Ford f250 ostamassa!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja timppa72, 27.12.2011.

  1. jyke

    jyke 1st gear

    Onko toi jotain vorssan murretta vai mitä toi pimeroolis kirjoittaa. Varsin hankalaa luettavaa kumminkin. Ehkä kannattais hiukan paneutua noihin viesteihin, niin muidenkin olis helpompi ymmärtää.
     
  2. hla

    hla Gearhead


    Onhan se murretta, mutta epäilen että sitä puhutaan tuolla Suomenlahden eteläpuolella... Joten selvemmin kirjoittaminen saattaa olla haastavaa.
     
  3. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    ... oot oikeassa "hla" sieltpäin oon kotoisin. Viimeiset 16v viettänyt täällä maassa ja tosi see kielenkäyttö voi ol erilaist varsinkiin tekninen puoli :oops: Tä "pimeroolis" tarkoita suomeks "sokea rattiin". Mut koitetaan pärjät kun samaa asja kiinosta 8)
     
  4. timppa72

    timppa72 1st gear

    kiitos vastauksista! ostettu kuitenkin gmc sierra 6.6 vm07-
     
  5. ttakatal

    ttakatal 1st gear

    Ehkä kannattais hiukan tutustua lähimaailmaan suomen ympärillä ennenkuin menee arvostelemaan kirjoittajaa.
    Jokainen Virossa käynyt tai Virolaisten kanssa tekemisissä ollut ymmärtää kyllä mistä "murre" on lähtöisin.
    Ja on täällä ihan kotimaisiakin kirjoittajia joiden mukahauskoista murrekirjoituksista ei saa senkään vertaa selvää...
     
  6. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    On sitä muitakin murteita kun viro ja vorssa. Tämä on kuitenkin suomenkielinen foorumi.
     
  7. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Voe vihtu mitä sammakoita täällä päästellään suustaan. Pimeroolis kirjoittaa aivan riittävän selkeästi, ja itse asiassa sujuvammin ja ilmeikkäimmin kun monet suomalaiset täällä.
    Noh, jatkakaa pullossa elämistä.
     
  8. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Liittyikö toi mun vitsiksi tarkoitettu heitto jotenkin pimeroolikseen? Olis vissiin pitänyt laittaa hymiöitä perään. :poff: :poff: :rotfl: :rotfl: :D :D
     
  9. mjsn

    mjsn 1st gear

    no eihän kaikki voi tietää kaikkien kotiseutuja jos niitä ei ilmoita.voihan toi kommentti johtua just näistä murre kirjoittelioista .
    ja ei kaikista tule fordi miestä vaikka fordin omistaiskin.ne haukkumisethan kuuluu fordi miesten elämään kautta historian esim (tää piika ei ja fordi ei) sitä ja muuta kommentteja kuulleet fordi ukot kyllä kestää pienet kommentit ja osaavat näköään pulustaa itteensä.
    sillonkun hommaa ensimmäisen fordin ei enää huudeta enää isiä apuun.
     
  10. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    sori omasta puolestani, mun olisi pitänyt jättää tuo heitto pois lainauksesta. Jo ihan senkin takia etten tosiaan oikein tajunnut mihin suuntaan sillä pyrit.
     
  11. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    ... :eek: älkää nyt tyhjästä. En toki ilmoitanu kotiseudusta. See on aivan keskellä Viroa. Ite olnu viimeiset 16 vuotta Suomeessa. Kun tulin ensimäisen kerrän tänne osasin vain muutaman sanan :oops: mut oli ystävälisi ihmisiä ympäri ja kieli tuli opitu siittä. Toki kirjakielen käyttö kankertele vielläkiin. Mut ei tässä mitä hätää, en ota herneitä siitä, saa nauraa :rotfl: kyl mun puolest kun jotain kirjoitan ehkkä.... Oon olnu jo pitkää siniovaalin kummartaja, varsinkiin diiselmaailma on olnu henkeenlähellä, että nämä piikajutut ynnä muut pikemmin naurata. Asjallista keskutelua ja väittelua ja hyvää neuvoaa on niiltä palstoilta löytyny. Oon koittanu itekiin heit jotakiin omistä kokemuksistä. Mut jatketaan harjoituksia. 8) 8) 8)
     

Kerro tästä muillekin!