MPST:tn uutisia.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja MPST 67, 14.9.2009.

  1. rodhot

    rodhot Gearhead

    Onko kaikilla ponderi toiminut kunnolla kabiinissa? Vai onks ponderit parantuneet lähiaikoina? . Muutama vuos sitten suositeltiin ponderin asentamista rungon kylkeen lähemmäks maata . Kannatta varmistaa vaikka nippusiteellä ponderin pysyvyys sillä eihän toi murkula ole ihan halpa.
     
  2. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Joo, kyllä siinä on varmistus ihan paikallaan ja radassahan ne magneetti linjat menee. Itselläni on toiminut moitteetta neljä kautta ko. paikassa, mutta tietty se kannattaa asentaa sinne, mihin kehotus on annettu, ellei määrätty!
     
  3. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Ja kyllä sen ponderin kanssa kävi kerran niinkin että kotipihassa ihmettelin että mikä se siellä turvakaaressa oikein vilkkuu....
    No sen sai kyllä palauttaa seuraavalla viikollakin järjestäjälle :)[/quote]

    Mitenkäs onkos T.N montakin sataa kilsaa jo testannut historic SS:ää?
    Erittäin suurella mielenkiinnolla kuulostelemme kuinka hieno Camaro syöttää..

    Ja tulipa mieleen, että mitenkähän raikkaasti tuollainen Historicpeli menisikään yokohaman advanilla vai joko olet ehtinyt testaamaan??
    -eihän se mitään kerro, mutta onpahan udeltu!!- :rotfl:
     
  4. T.N

    T.N Gearhead

    Kyllä on töttöröllä jo 1400 mailia mittarissa ja 2 ahvenisto keikkaakin ,
    joista ensimmäinen päättyi pää suoranpäässä aitaan :cry:
    Nyt on vauriot jo korjattu maalausta lukuunottamatta, kun ei kehtaa kemoraan mennä valmiiksi rusinoidulla autolla. Ton ikäkauden autothan
    saa ajaakin semislickseillä , joten testattu on ja tykkäsin :D
     
  5. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  6. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  7. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Tallilla on ollut hyvinkin hiljaista, mutta kesäauton rättikatto valmistuu kenties jo täksi kesäksi ;) runko on valmis ja kankaan ompelussa auttoi jo ties kuinka monetta kertaa Pekkasen Satu ja aina yhtä rautaisella ammatti taidolla- kiitoskset taasen! Enää on kiinnitys neppareiden ja kankaan oikean pingotuksen vuora ja sitten pääsen sovittamaan sivuikkunat tuohon hieman matalampaan katto profiiliin. Kuvissa se on vielä kesken ja on karun oloinen.. Nyt ei ole mitään saumaa maalarille tuota rojua kiikuttaa, muutoin kuin jos sen verran, että konepellin vaihtaisi kisa auton kuitumalliin reijällä tai ilman - riippuu mahtuuko ilmanotto konehuoneen puolelle. -Hyvä värihän tuo musta on =) huomatkaa kuinka projekti lipsuu koko ajan loivemmaksi ja vähätöisemmäksi, mutta siihen on nyt oikeasti pätevä ja hieno syy: eli medän perheeseen syntyi juhannuksen aikoihin kaksospojat ja ei tarvinne selittää mitä tämä arki nyt sitten tästä eteenpäin on - se on muuten hienoahommaa, ja vapaa-ajan ongelmia ei ole sitä vähääkään, kuin aikaisemmin!!
    Eli seurataan Historic Race Cup 2010 etenemistä: ZakeRacer eli tuolla on raporttia kisaviikonlopuista ja laitan myös linkkiosoitteen kisakuviin blogiin, kuin myös overdrivelle http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 75#1841575 ja jos ja kun sitten aikanaan taas ehdin tallihommiin niin infoa tulee. Oikein Hyvää ja lämmintä kesää kaikille!!!
    Jarno M Laitinen -isukki =))
     
  8. karra

    karra Double Gearhead

    Hepsis! Täällä käytiin Suomen MB-Klubin ratapäivillä Ahvenistolla viime lauantaina, oli vain yksi auto Vehon puolelta millä sai ajaa rataa. Piti oleman näytillä ja ehkä kyyditettävänä uusi SLS AMG mutta Tuulilasi-lehden toimittajat ajoivat sen kaiteeseen aiemmin Apparalla joten homma peruuntui meidän osalta.

    Tyyppäsin 500E mallia ja sen jälkeen kuski ajoi aika maukkaan driftauskierroksen laitteella itse ollessani kyydissä. Renkaat oli huonot ja ne luisti eli löi tyhjää kiihdytyksissä eikä ne pitäneet jarrutuksissa.

    MB Klubi saattaa tuoda HGR 2010 kisaan oman 1964 300 SE kilpurinsa, ei olla vielä päätetty mutta katsotaan. Siellä saattaisi olla mekaanikon paikka auki ja vois chevellen levätessä vähän pitää tuntumaa yllä 8) . Hotelli on joka tapauksessa ko viikonlopuksi varattu.

    Tässä helteet pehmitti pään ja mersuilla ajelu on jäänyt vähemmälle nyt kun hommasin tällasen laitoksen:

    http://www.stingrayboats.com/products/c ... 1982/4.pdf
     
  9. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  10. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  11. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  12. MPST 67

    MPST 67 1st gear

  13. MPST 67

    MPST 67 1st gear

    Tämä www.chevelle67rs.net sivusto ajetaan toistaiseksi alas, kunnes kilpailutoiminta ajetaan taas kunnolla ylös! pikkumekaanikot kertaa kaksi pitävät huolen vapaa-ajan toiminnasta =). Motorsporttia seurataan tiiviisti ja jopa sosiaalisessa mediassa on Malibu Pro Street Teamille avattu ryhmä: http://www.facebook.com/groups/254065361329632/ sekä V8 Roadsport luokka: http://www.facebook.com/groups/173271946063971/

    Kiitän kaikkia mukan olleita ja ennen kaikkea webmasteri Annea!!! Palataan asiaan kunhan puitteet saadaan ojennukseen ja edellytykset menestyksekkääseen kilvoitteluun! - asiasta kiinnostuneet voivat seurata aihetta tuolla edellämainitussa foorumissa. Laittelen sinne aiemmin julkaisemattomia kuvia ym. -välillä kun ehdin ja näen aiheelliseksi =)

    Hyvää talven jatkoa ja nähdään! Racing must Go On!
     
  14. turboman1

    turboman1 3rd gear

Kerro tästä muillekin!