cadillac sts northstar

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja piiparinen, 6.2.2010.

  1. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    No empä tiä onko se kahekskyt luvullakaan kaksista ollu...katsokaa pitkäkattojen, vanien ja astrojen piuhojen vetelyä sun muita ihmeellisyyksiä notta ovat "suominormeihin" kalustoa...
     
  2. GMies

    GMies Gearhead

  3. kippis

    kippis Gearhead

    mites tuohon auttaa se että pitäisi sen takapenkkien keskellä olevan käsinojan auki ja sen läpimeno aukon avoinna, se keskikonsolin puhallin siinä etupenkkien välissä sitten puhaltaisi siitä lämmintä konttiin. :wink:
     
  4. TexFinn

    TexFinn 1st gear

    Heh... Oishan tuollainen ollut mukava, mutta kylla toi on ihan kovalla katolla. Ei ole edes feikkirattikattoa. :lol:

    [​IMG]
     
  5. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Moro
    Mistähän lähtis etsiin vikaa, -93 STS ja koodi TRACTION DISABLED eli luistonesto ja abs pois päältä? Muuten kaikki ok...ja näinhän ei tietty jenkkiautoilija sais mennä sanomaan...
     
  6. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Joopajoo, sulla uudemmassa sen luistoneston saa napista pois, mun melkeen museoautossa ei
     
  7. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    .

    tarkista pyörien nopeusanturit ja kosketukset älylaatikolle asti. mittaa antureiden vastukset. ei saa olla ääretön. ehkä joku muutama sata ohmia tai kilo tms.
     
  8. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Moi
    Vaikuttaisi koodien perusteella että juurikin tuo pyörän pyörimisanturi tökkii. Tutkimukset jatkuvat...
     
  9. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    No niin, seuraavat koodit: Speed sensitive steering fault ja right front position sensor fault, nyt pitäis vaan nää paikallistaa, jälkimmäinen vissii oikeen etupyörän navan tienoilla? Eli onko nyt iskarirempan jäljiltä jotain irti tai löysällä? Kulmat säädöissään ja auto ok tosi hyvä ajaa mut voisko olla niin että sensori ei tiedä rempan jäljiltä missä mennään?? Eka sit olis joku herkkyyden säädön ohjaus älyjousissa?
    Apuja kiitos, kellä kokemusta
     
  10. mke77

    mke77 Gearhead

    en tiä onko ees "sama sukupolvee", mut muijan 01 subbe herjaa ja silloin tällöin samaa..ja vika ohjain boksis....kun oikeen "amerrikan auto on" ni osat o "meidin mehiko" ...
     
  11. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Samaan ratkaisuun päädyin itekin. Rockauto saanee tilauksen ja taidan ottaa uudet takapöntötkin kun haperoituvat hyvää vauhtia.
     
  12. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Moro
    Minkälaisia rengaskokoja ootte heittäny sts:n alle? Aattelin jo kesää ja 17-18 tuumaset menis varmaan? Vai meniskö överiksi 19-20 tuumaset? Vinkkejä, mikä ois näyttävä rengas/vanne setti?
     
  13. overdrivw

    overdrivw 1st gear

    Harmi, kun tuollainen nortti ei ole taka- / nelivetoinen :odroll: Harmittaa oikeasti :oops:
     
  14. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Sb:llä kyllä komia rivi nortteja. Mitä tulee talviautoiluun niin onhan toi omakin sts yllättäny ja positiivisesti! Käsittämättömään vakaa menijä. Mutta asiaan; Jotenkin tuntuis että 18" ois ihan ookoo, sais vielä kumiakin vähän ympärille. Tulee kuitenki ajettua myös huonompia polkuja välillä. Oliko nuo sb:n mustat minkämerkkiset/kokoiset?
     
  15. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    245-45-19 gummit mun cadilakissa,
    hienosti menee hiekkasilla teillä..
     
  16. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Sait Ragtop yv:tä. Jos ne on 55 ja 19" niin mahtuneeko tohon vanhempaan. Eipä silti onhan silmät valehdellu ennenkin. Kumiahan tossa ois ihan mukavasti verrattuna johki 35/40 profiiliin.
     
  17. Kylänvanhin

    Kylänvanhin 3rd gear

    Vaihdoin joskus -94 STS:n vastaavaan -98:n. Vanteet eivät passanneet.
     
  18. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Päivää
    Jarruletkujen vaihdon jälkeen (ilmattu ja neste ok) on cadi sytytellyt jarruvaloja itsekseen. Siis parkissa ja avain taskussa syttyvät itsekseen, tää alko nimenomaan letkurempan jälkeen. Suoranainen mysteeri. Eihän tossa muuten mitään mutku oli viime yönä syöny akun sen takia...
    Mikähän ton tekee??
     
  19. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    No sehän se mieles kävi... nyt tos pihalla ei pala...kattoo aamulla..jännä vaan toi ajoitus
     
  20. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Semmonen tosa tuli mieleen että ilmatessa poljin kävi aivan pohjassa, olisko ottanu sieltä jotenki kipeetä tai sit hajottanu katkaisijan tosin silloinhan pitäs palaa kaiken aikaa?? Tai sit talvikenkkuilua vaan...
     

Kerro tästä muillekin!