelaa hienosti, mutta kun line lockia käyttää pariin otteeseen, joutuu jarrut ilmaamaan. Painuu pedaali ihan pohjaan. Tämän jälkeen jarrut jälleen tiptop.
    Onko kokemuksia/ ratkaisuehdotuksia?
     
  2. garagektc

    garagektc Gearhead

    Taidanpa raksia pois koko paskan...
     
  3. oliskohan residual valven aiheuttama ongelma?

    Joskus oli hieman samanlaista häikkää , liekkö syynä jumittava tasapainosäädin kun etupiirissä reilusti suurempi paine kuin takapiirissä....

    Jos se oikeesti ilmaa vetää niin varmaan sitten takatyösylintereiden kumeista mutta kuulostaa oudolta.
     
  4. garagektc

    garagektc Gearhead

    No perhana,täytyypä ruveta putsailemaan..ei kait tuo jarrunesteen vaihtokaan aina ole haitallista...
     
  5. Kumpaan piiriin siulla vaikuttaa tuo linelock , omaan autton laitoin etupiiriin eli ensin jarrua ,linelock päälle ja paine pois takapyöriltä , nyt laittaisin ehkä toisin eli takapiiriin jolloin etujarruja voisi käyttää vaikka linelock olisi aktivoituna = sais hallittuja liutuksia joita vois myös vaikka pysäyttää kesken burniksen.
     
  6. Otto

    Otto Gearhead

    ^ Noin mä sen ajattelisin, että takimmaiseen linjaan...

    Alkuperäiseen kysymykseen; olisko vaan vanhanaikaisesti joku juntturi liian löysällä?
    Toinen vois olla jo mainittu työsylinterin kumit tai elämänsä ehtoopuolella oleva jarruletku joka hapertuu käsiis seur kerran ku liikutat sitä.

    Kai. Ehkä.
    Tai sitte ei.
    Whatever.
     
  7. garagektc

    garagektc Gearhead

    Juurikin etupiirissä, eli painetta, lock päälle ja poljin ylös..
    Muuten jarruihin ei oo tullu mitään ongelmaa mutta heti lockin käytön jälkeen tulee, eli tästä mukamas hokasin että siinä olis syypää.
    Taidan siirtää se takapiirille. Samallahan siinä kurkkii josko kaikki liikkuu ja pitää normisti.
     

Kerro tästä muillekin!